Резюме від 13 жовтня 2020 PRO

Олена

Менеджер ЗЕД, Procurement specialist, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент із закупівль

з 11.2018 по нині (5 років 6 місяців)
Міжнародна організація з міграції місія в Україні, м. Київ, 2018- теперішній час, Київ (некомерційна)

•Ведення процесу закупівель, що включає розробку та написання запитів, отримання пропозицій, їх аналіз.
•Перемовини та укладення контрактів, проведення тендерів, враховуючи техніки зниження витрат у відповідності до процедур та політики МОМ.
•Надання адміністративної та логістичної підтримки в діяльності місії, що включає організацію заходів, семінарів, тренінгів, надання гуманітарної допомоги.
•Підтримання паперового та електронного документообігу, його регулярне оновлення, робота з SAP.

Менеджер міжнародного відділу

з 10.2017 по 11.2018 (1 рік 1 місяць)
TOB «Воскресіння У», Київ (експорт шкіргалантереї, імпорт матеріалів та фурнітури)

- Ведення замовлень існуючих контрагентів від надходження до відвантаження та замитнення.
- Робота з форвардерами та транспортними компаніями;
- Створення/ підготування пакету доументів для експорту та імпорту, заповнення ВМД, отримання EUR1, пошук кодів УКТЗЕД.
- Пошук нових контрагентів та постачальників, порівняння цін та обговорення умов постачання.
- Усні/письмові переклади та перемовини з партнерами.
- Ділове листування з поточних питань виробництва та замовлень.
Див. нижче весь досвід

Освіта

Запорізький державний технічний університет

Міжнародні економічні відносини (бюджет), Запорожье
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Диплом спеціаліста з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

•Посвідчення англо-українського та україно-англійського перекладача – ЗНТУ

1997-2001р

•Свідотство з відзнакою про підвищення кваліфікації за спеціальністю «Комп`ютерні системи обробки інформації та управління»

ІПО «Укрстено» листопад 2015-січень 2016 р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook САПР MD Office MS Project Барна справа

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Терешонок Олена Сергіївна
Київ, Україна,
viber, м. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА: Працювати в сфері міжнародних відносин

Уважний до деталей, мислячий імпорт-менеджер з вищою фаховою освітою та досвідом роботи.
Вміє розподілити робочий час, приймати рішення та нести за них відповідальність.
Наявні аналітичні здібності, знання мов, психології.
Має комунікативні навички спрямовані на досягнення консенсусу що сприяють вирішенню поточних та нетипових ситуацій в організації.
Швидко адаптується до нових технологій та процесів

ДОСВІД РОБОТИ:

Асистент із закупівель
Міжнародна організація з міграції місія в Україні, м. Київ, 2018- теперішній час
•Ведення процесу закупівель, що включає розробку та написання запитів, отримання пропозицій, їх аналіз.
•Перемовини та укладення контрактів, проведення тендерів, враховуючи техніки зниження витрат у відповідності до процедур та політики МОМ.
•Надання адміністративної та логістичної підтримки в діяльності місії, що включає організацію заходів, семінарів, тренінгів, надання гуманітарної допомоги.
•Підтримання паперового та електронного документообігу, його регулярне оновлення, робота з SAP.

Менеджер Міжнародного відділу

ТОВ "Воскресіння У" (експорт шкіргалантереї, імпорт матеріалів та фурнітури) жовтень 2017 - теперішній час.
- Ведення замовлень існуючих контрагентів від надходження до відвантаження та замитнення.
- Робота з форвардерами та транспортними компаніями;
- Створення/ приготування пакету доументів для експорту та імпорту, заповнення ВМД, пошук кодів УКТЗЕД.
- Пошук нових контрагентів та постачальників, порівняння цін та обговорення умов постачання.
- Усні/письмові переклади та перемовини з партнерами.
- Ділове листування з поточних питань виробництва та замовлень.

Менеджер ЗЕД TOB «Фінліфт-К», м. Київ (імпорт та обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання),червень 2016-жовтень 2017
Організація імпорту продукції, а саме:
•Робота з існуючими постачальниками, пошук нових, налагодження контактів
•Переговори щодо цін та умов поставок, аналіз зібраної інформації.
•Розрахунок собівартості продукції, розміщення замовлень
•Підготовка контрактів і специфікацій, робота з рекламаціями.
•Контроль вчасності відправлення платежів.
•Робота з транспортними компаніями (пошук,переговори щодо вартості, аналіз ставок, розміщення замовлень, документообіг…)
•Взаємодія з митними брокерами, підготовка зовнішньоторговельних документів до розмитнення
•Бізнес- та технічні переклади.
Результат: зниження вхідної собівартості запчастин на 20-40%,

Менеджер з on-line купівлі Компанія «Buyvse»,м. Київ (надання допомоги з онлайн купівлі, доставка товарів з Internet- магазинів та аукціонів), 2006-2007 рр.
Обробка запитів клієнтів, бізнес-кореспонденція, фахові консультації,
діловодство, переклади, пошук товарів в Internet, телефонні перемовини.

Менеджер ЗЕД ТОВ «Ардіс», м. Київ (збірка велосипедів з імпортних комплектуючих, гуртовий та роздрібний продаж), березень-листопад 2002 р.
(Контроль за виконанням замовлень, робота із зовнішньоторговельною документацією (збір, аналіз, контроль), відстеження вчасності відправлення платежів, підготовка зовнішньоторговельних документів до розмитнення, переклади.

Помічник менеджера з експорту-імпорту ЗАТ «Біском», м. Київ (імпорт, гуртова та роздрібна торгівля електроприладами, сервіс), листопад 2001р.-лютий 2002р
(Підготовка міжнародних контрактів (складання, корегування, переклад),пошук партнерів-постачальників, ведення бізнес-кореспонденції (формування листів-запитів, їх розсилка серед потенційних постачальників, поточне листування з іноземними контрагентами (запити, замовлення, рекламації, інструкції, тощо…)), переклади.
ЗАХОПЛЕННЯ: Книги, подорожі, фотографія, парфуми, музика, танці, психологія, спілкування, йога.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: