Чому варто тримати дистанцію та що з нашим лого

Резюме від 27 березня 2020 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3300881/

Керівн. проектів, з управл. активами, нерухом., майнов. комплекс., директор, 25 000 грн

Повна зайнятість.

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник проектів

з 09.2017 по 03.2018 (6 місяців)
ТОВ "Капітель Буд", Киев (Будівництво)

•контроль роботи корпоративного офісу;
•безпосередня робота з підрядними організаціями;
• безпосередня взаємодія з відділом продажу;
• проведення зборів з інвесторами;
•організація роботи з підключення об'єкта до електро та теплових мереж, мереж водопостачання;
• робота з проектувальниками;
•робота з органами влади та місцевого самоврядування, експлуатуючими організаціями з метою отримання дозвільних документів чи технічних умов;
• контроль виконання планів, звітування перед керівництвом компанії тощо.

Менеджер з управління нерухомістю

з 04.2001 по 11.2016 (15 років 7 місяців)
ПАТ "Укртелеком", Київ (Надання повного спектру телекомунікаційних послуг в усіх регіонах України)

– Пошук клієнтів, показ об’єктів нерухомості потенційним покупцям (орендарям), робота з клієнтом до підписання договорів купівлі-продажу або оренди об'єкта нерухомості, виписка рахунків, підписання актів прийому-передачі майна з покупцем (орендатором, орендодавцем);
– якісне надання послуг та консультацій в сфері житлової та комерційної нерухомості;
– активний продаж об'єктів нерухомості або їх передача в оренду;
– ведення та актуалізація бази даних об’єктів нерухомості, що підлягають продажу або передачі в оренду;
– успішне ведення переговорів з потенційними клієнтами;
– моніторинг та аналіз ринку продажу та оренди житлової та комерційної нерухомості;
– прогнозування і планування продажу та передачі в оренду майна;
– робота з технічною та правовстановлюючою документацією (свідоцтвами, витягами, техпаспортами; планами земельних ділянок, проектно-кошторисною документацією тощо);
– аналіз установчих документів, підготовка та узгодження договорів і внутрішніх документів;
– робота з суб'єктами оціночної діяльності (купівля-продаж, оренда комерційної нерухомості тощо);
– здійснення заходів з оформлення правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, прав користування земельними ділянками тощо;
– створення та ведення внутрішньої звітності;
– (маю великий адміністративний досвід (понад 12 років) з управління основними засобами на підприємстві (враховуючи управління об'єктами нерухомості), а також досвід роботи щодо контролю операцій з майном компанії).

Додатково

– представлення і забезпечення інтересів у взаємовідносинах зі сторонніми організаціями та державними органами;
– участь у поточних або позапланових перевірках фінансово-господарської діяльності структурних підрозділів підприємства;
– складання звітів за результатами перевірок та розробка рекомендацій щодо усунення порушень;
– розробка внутрішніх нормативних та розпорядчих документів підприємства з питань розпорядження основними засобами, включаючи питання розпорядження об’єктами нерухомого майна державної форми власності на підставі відповідних рішень (дозволів) державних органів виконавчої влади, в управлінні яких знаходиться таке майно;
– участь в організації проведення нарад, семінарів з питань, які відносяться до напрямку діяльності підрозділу;
– участь у проведенні щорічної інвентаризації;
– розробка проектів наказів, розпоряджень, планів – графіків;
– підготовка щоквартальних, за півріччя, річних звітів;
– здійснення контролю за своєчасним виконанням підпорядкованими підрозділами документів.


Освіта

1. Національний технічний університет України (КПІ); 2. Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

1. Спеціальність – “Технологія і устаткування відновлення та підвищення зносостійкості машин і конструкцій”, кваліфікація: інженер - електромеханік; 2. Факультет „Менеджмент”, спеціальність „Менеджмент організацій”, кваліфікація: менеджер – економіст, Київ
Вища, з 09.1995 по 03.2001 (5 років 6 місяців)

1. Вища технічна освіта – стаціонарне відділення; 2. Друга вища економічна освіта – очно-заочне навчання (роки навчання 2006-2009)


Додаткова освіта

  • "Підготовка фахівців з питань управління активами" (кваліфікаційне посвідчення) (Рік навчання - 2007, термін навчання - 3 місяці)
  • 1) “Особливості обліку основних засобів” (сертифікат). (1) Рік навчання - 2005, термін навчання - 1 місяць;)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач - MS Office ( Word, Exсel , Power Point , Access, Outlook ), навички роботи з Internet, ЛІГА: ЗАКОН, програма 1С (8.2.3).
  • Досвід успішного управління майном підприємства (12 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Професійні навики:

Досвід успішного управління майном підприємства та проходження перевірок контролюючими органами за цим напрямком. Навички раціональної організації здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами (включаючи перевірку підрозділів). Навички проведення аналізу економічної доцільності здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами і бюджетного планування на їх здійснення.

Особисті якості:

– лідерські якості, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, срупульозність, вміння знаходити підхід до колег та партнерів, аналітичне мислення, здатність до швидкого навчання, відповідальність , прагнення до професійного росту. Люблю грати в настільний теніс, граю на гітарі, творча людина. Маю водійське посвідчення категорії "В" (стаж водіння автомобілем 20 років).

09.07.2018 – 01.10.2018 працював в ТОВ «Українська універсальна транспортна компанія УУТК» на посаді заступника директора з виробничих питань».
З 02.10.2018 до 16.03.2020 працював в ТОВ «Інженерно-технічний центр «Категорія Техно» на посадi директор проектного офісу.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: