Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Валерій

Інженер з охорони праці та пожежної безпеки

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер з охорони праці

з 05.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
ТОВ "ВАРМХАУС ГРУП", Рівне (Металургійна промисловість, металообробка)

Створення служби охорони праці на підприємстві металообробної галузі (виробництво твердопаливних котлів) з кількістю працюючих більше 100 чол. Розробка і впровадження на підприємстві нормативних актів з охорони праці (інструкцій з ОП, програм стажування, програм навчання з ОП, тощо). Організація роботи по виконанню норм і правил з охорони праці: впровадження вимог міжнародних та внутрішніх стандартів з ОП, організація і проведення інструктажів, медоглядів, навчання персоналу з питань ОП та спеціального навчання з питань ОП для працівників та посадових осіб підприємства. Контроль за роботою технічних служб з питань безпечної експлуатації обладнання. Організація та контроль проведення атестації робочих місць за умовами праці. Організація внутрішнього аудиту з охорони праці для отримання дозвільних документів. Розроблення документації на отримання дозволів/декларацій на роботи підвищеної небезпеки, та на застосування машин і механізмів підвищеної небезпеки. Додатково опікувався питанням пожежної безпеки та екології на підприємстві.

Начальник відділу з охорони праці

з 04.2021 по 04.2022 (1 рік)
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

Створення служби охорони праці на підприємстві з «нуля» з кількістю працюючих більше 500 чол., в кількох областях України. Розробка і впровадження на підприємстві нормативних актів з охорони праці. Організація роботи по виконанню норм і правил з охорони праці: впровадження вимог міжнародних та внутрішніх стандартів з ОП, організація і проведення інструктажів, медоглядів, навчання персоналу з питань ОП. Контроль за роботою служб з питань безпечної експлуатації обладнання. Організація роботи з розвитку внутрішньої культури безпеки та стандартів безпеки. Організація та контроль проведення атестації робочих місць за умовами праці, проведення внутрішніх аудитів.

Інженер з охорони праці та пожежної безпеки

з 07.2020 по 04.2021 (9 місяців)
Група компаній "Аграрні системні технології" (АST), Рівне (Сільське господарство, агробізнес)

Забезпечував функціонування системи управління охороною праці агрохолдингу, де працює понад 600 працівників. Здійснював контроль за додержанням у структурних підрозділах агрохолдингу законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці та пожежної безпеки. Контроль виявлення порушень та сприяння виявленню причин, які створюють загрозу життю та/або здоров’ю працівників або можуть привести до аварії. Розробляв заходи щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшував умови праці і доводив їх до вимог нормативно-правових актів з охорони праці. Проводив вступні інструктажі з усіма працівниками, що приймаються на роботу, навчання і перевірку знань з охорони праці та контроль своєчасного проведення первинних, повторних, позапланових та цільових інструктажів на робочому місці. Вів встановлену законодавчими актами документацію з питань охорони праці, складав звітність з охорони праці за встановленими формами та у відповідні терміни.

Інженер з охорони праці І категорії

з 04.2016 по 07.2020 (4 роки 3 місяці)
група компаній "ГАЛСПЕЦБУД", Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівництво Службою охорони праці підприємств компанії. Оперативний та поточний контроль за станом промислової безпеки і дотримання безпечних умов праці в підрозділах підприємств компанії. Проведення вступних інструктажів по охороні праці. Професійна розробка документації на отримання дозволів/декларацій на роботи підвищеної небезпеки, та на застосування машин і механізмів підвищеної небезпеки. Розробка і впровадження різноманітних НПАОП на підприємствах компанії. Проведення Атестації робочих місць за умовами праці. Організація проходження медичних оглядів працівників підприємств компанії.
Як сумісник, працював інженером з охорони праці на будівництві житлових комплексів в м. Рівне: «Шоколод»; «Флагман; «Ріверсайд; «ERSTE HAUS».

Директор

з 09.2009 по 12.2011 (2 роки 3 місяці)
Рівненська філія ТОВ «Букмекерська компанія «Офсайд», Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи філіалу в регіоні «з нуля», (підбір приміщень і кадрів, ліцензії, патенти, отримання різних дозвільних документів в сфері ігрового бізнесу в органах влади). Забезпечення фінансової та господарської діяльності філіалу та її структурних підрозділів на високому рівні. Забезпечення виконання планових показників. Опримізація фінансових потоків по філіалу, розробка схем мінімізації оподаткування. Адміністрування документообороту і обмін інформаційними базами даних між філіалами компанії. Рішення задач перспективного розвитку бізнесу.

Начальник відділу будівництва і експлуатації торгової мережі банку в Рівненській області.

з 05.2004 по 11.2007 (3 роки 6 місяців)
АКІБ "УКРСИББАНК", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Керівництво проектом розвитку в регіоні, забезпечення виконання програми розвитку банку. Безпосереднє керівництво та участь на всіх стадіях організації банківських відділень. Підготовка та супровід розробки документації проектно-технічного характеру на всіх стадіях проектування, проведення експертизи та затвердження проекту. Досвід підбору проектних і підрядних організацій та організація роботи підрядних організацій і технічного нагляду. Одержання дозвільної документації (від дозволів на проектування до введення об’єкта в експлуатацію), взаємодія з державними структурами і чиновниками різних рівнів. Аналіз вартості послуг фірм-підрядників, що виконують БМР та внесення пропозиції керівництву для їх затвердження. Робота з договорами, складання та укладання договорів на проектні та БМР, координація і контроль договірних процесів, контроль за розрахунками з підрядними організаціями. Контроль графіку БМР, технічний нагляд за будівництвом, відповідність об’ємам, вартості і якості виконуваних робіт за проектом і кошторисом, приймання цих робіт, забезпечення здійснення проектною організацією авторського нагляду. Складання кошторисної документації в програмному комплексі АВК-5. Налагоджені контакти в адміністративно-комунікаційних структурах міста.

Виконавець робіт

з 08.1996 по 05.2004 (7 років 9 місяців)
Виробничо-комерційне приватне підприємство фірма «Форос»., Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація будівельно-монтажних робіт відповідно до проектної документації, будівельних норм і правил, технічних умов й інших нормативних документів. Забезпечення дотримання технологічної послідовності БМР на ділянці.

Освіта

Український інститут інженерів водного господарства

ФЕМС, інженер-гідротехнік, Рівне
Вища, з 1984 по 1992 (7 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

курси « Впровадження комп’ютерної технології навчання з дисциплін « Основи охорони праці» і «Охорона праці в

2012, 3 дні

Знання і навички

MS Office Користувач Internet AutoCAD Користувач ПК АВК ArchiCAD Водіння автомобіля, кат "В" Складання кошторисів в АВК Уміння стратегічно мислити і планувати результат Навички розробки та управління системою охорони праці (СУОП)

Знання мов

Російська — вільно

Рекомендації

Валігура Б.

Валігура Б.

Начальник служби безпеки, група компаній "Аграрні системні технології" (AST)

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Валерій
Дата народження: 26.04.1967.,
Адреса: м Рівне,
Контактний телефон:
м. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль.
Робота в стабільній компанії по напрямку адекватному моєму досвіду, з можливістю розширення зони
відповідальностіі і подальшого професійного зросту.

Здатний до суміщення кількох функцій в одній посаді, емоційна стійкість. У процесі попередньої трудової діяльності придбав значний досвід ведення переговорів, спілкування з державними контролюючими та дозвільними інстанціями, вирішенні технічних завдань при реалізації проектів, розробка процедур взаємодії між підрозділами компанії. Знання фінансової документації. Вміння швидко орієнтуватися в обстановці і адекватно приймати рішення, уміння налагоджувати контакти з новими людьми, відповідальність, старанність, комунікабельність, цілеспрямованість, великий досвід роботи в колективі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: