Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Анатолій

Директор з продажу, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто проживання:
Вишгород
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор ТОВ "Стерлинг"

з 07.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
ТОВ "Стерлинг", Київ (Юриспруденція)

Створив компанію з "0". Забезпечив функціонування та прибутковість компанії в період пандемії та війни.

Виконавчий директор

з 07.2018 по 06.2019 (11 місяців)
Глобус-Італія, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Оперативне керування компанією. Організація функціонування виробничих процесів на всіх напрямках. Розробка та впровадження посадових інструкцій, скриптів, KPI. Комплектація штату спеціалістами. Впровадив СRM Бітрікс24 з Binotel, потім перейшли на Nextel. Контроль ведення кадрової роботи. Навчання персоналу. Наставництво. Планування, контроль, аналізи продажу, особисті продажі. Організація забезпечення офісу витратними матеріалами. Досягнення: компанія зберігала обсяги продажу та виробництва в умовах жорсткої конкуренції та "низького сезону".

Керівник відділу продажу

з 06.2017 по 07.2018 (1 рік 1 місяць)
Ваш Від, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні завдання: задоволення заявок клієнтів на виконання робіт із встановлення дверей, вікон, обговорення з клієнтами оптимальної комплектації вхідних та міжкімнатних дверей, конструкції скління, пропозиція комплексу послуг. Телемаркетинг, обробка вхідних дзвінків, особисті продажі. Оновив персонал відділу продажу на 40%, що дозволило збільшити продаж на 12%. Впровадив AMOСRM з Binotel, пізніше переключилися на Nextel, розробив та впровадив скрипти та оцінку персоналу за чек-листами. Організував процес індивідуального навчання персоналу. Удосконалив систему аналізу результатів продажу. Переформатував відділ продажу (Call-центр+Салон). Провів серію відео-уроків із менеджерами з продажу.

Керівник відділу продажу

з 02.2015 по 06.2017 (2 роки 4 місяці)
Гранд Глобал Медіа, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні завдання: продаж послуг з просування компаній, що працюють у галузі дизайну, ремонту, кераміки, сантехніки тощо. Створив відділ продажу з "0". Розробив та впровадив KPI, скрипти для «холодних» дзвінків та чек-листи для їх контролю. Впровадив CRM Бітрікс24. Забезпечив дворазове збільшення клієнтів, 32% яких звернулися повторно, у тому числі за рахунок власних продажів. Провів серію тренінгів з менеджерами з продажу з розробки та впровадження скриптів, роботи із запереченнями. Телемаркетинг, холодні дзвінки, організація та проведення зустрічей та презентацій для клієнтів, переговорів.

Керівник відділу продажу

з 12.2013 по 01.2015 (1 рік 1 місяць)
Ансвер Груп, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні завдання: продаж консалтингових послуг та івент-послуг, пошук та залучення клієнтів, телемаркетинг, "холодні" дзвінки, організація та проведення презентацій для клієнтів, переговорів, особисті продажі. Організував роботу в CRM, забезпечив регулярне складання плану продажів для менеджерів та забезпечував його виконання, розробив та впровадив KPI та скрипти, упорядкував роботу з запереченнями, здійснював рекрутинг, навчав менеджерів.

Начальник відділу організації продажу послуг

з 09.1998 по 12.2013 (15 років 3 місяці)
Херсонська філія ПАТ "Укртелеком", Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки: розробка та впровадження маркетингової політики, реклама, бізнес-планування, організація та координація роботи мережі продажів, складання та забезпечення виконання планів продажів, організація роботи з ключовими клієнтами, аналіз ринку, бюджетування.
У підпорядкуванні 4 особи, на контролі – робота 20-ти структурних підрозділів.
Досягнення: за всі роки роботи забезпечив виконання філією планів продажу та доходів, що зросли майже в 3 рази. З 2009 року в щоквартальному рейтингу продажів послуг доступу до Інтернету філія не опускалася нижче 8-го місця серед 26 філій компанії. За результатами ІІ кварталу 2013 р. – І місце за цим показником.
Реалізовані проекти.
Створення мережі продажів. З 1998 року брав безпосередню участь у побудові з "0" мережі продажів телекомунікаційних послуг Херсонської філії у 18-ти райцентрах області, в обласному центрі, у м. Нова Каховка, у низці великих сіл та в рекреаційній зоні. Було створено 48 відділень "Телекомсервіс", на яких продавали послуги компанії від 140 до 187 осіб. Здійснював навчання персоналу продажу, організацію реконструкції відділень. Організовував розвиток таксофонії, зокрема і шляхом побудови агентської мережі з реалізації телефонних карток. У 2000-2005 роках від таксофонного бізнесу філія отримала додатково 8,7 млн. грн.
Організація та формалізація бізнес-процесів. У 2001 році розробив регламент бізнес-процесу «Положення про порядок проведення маркетингових досліджень, визначення обсягів будівництва щодо залучення вільної ємності та організації додаткових робіт». Впровадження Регламенту принесло у 2002-2010 роках додатково 9,1 млн. грн. доходів.
Впровадив та контролював виконання корпоративних стандартів: "Надання послуги підключення до мережі Інтернет", "Виконання заявок на підключення послуг зв'язку, обслуговування споживачів". Контрольована мною робота за стандартами протягом останніх трьох років, незважаючи на зростання рівня конкуренції, забезпечила збереження темпів продажу, зросли доходи у 2012 р. на 6 %, збільшився рівень задоволеності клієнтів послугами компанії та зменшився відтік клієнтів у I кварталі 2013 р. на 7%.
У 1998 році почав виводити на ринок нову послугу «Доступ до Інтернету». На кінець 2013 р. Херсонська філія мала понад 55 тис. абонентів Інтернет. У перерахунку на кількість жителів Херсонщини це ІІ показник щодо України після Запоріжжя.
Навчання персоналу. Маючи сертифікат внутрішнього тренера, брав участь у 2010 р. як співавтор у розробці "Посібники тренера для тренінгу «Техніка ефективного продажу продуктів під торговою маркою ОГО!», за яким проводив навчання продавців філії. Самостійно розробив у 2011 р. тренінг "Продаж послуги "Довгі розмови", а у 2012 р. тренінг «Практичне застосування правил Корпоративного Стандарту компанії «Обслуговування споживачів масового сегменту», які регулярно проводив з керівниками та спеціалістами з продажу та обслуговування клієнтів філії.

Військова служба

з 07.1987 по 11.1996 (9 років 4 місяці)
Збройні сили, Інші країни (Охорона, безпека, оборона)

Проходження військової служби у РВСП на посадах інженера, заступника командира групи підготовки та пуску, командира експлуатаційно-ремонтної групи. Майор запасу, ВУС 620700, на обліку у Вишгородському РТЦК та СП.

Освіта

Вище військове командно-інженерне училище ракетних військ

Факультет автоматизованих систем керування. Інженер-системотехнік., Пермь
Вища, з 1982 по 1987 (5 років)

Інженер-системотехнік - це спеціаліст з проектування, створення, випробування та експлуатації складних систем технічного та соціально-технічного характеру, який вміє організувати та визначити зміст комплексу робіт зі створення складної системи, забезпечити ефективне управління повним життєвим циклом такої системи, творчо поєднувати у цій роботі досягнення техніки, управління та економіки.

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар "Професія - керівник"

2014, 16 годин

Тренінг "Управління конфліктами"

2013, 16 годин

Курс "Мистецтво управління персоналом"

2013, 16 годин

Тренінг "Стандарти обслуговування"

2012, 16 годин

Курс "Інноваційні інструменти продаж"

2010, 5 днів

Курс "Підготовка внутрішніх тренерів з продажу нових послуг (продуктів)"

2010, 5 днів

Курс "Маркетинг та продажи телекомунікаційних послуг"

2009, 5 днів

Тренінг "Стратегія активного продажу"

2008, 16 годин

Курс "Психотехнологічні засоби підвищення ефективності рекламної діяльності та маркетингу"

2007, 5 днів

Курс "Сучасні психотехнологічні прийоми підвищення ефективності рекламної діяльності та маркетингу"

2006, 5 днів

Тренінг "Мистецтво презентації"

2014, 16 годин

Тренінг "Ситуаційне лідерство"

2014, 16 годин

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Управління персоналом Організаторські здібності Планування Проведення презентацій Ориентация на результат Криза-менеджмент Складання та ведення договорів Впровадження системи KPI Ведення CRM Діловодство Облік ТМЦ

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Ключові компетенції:
• професіонал у сфері організації процесів продажу (у тому числі з «0») та управління ними;
• проактивний лідер, орієнтований результат; не боюся труднощів, легко зустрічаю виклики, люблю досягати мети;
• вмію проводити переговори – досягаючи максимального результату; зберігаю самовладання у стресових ситуаціях, вмію відчувати людей, співпереживати; надаю допомогу людям, якщо вони її потребують; люблю конкурентну боротьбу, де доводиться шукати нестандартні рішення;
• успішний досвід у побудові роботи мережі продажів на різних стадіях розвитку, досягнення поставленої мети, підвищення ефективності бізнесу;
• впровадження систем автоматизації продажу та формалізації бізнес-процесів, розробка скриптів, посадових інструкцій, положень про підрозділи;
• побудова успішної команди, яка може показувати чудовий результат;
• у разі виникнення неординарних ситуацій знаходжу нетрадиційні рішення і втілюю їх у життя;
• не вмію знаходити причин невиконання поставлених завдань, тому змушений шукати способи їх вирішення.

У навчальному центрі перепідготовки військовослужбовців «Надія» навчився спеціальності «Бухгалтерський облік та аудит», спеціалізація «Податкова робота».
Вмію працювати без вихідних, не знаю, що таке восьмигодинний робочий день та відпустка влітку, швидко та із задоволенням навчаюсь новим спеціальностям, згоден на відрядження.
Маю великий досвід роботи з людьми – як із підлеглими, разом із яким створюю команду, так і з клієнтами.
Лікарняними листами не користуюся. Одружений, дочка 1985 року народження, житлом забезпечений у м. Вишгород.
Маю водійські права категорії В та власний автомобіль.
Хобі - сім'я, оселя. Люблю активний відпочинок.
Основні недоліки: негативно та агресивно ставлюся до обману, непрофесіоналізму, москальської лайки.
Не палю. До алкоголю байдужий.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: