Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Alina

Project manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Business Support Expert

з 06.2020 по 03.2024 (3 роки 9 місяців)
MET Ukraine LLC, Київ (Енергетика)

- conducting compliance procedures with customers;
- preparing agreements, invoices, commercial reports, and all necessary documents for customers;
- controlling payments from customers and to vendors;
- registering documents with clients and vendors;
- assisting with customs clearance;
- providing daily administrative support to employees;
- assisting with various aspects of in-house events;
- organizing travel arrangements, including booking flights, cars, and making hotel and restaurant reservations.

Personal Assistant/Billing manager to Litigation&Regulation practice

з 11.2019 по 03.2020 (4 місяці)
DLA Piper, Киев (Юриспруденція)

- coordinating the flow of documents and organizing file storage;
- assisting with filing, scanning, copying, printing, and translation of documentation upon request;
- arranging business trips and handling visa matters;
- completing cashier forms and arranging payments of counterparties' bills;
- coordinating incoming calls and emails;
- assisting with various aspects of in-house events;
- helping the reception desk with their daily tasks if necessary;
- performing other administrative tasks upon request;
- maintaining file/archive system;
- handling billing and related procedures;
- preparing invoices for clients;
- compiling reports on ongoing work with the company's lawyers and its clients;
- drafting emails for the Head of Practice;
- managing the schedule of the Head of Practice;
- carrying out other official assignments delegated by the Head of Practice.

Administrative manager

з 04.2018 по 11.2019 (1 рік 7 місяців)
Адвокатское Бюро "Спенсер" Валентина Загария, Киев (Юриспруденція)

- organizing and preparing the office workspace, including checking office equipment, ensuring sanitary conditions, and
monitoring compliance with safety regulations;
- managing the CRM system by ensuring timely data input from employees, generating reports, and overseeing
payment control;
- handling various office tasks such as filing, report generation for presentations, meeting setup, and inventory
reordering;
- providing real-time scheduling support by managing appointments and preventing conflicts;
- arranging travel arrangements, including booking flights, cars, hotels, and restaurants;
- screening phone calls and directing callers to the appropriate contact;
- greeting and assisting visitors;
- maintaining polite and professional communication via phone, email, and mail;
- registering incoming and outgoing documentation;
- overseeing employee data input, reporting, and payment control;
- managing staff schedules;
- monitoring cleanliness and tidiness in the office;
- providing consultation to visitors regarding the services offered;
- ensuring the safety of material assets;
- carrying out other official assignments delegated by the Managing Partner.

Ресепшеоніст

з 10.2017 по 04.2018 (6 місяців)
АВТ Баварія Київ, Київ (Машинобудування)

Прийом та розподілення вхідних дхвінків;
Прийом та розподілення корреспонденциї, факсів;
Зустріч відвідувачів;
Підтримка салону в чистоті та порядку;
Забезпечення безперебійної роботи салону;
Виконання інших рохпоряджень керівництва.

Менеджер зі збуту

з 01.2016 по 10.2017 (1 рік 9 місяців)
ТОВ ВОРОТА24, Київ (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

Менеджер по продажам

з 06.2015 по 12.2015 (6 місяців)
РА "Планета", Київ (Издательство, полиграфия)

- реабілітація клієнтської бази;
- знаходження нових клієнтів;
- ознайомлення з поліграфічною продукцією;
- початкові знання використання 1С;
- вміння працювати з базою в CRM;

Освіта

КНЕУ

Міжнародна економіка і менеджмент, Київ
Вища, з 2011 по 2017 (6 років 1 місяць)

магістр

Додаткова освіта та сертифікати

Development Programme on Finance for Non-Financial Managers

2020

Знання і навички

Бухгалтерский учет CRM Битрикс24 Продажи Выставление счетов amoCRM Продажи B2B Продажи B2C

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: