Резюме від 21 січня 2023 PRO

Сергій

Директор з продажу, національний менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з продажу

з 10.2021 по 08.2022 (10 місяців)
ТОВ ПІІ "ЕКОНІЯ", Киев (Виробництво та дистрибуція)

Робота з брендами: тмМалятко, тм Аквуля, тмЧистий Ключ, тмЙодо, тмДиво
Вивід на ринок: тмMeMilk, тмNutrino
Обов'язки:
oРозробка та впровадження стратегії продажів на территорії України
oРозробка та реалізація системи якісної дистрибуції на всій території України.
oФормування та управління відділом продажів (17 підлеглих: 5 регіональних менеджерів, 12 теріторіальних менеджерів, 2 КАМа)
oВиконання планів з прибутку та продажів
oКонтроль виконання планів продажу,
oКонтроль рівня дебіторської заборгованості регіону
oКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.
oПошук та відкриття нових дистриб'юторів
oБюджетування в розрізі місяць, рік
oРозробка та проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходів
oВпровадження ефективної системи KPI для співробітників відділу продажів
Досягнення:
•підібрано професійний штат регіональних та терріторіальних представників
•за час роботи збільшено продаж «Чистий Ключ» на 600%, «Йодо» на 400%, соків та пюре тмМалятко в 7 разів
•Збільшення прибутковості на 30%
•Впроваджена розроблена система ціноутворення та позиціонування продукції
•Своєчасно згорнуті склади відповідального зберігання та повернута дебіторська заборгованість, що мінмізувало втрати на початку військових дій, та надало змогу підприємству бути з обіговими коштами під час значної невизначенності в країні
•Своєчасно та вдало проведені перемовини з дистрибуторами та ключовими клієнтами про зміни в умовах контрактів на час військових дій, що надало змогу і надалі існувати підприємству, забезпечувати працівників доходом, та задовольняти потреби ринку, під час значної турбулентності в країні, та порушенням всіх ланок як постачання так і логистики.

Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами

з 02.2019 по 09.2021 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "ПК Гуд-Фуд" Bon Boisson Beverage, Київ (Оптова торгівля/Дистрибуція/Виробництво Води та напоїв/Виробництво Алкогольної та слабоалкогольної продукції)

Робота за брендами: тмBon Boisson, тмBlack, тмЧудо Сад, тмКарапуз, тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмBlack Jack, тмКримський Відбірний, тмДревньо Київська, тмТарас Бульба
Вивід на ринок : тм Natural Energie, тмFinest, тмBon Lemon, c/а тмTropic Bar, тмFruttolino, тмPuerto Vero,
Обов'язки:
oПідбір та навчання персоналу – сформовано відділ з 3-х КАМів (2Київ та 1Захід) , 3-х асистентів, 4-х менеджерів по роботі з мережамі (Київ та Житомир) з одночасним управлінням 39 мерчандайзерами
oПеремовини на всіх рівнях з новими та існуючими клієнтами, та супровід контрактів топ 30 мереж по 2-х напрямках : Вода та Напої і Алкоголь та слобоалкгольні напої
oКонтроль виконання планів продажу,
oНарощування валового прибутку та залишку валового прибутку
oЗбільшення частки ринку в усіх категоріях товарів
oЗбільшення матриці представленості продукції – збільшення дистрибуції товарів
oКонтроль рівня дебіторської заборгованості віддлу
oПеремовини
oРозробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.
oРозробка та впровадження системи звітності, що дозволяє в режимі реального часу оцінювати ефективність відділу в цілому та напрямків окремо.

Досягнення:
•Збільшення валового прибутку за 19 рік +11%, за 20 рік + 5%, 21 рік +4%
•Виведення віддлу з відємних показників по залишковому прибутку на позитивні результати, та нарощування їх
•Зростання долей в категорії мінеральна вода з 0,95% до 3,2%, Енергетики з 8,5% до 12,8%, Солодка вода з 2,1% до 2,85%
•Зниження рівня дебіторської заборгованності в 2,5 рази
•Повернута співпраця з мережами Ашан, Еко, Новус, Евротек, Билла, Коло, Фуршет, Експансія.

Директор з Продажу в Центральному Регіоні

з 03.2015 по 02.2019 (3 роки 11 місяців)
ТОВ "Симферопольский Вино-Коньячний Завод"/ ТОВ "СТРОНГДРІНК", Київ (Оптова торгівля/Дистрибуція/Виробництво алкогольної продукції)

Робота за брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмBlack Jack, тмДревньо Київська, тмУкраїнський Відбірний, тмТарас Бульба, тмАй-Петрі Reserv, тмAlaverdi, тмU&A)
Обов'язки:
oФормування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.
oУправління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.
oФормування та управління відділом продажів в регіонах (більше50 підлеглих: 5 теріторіальних менеджерів (Киівська обл, Чернігівська, Сумська, Полтавська, Черкаська), Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 5 до 10чол,
oФормуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+2супервайзерри мерчандайзерівта 10 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+5 супервайзерів+35 торгових представників, адміністративно-складське/логістичне господарство 20 чоловік)
oКонтроль виконання планів продажу,
oКонтроль рівня дебіторської заборгованості регіону
oКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.
oПеремовини з новими та існуючими клієнтами
oАвтоматизация бизнес-процессов;
oПланування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.
oРозробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.
oРозробка та впровадження системи звітності, що дозволяє в режимі реального часу оцінювати ефективність відділу в цілому та напрямків окремо.
Досягнення:
•Втримання товарообігу на рівні 12-15 млн на щорічно падаючому ринку
•Збільшення АКБ із 4100 до 6000 ТТ, рівень АКБ 75%
•Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %
•Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзери/НТО/теріторіальні менеджери ставали кращими за результатами місяця/року по країні

Регіональний Директор з Продажу

з 03.2012 по 02.2015 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Симферопольский Вино-Коньячний Завод", Київ (Оптова торгівля/Дистрибуція/Виробництво алкогольної продукції)

Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмКримський Відбірний, тм Корона Криму, тмAlaverdi, тмСолнечний Беріг.
Вивід на ринок тмBlack Jack, тмТарас Бульба, тмДревньо Київська,
Обов'язки:
oФормування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.
oУправління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.
oФормування та управління відділом продажів в регіонах (більше20 підлеглих: 2 теріторіальних менеджерів (Чернігівська, Сумська) Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 4 до 6чол.
oФормуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+супервайзерри мерчандайзерів та 7 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+4 супервайзерів+24 торгових представника, адміністративно-складське/логістичне господарство 15 чоловік)
oКонтроль виконання планів продажу,
oКонтроль рівня дебіторської заборгованості регіону
oКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.
oПеремовини з новими та існуючими клієнтами
oАвтоматизация бизнес-процессов;
oПланування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.
oРозробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.
Досягнення:
•Збільшення товарообігу з 9 млн до 19 млн. грн.
•Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %
•Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзери/НТО/теріторіальні менеджери ставали кращими за результатами місяця/року по країні

Директор з продажів Київського регіону

з 11.2009 по 02.2012 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Симферопольский Вино-Коньячний Завод", Київ (Оптова торгівля/Дистрибуція/Виробництво алкогольної продукції)

Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмAlaverdi
Вивід на ринок тмКримський Відбірний, тмКорона Криму, тмСоняччний Беріг
Обов'язки:
•Формування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.
•Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.
•Формування та управління відділом продажів в регіонах (більше40 підлеглих: 2 теріторіальних менеджерів (Чернігівська, Сумська) Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 4 до 6чол.
•Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+супервайзерри мерчандайзерів та 7 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+4 супервайзерів+24 торгових представника, адміністративно-складське/логістичне господарство 15 чоловік)
•Контроль виконання планів продажу,
•Контроль рівня дебіторської заборгованості регіону
•Контроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.
•Перемовини з новими та існуючими клієнтами
•Автоматизация бизнес-процессов;
•Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.
•Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.
Досягнення:
•Збільшення товарообігу з 5,4 млн до 9 млн. грн.
•Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %
•Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзериНТО ставали кращими за результатами місяця/року по країні
•Скорочення простроченої продукції на складі до рівня менше 1%

Директор Київської філії

з 04.2008 по 11.2009 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Алкогольна Традиція", Київ (Оптова торгівля/Дистрибуція/Виробництво алкогольної продукції)

Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмAlaverdi, тм Хлібна Сльоза
Обов'язки:
oФормуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 30 підлеглих (Керівник Віп віддліу6 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+3 супервайзерів+18 торгових представників, адміністративно-складське/логістичне господарство 12 чоловік)
oУправління господарською та фінансово-економічною діяльністю філії.
oСкладання та дотримання бюджету філії
oКонтроль виконання планів продажу,
oАвтоматизация бизнес-процессов;
oКонтроль рівня дебіторської заборгованості віддлу
oПеремовини з новими та існуючими клієнтами
oРозробка нових каналів збуту продукції
oОрганізація роботи та ефективної взаємодії всіх співробітників філії, напрямок їх діяльності на підвищення ефективності роботи, зростання обсягів збуту продукції та збільшення прибутку.
oПланування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.
oРеалізація системи якісної дистрибуції на підзвітній территорії
oРозробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.
oКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.
Досягнення:
•Збільшення АКБ із 400 до 800 ТТ
•Збільшення товарообігу з 1, 2млн до 5 млн. грн.
•Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %
•Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзериНТО ставали кращими за результатами місяця/року по країні
•Скорочення простроченої продукції на складі до рівня менше 1%

Менеджер територій

з 10.2006 по 03.2008 (1 рік 5 місяців)
СП "Вітмарк-Україна", Кривий Ріг (Оптова торгівля, виробництво соків та соковмісної продукції)

Робота з брендами тмJaffa, тмОКЗДП-Наш Сік, тмСоковита, тмAquarte,
Запуск брендів: тмЧудо-Чадо
Обовязки:
oРозвиток та управління продажами на території областей ;
oПідключення та робота з: дистриб'ютор, великий ОПТ, локальні мережі;
oПідбір та навчання та контроль торгової команди (4СВ+25ТА+22ТМА+2ТММ)
oКонтроль за виконання планів продажів;
oКонтроль рівня дебіторської заборгованності;
oОрганізація та проведення трейд-маркетингових заходів
oМотивація та оцінка торгової команди
oАудит территорії
oПроедення переговорів з контрагентами та партнерами
Досягнення:
•Збільшення АКБ із 1350 до 2100 ТТ, рівень АКБ 73%
•Збільшення товарообігу з 1,8лн до 3,5млн. грн.
•Рівень дебіторської заборгованості на рівні 7%

Територіальний менеджер

з 01.2005 по 09.2006 (1 рік 8 місяців)
СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький (Виробництво та дистрибуція соків та нектарів і соковмісної продукції)

Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП (білий пакет), тмНаш Сік.
Запуск брендів: тмСоковита, тмAquarte, тмSoletto
Обовязки:
oРозвиток та управління продажами на території області ;
oПідключення та робота з: дистриб'ютор, великий ОПТ, локальні мережі;
oПідбір та навчання та контроль торгової команди (2СВ+8ТА+6ТМА+ТММ)
oКонтроль за виконання планів продажів;
oКонтроль рівня дебіторської заборгованності;
oОрганізація та проведення трейд-маркетингових заходів
oМотивація та оцінка торгової команди
oАудит территорії
oПроедення переговорів з контрагентами та партнерами
Досягнення:
•Збільшення АКБ із 500 до 930 ТТ, рівень АКБ 87%
•Збільшення товарообігу з 350 до 900 тис. грн.
•Рівень дебіторської заборгованості на рівні 5%

Супервайзер Ексклюзивної Команди

з 09.2004 по 12.2004 (3 місяці)
СП "Вітмарк-Україна", Кировоград (Виробництво та дистрибуція соків та нектарів і соковмісної продукції)

Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП (білий пакет).
Запуск брендів: тмНаш Сік.
Обовязки:
oПідбір та навчання та контроль торгової команди (3ТА+2ТМА)
oПланування та постановка завдань торговій команді
oКонтроль за виконання планів продажів;
oКонтроль рівня дебіторської заборгованності;
oОрганізація та проведення трейд-маркетингових заходів
oМотивація та оцінка торгової команди
oАудит территорії
oПроедення переговорів з контрагентами та партнерами
oЩоденний аналіз звітів мерчендайзерів на довіреній їм території.
Досягнення:
•Збільшення АКБ із 200 до 500 ТТ;
•Збільшення товарообігу з 90 до 350 тис. грн.
•Рівень дебіторської заборгованості на рівні 5%
•Підписання ексклюзивних контрактів у топ закладах Хо-Ре-Ка замість конкурентів
•Досягнення домовленостей з мережами про домінуючу або паритетну викладку порівняно з конкуернтом (Sandora)

Ексклюзивний Торгівельний Представник

з 01.2004 по 08.2004 (7 місяців)
СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький (Виробництво та дистрибуція соків та нектарів і соковмісної продукції)

Робота з брендами: Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП-білий пакет, тмNatural Drink
Обовязки:
oрозвиток території в каналі ВІП та Хо-Ре-КА
oконтроль дебіторську заборгованість;
oвиконання планів продажу;
oрегулярний мерчендайзинг у ТТ
Досягнення:
•Збільшення АКБ із 60 до 200 ТТ;
•Збільшення товарообігу з 28 до 90 тис. грн.
•Рівень дебіторської заборгованості трохи більше 2%
•Підписання ексклюзивних контрактів у Хо-Ре-Ка замість конкурентів

Ексклюзивний мерчандайзер

з 10.2002 по 12.2003 (1 рік 2 місяці)
СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький (Виробництво та дистрибуція соків та нектарів і соковмісної продукції)

Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП-білий пакет, тмNatural Drink

Менеджер з продажів

з 10.2000 по 09.2002 (1 рік 11 місяців)
АгроКомплектСервіс, Кропивницький (Продаж сільхоззапчастин, меблів. Ведення господарства та складського обліку)

Освіта

Центральноукраїнський національний технічний університет

Менеджмент Організацій, Кропивницький
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

"Синергія в команді" (тренінг компанії «Ефективні системи» )

2011, 2 дні

Управління власною ефективністю (тренінг компанії «Ефективні системи»)

2011, 2 дні

Ефективне управління Дистрибутором. Організація роботи територіального менеджера (тренінг компанії Бізнес-Мастер))

2010, 2 дні

«Управління людьми та мотивація» (тренінг компанії «Infor Manager»)

2008

Створення Корпоративної Ідентичності (тренінг агенції «Бізнес-Мастер» )

2007, 4 дні

Моя компанія СП "Вітмарк-Украина" (Прорив) (тренінг агенції «Бизнес-Мастер»)

2006, 2 дні

Школа Командира (екстрім-тренінг агенції «Бізнес-Мастер»)

2006, 3дні

Знання і навички

Користувач ПК Знання офісних програм Здатність до навчання

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Люблю командну працю, та досягнення високих результатів, як особистих, так і для компанії.
Полюбляю займатися спортом: баскетбол, волейбол, футбол. Люблю подорожувати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: