Резюме від 1 травня 2024 PRO

Анатолій

Адміністратор, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто проживання:
Вишгород
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "СТЕРЛИНГ", Київ (Юриспруденція)

Створив компанію з "0". Забезпечив функціонування та прибутковість компанії в період пандемії та війни.

Виконавчий директор

з 07.2018 по 06.2019 (11 місяців)
Глобус-Италія, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Оперативне керування компанією. Організація функціонування виробничих процесів за всіма напрямами та діловодства. Розробка та впровадження посадових інструкцій, скриптів, KPI, обліку товарно-матеріальних цінностей. Комплектація штату спеціалістами. Контроль ведення кадрової роботи та складського обліку. Досягнення: компанія зберігає обсяги продажу та виробництва в умовах жорсткої конкуренції та "низького сезону".

Керівник відділу продажу

з 06.2017 по 07.2018 (1 рік 1 місяць)
Ваш Від, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні завдання: задоволення заявок клієнтів на виконання робіт із встановлення дверей, вікон, обговорення з клієнтами оптимальної комплектації вхідних та міжкімнатних дверей, конструкції скління, пропозиція комплексу послуг, управління замірниками, контроль задоволеності клієнтів роботою монтажників. Організував процес індивідуального навчання персоналу. Провів серію відео-уроків із менеджерами з продажу. Забезпечив функціонування шоу-руму.

Керівник відділу продажу

з 06.2016 по 07.2017 (1 рік 1 місяць)
Гранд Глобал Медіа, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні завдання: продаж послуг з просування компаній, що працюють у галузі дизайну, ремонту, кераміки, сантехніки тощо. Організація та проведення зустрічей та презентацій для клієнтів, переговорів. Проектування рекламних стійок, розміщення замовлень на Віярі, збирання. Створив відділ продажу (Call-центр) з «0». Впровадив CRM. Забезпечив дворазове збільшення клієнтів. Провів серію тренінгів із менеджерами з продажу.

Керівник відділу продажу

з 12.2013 по 01.2015 (1 рік 1 місяць)
Ансвер Групп, Київ (Освіта, наука)

Організація продажу консалтингових послуг та послуг з навчання персоналу, телефонний та особистий продаж. Підібрав двох нових менеджерів (з шести), навчив їх, упорядкував та уніфікував базу даних потенційних клієнтів, розробив та впровадив KPI.

Начальник відділу організації продажу послуг

з 09.1998 по 12.2013 (15 років 3 місяці)
Херсонська філія ПАТ "Укртелеком", Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Організація роботи сервісної мережі, у тому числі проведення реконструкції приміщень, забезпечення оргтехнікою, меблями, витратними матеріалами, спецодягом, реклама, бізнес-планування, організація та координація роботи мережі продажу, контроль діловодства та обліку ТМЦ. Контроль за діяльністю матеріально-відповідальних осіб.
У підпорядкуванні 4 особи, на контролі – робота 20-ти структурних підрозділів.

Інженер комп'ютерних систем

з 01.1997 по 08.1998 (1 рік 7 місяців)
Херсонська міська телефонна мережа, Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Організація встановлення телефонів по нововведених АТС, договірна робота з питань оренди та взаємозаліків, вирішення проблем дебіторської заборгованості, організація та управління господарськими процесами, діловодство, контроль використання та своєчасного списання ТМЦ матеріально-відповідальними особами. Організував автоматизацію обліку попиту послуги зв'язку, брав участь у створенні системи продажів послуг у м. Херсон.

Освіта

Пермське вище командно-інженерне училище Ракетних війск

Факультет автоматизованих систем управління. Інженер-системотехнік, Пермь
Вища, з 1982 по 1987 (5 років)

Проходження військової служби у РВСП на посадах інженера, заступника командира групи підготовки та пуску, командира експлуатаційно-ремонтної групи. Майор запасу, ВУС 620700, на обліку у Вишгородському РТЦК та СП.

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Управління персоналом Організаторські здібності Планування Проведення презентацій Ориентация на результат Криза-менеджмент Складання та ведення договорів Впровадження системи KPI Ведення CRM Діловодство Облік ТМЦ

Додаткова інформація

1. У навчальному центрі перепідготовки військовослужбовців «Надія» навчився спеціальності «Бухгалтерський облік та аудит», спеціалізація «Податкова робота».
2. Вмію працювати без вихідних, не знаю, що таке восьмигодинний робочий день та відпустка влітку, швидко та із задоволенням навчаюсь новим спеціальностям, згоден на відрядження.
3. У разі виникнення неординарних ситуацій знаходжу нетрадиційні рішення і втілюю їх у життя.
4. Володію навичками виконання ремонтних робіт (електрика, сантехніка, телекомунікації, слюсарні та теслярські роботи, оздоблювальні та будівельні роботи, роботи в саду), маю досвід організації робіт з усунення аварійних ситуацій.
5. Одружений, дочка 1985 року народження, житлом забезпечений у Вишгороді.
6. Хобі - сім'я, оселя. Люблю активний відпочинок.
7. Не палю. До алкоголю байдужий.
8. Основні недоліки: негативно та агресивно ставлюся до обману, непрофесіоналізму, москальської лайки.
9. Водійське посвідчення категорії "В", власне авто.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: