Резюме від 7 грудня 2022 PRO

Євгенія

Керівник контакт-центру

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник Контакт-Центру

з 12.2020 по нині (3 роки 5 місяців)
АТ "БАНК СІЧ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Запуск Контакт-центру з "0".
Налаштування та тестування працездатності усього необхідного ПО та обладнання. Залучення команди операторів Контакт-Центру на старт роботи. Розробка шаблонів звітності для підрозділу.
- Формування графіка і табеля робочого часу, розрахунок мотивації операторів Контакт-центру
- Контроль комплектації штату Контакт-Центру. Пошук персоналу. Навчання, контроль роботи операторів Контакт-Центру
- Ведення звітності по кожному напрямку роботи Контакт-Центру та надання її керівництву
- Розробка розмовних скриптів, інструкцій, регламенту підрозділу
- Продаж продуктів та послуг Банку через усі канали зв'язку з
клієнтами. Контроль виконання планових показників.
- Проведення зрізів знань (телефонне опитування) працівникам регіональної мережі, доведення результатів до керівництва.
Виконання обов'язків оператора Контакт-Центру в разі навантаження:
- Прийом вхідних дзвінків. Консультація клієнтів по продуктах та тарифах Банку, операції з ПК - блокування/розблокування, зміна лімітів тощо. Робота з телефонними скаргами. Вирішення нестандартних питань.
- Відпрацювання звернень клієнтів, що надійшли електронною поштою ( на оформлення кредитів, депозитів, ПК, нестандартні питання тощо)
- Лідогенерація ( кредити, депозити ) - встановлення контакту з клієнтом, виявлення потреб, призначення зустрічі для оформлення продукту.
- Моніторинг операцій по ПК з метою запобігання шахрайським
діям
- Телемаркетинг ( опитування клієнтів щодо якості обслуговування у відділеннях Банку )
- Робота з холодними та теплими базами, контроль виконання планових показників
- Заведення заявок на кредит у відповідному ПО
- Робота с телефонними скаргами/зверненнями кліентів
Робота в ПО: АБС B2, IS Card, UPC Online, BCZ Card+, Ukrkard Online, SED, PhonerLite

Старший оператор Контакт-центру

з 12.2017 по 12.2020 (3 роки)
Банк Інвестицій та Заощаджень, Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Запуск Контакт-центру з "0".
Налаштування та тестування працездатності усього необхідного ПО та обладнання. Залучення команди операторів Контакт-Центру на старт роботи. Розробка шаблонів звітності для підрозділу.
- Формування графіка і табеля робочого часу, розрахунок мотивації операторів Контакт-центру
- Навчання операторів. Розробка тестувань для контролю знань працівників Контакт-центру. Підготовка операторів до щомісячних та позапланових тестувань.
- Продаж продуктів та послуг Банку через усі канали зв'язку з
клієнтами. Контроль виконання планових показників.
- Проведення зрізів знань (телефонне опитування) працівникам регіональної мережі, доведення резульатів до керівництва.
- Робота зі зверненнями громадян. Дотримання ЗУ "Про звернення громадян". Прийом звернень з усіх каналів та надання офіційної відповіді клієнтам.Листування з НБУ щодо звернень клієнтів.
- Ведення звітності по кожному напрямку роботи Контакт-Центру та надання її керівництву
- Контроль комплектації штату Контакт-Центру. Пошук персоналу.
- Прийом вхідних дзвінків. Консультація клієнтів по продуктах та тарифах Банку, операції з ПК - блокування/розблокування, зміна лімітів тощо. Робота з телефонними скаргами. Вирішення нестандартних питань.
- Здійснення вихідних дзвінків за напрямками:
- продаж продуктів та послуг банку (теплі та холодні дзвінки)
- проведення опитування новим клієнтам банку щодо якості
обслуговування у відділеннях.
- відпрацювання звернень клієнтів, що надійшли електронною
поштою ( на оформлення кредитів, депозитів, ПК, нестандартні
питання тощо)
- робота з проблемними позичальниками
- Консультація клієнтів онлайн в режимі чату
- Моніторинг операцій по ПК з метою запобігання шахрайським
діям
Робота в ПО: АБС B2, IS Card, UPC Online, BCZ Card+, SED, PhonerLite

Старший оператор вхідної лінії

з 03.2016 по 12.2017 (1 рік 9 місяців)
ARCE contact-center, Киев (Сall-центр)

Робота на проекті - Контакт-Центр Банку.
- Навчання операторів
- Формування графіка роботи операторів
- Прийом вхідних дзвінків. Консультація клієнтів по продуктах та тарифах Банку, операції з ПК - блокування/розблокування, зміна лімітів тощо. Робота з телефонними скаргами. Вирішення нестандартних питань.
- Моніторинг операцій по ПК з метою запобігання шахрайським
діям

Продавець непродовольчих товарів

з 12.2010 по 06.2011 (6 місяців)
ТОВ "Евросеть ЦТ", Евпатория (Роздрібна торгівля)

Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, засобів зв'язку та інших товарів та послуг. Надання якісної консультації клієнтам, здійснення крос-продажів задля виконання планових показників. Участь в інвентаризаціях.
Робота в програмі 1С Расус.

Керуючий магазином

з 12.2009 по 12.2010 (1 рік)
ТОВ "Евросеть ЦТ", Киев (Роздрібна торгівля)

Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, засобів зв'язку та інших товарів та послуг. Надання якісної консультації клієнтам, здійснення крос-продажів задля виконання планових показників.
Проведення інвентаризацій, інкасацій. Прийом та викладка товару. Розрахунов маржинальності торгової точки. Надання щодених звітів про продаж. Контроль виконання планових показників. Проведення навчання стажерам на торговій точці.
Робота в програмі 1С Расус.

Старший продавець непродовольчих товарів

з 11.2009 по 12.2009 (1 місяць)
ТОВ "Евросеть ЦТ", Киев (Роздрібна торгівля)

Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, засобів зв'язку та інших товарів та послуг. Надання якісної консультації клієнтам, здійснення крос-продажів задля виконання планових показників.
Проведення інвентаризацій, інкасацій. Прийом та викладка товару. Розрахунов маржинальності торгової точки. Надання щодених звітів про продаж. Контроль виконання планових показників. Проведення навчання стажерам на торговій точці.
Робота в програмі 1С Расус.

Продавець непродовольчих товарів

з 10.2009 по 11.2009 (1 місяць)
ТОВ "Евросеть ЦТ", Киев (Роздрібна торгівля)

Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, засобів зв'язку та інших товарів та послуг. Надання якісної консультації клієнтам, здійснення крос-продажів задля виконання планових показників. Участь в інвентаризаціях.
Робота в програмі 1С Расус.

Молодший продавець непродовольчих товарів

з 08.2009 по 10.2009 (2 місяці)
ТОВ "Евросеть ЦТ", Киев (Роздрібна торгівля)

Продаж мобільних телефонів, аксесуарів, засобів зв'язку та інших товарів та послуг. Надання якісної консультації клієнтам, здійснення крос-продажів задля виконання планових показників. Участь в інвентаризаціях.
Робота в програмі 1С Расус.

Касир

з 04.2009 по 06.2009 (2 місяці)
ДП "Продуниверсал", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Розрахунок з відвідувачами на касі в ресторані швидкого харчування. Зняття вечірніх звітів. Заповнення книги РРО.

Касир

з 12.2008 по 04.2009 (4 місяці)
ТОВ "Домашня кухня", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Розрахунок з відвідувачами на касі в ресторані швидкого харчування. Зняття вечірніх звітів. Заповнення книги РРО.

Освіта

Міжрегіональна Академія Управління персоналом

Фінанси, банківська справа та страхування, Киев
Незакінчена вища, з 2021 по 2025 (4 роки)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК IS-Card SR-Bank Банківська справа UPC online

Знання мов

  • Польська — початковий
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: