Резюме от 21 октября 2017 PRO

Свиридовський Владислав Вікторович

Керівник напрямку з управління нерухомістю, майновим комплексом, 20 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
6 августа 1976 (41 год)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер з управління нерухомістю

с 04.2001 по 11.2016 (15 лет 7 месяцев)
ПАТ "Укртелеком", Київ (Надання повного спектру телекомунікаційних послуг в усіх регіонах України)

– Пошук клієнтів, показ об’єктів нерухомості потенційним покупцям (орендарям), робота з клієнтом до підписання договорів купівлі-продажу або оренди об'єкта нерухомості, виписка рахунків, підписання актів прийому-передачі майна з покупцем (орендатором, орендодавцем);
– якісне надання послуг та консультацій в сфері житлової та комерційної нерухомості;
– активний продаж об'єктів нерухомості або їх передача в оренду;
– ведення та актуалізація бази даних об’єктів нерухомості, що підлягають продажу або передачі в оренду;
– успішне ведення переговорів з потенційними клієнтами;
– моніторинг та аналіз ринку продажу та оренди житлової та комерційної нерухомості;
– прогнозування і планування продажу та передачі в оренду майна;
– робота з технічною та правовстановлюючою документацією (свідоцтвами, витягами, техпаспортами; планами земельних ділянок, проектно-кошторисною документацією тощо);
– аналіз установчих документів, підготовка та узгодження договорів і внутрішніх документів;
– робота з суб'єктами оціночної діяльності (купівля-продаж, оренда комерційної нерухомості тощо);
– здійснення заходів з оформлення правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, прав користування земельними ділянками тощо;
– створення та ведення внутрішньої звітності;
– (маю великий адміністративний досвід (понад 12 років) з управління основними засобами на підприємстві (враховуючи управління об'єктами нерухомості), а також досвід роботи щодо контролю операцій з майном компанії).

Додатково

– представлення і забезпечення інтересів у взаємовідносинах зі сторонніми організаціями та державними органами;
– участь у поточних або позапланових перевірках фінансово-господарської діяльності структурних підрозділів підприємства;
– складання звітів за результатами перевірок та розробка рекомендацій щодо усунення порушень;
– розробка внутрішніх нормативних та розпорядчих документів підприємства з питань розпорядження основними засобами, включаючи питання розпорядження об’єктами нерухомого майна державної форми власності на підставі відповідних рішень (дозволів) державних органів виконавчої влади, в управлінні яких знаходиться таке майно;
– участь в організації проведення нарад, семінарів з питань, які відносяться до напрямку діяльності підрозділу;
– участь у проведенні щорічної інвентаризації;
– розробка проектів наказів, розпоряджень, планів – графіків;
– підготовка щоквартальних, за півріччя, річних звітів;
– здійснення контролю за своєчасним виконанням підпорядкованими підрозділами документів.


Образование

1. Національний технічний університет України (КПІ); 2. Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

1. Спеціальність – “Технологія і устаткування відновлення та підвищення зносостійкості машин і конструкцій”, кваліфікація: інженер - електромеханік; 2. Факультет „Менеджмент”, спеціальність „Менеджмент організацій”, кваліфікація: менеджер – економіст, Київ

Высшее, с 09.1995 по 03.2001 (5 лет 6 месяцев)

1. Вища технічна освіта – стаціонарне відділення; 2. Друга вища економічна освіта – очно-заочне навчання (роки навчання 2006-2009)


Дополнительное образование

  • "Підготовка фахівців з питань управління активами" (кваліфікаційне посвідчення) (Рік навчання - 2007, термін навчання - 3 місяці)
  • 1) “Особливості обліку основних засобів” (сертифікат); 2) “Операційні системи Windows та інтегрований пакет MS OFFICE” (свідоц.) (1) Рік навчання - 2005, термін навчання - 1 місяць; 2) Рік навчання - 2002, термін навчання - 3 тиж.)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач - MS Office ( Word, Exсel , Power Point , Access, Outlook ), навички роботи з Internet, ЛІГА: ЗАКОН.
  • Досвід успішного управління майном підприємства (12 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Английский — средний

Дополнительная информация

Додатково:

– підвищення кваліфікації в Навчальному центрі Південного регіону в м. Одеса за напрямком – “Операційні системи Windows та інтегрований пакет MS OFFICE” (свідоцтво);
– підвищення кваліфікації в Українському економічному центрі за напрямком – “Особливості обліку основних засобів” (сертифікат);
– підвищення кваліфікації в Українському інституті розвитку фондового ринку при Київському національному економічному університеті за програмою – “Підготовка фахівців з питань управління активами”. Склав на відмінно державний іспит в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку, після чого отримав кваліфікаційне посвідчення фахівця з питань управління активами.

Професійні навики:

Досвід успішного управління майном підприємства та проходження перевірок контролюючими органами за цим напрямком. Навички раціональної організації здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами (включаючи перевірку підрозділів). Навички проведення аналізу економічної доцільності здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами і бюджетного планування на їх здійснення. На сьогодні працюю у будівельній компанії на посаді "Керівник проектів".

Особисті якості:

– лідерські якості, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, срупульозність, вміння знаходити підхід до колег та партнерів, аналітичне мислення, здатність до швидкого навчання, відповідальність , прагнення до професійного росту. Люблю грати в настільний теніс, граю на гітарі, творча людина. Маю водійське посвідчення категорії "В" (стаж водіння автомобілем 20 років).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: