Резюме від 15 квітня 2016

Юлія

Фахівець з реклами, маркетолог, інспектор з кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог, інспектор з кадрів

з 08.2014 по 03.2016 (1 рік 7 місяців)
ТОВ, Ужгород (Торгівля)

- Робота на посаді «Інспектора з кадрів». Обов'язки: Своєчасна підготовка і надання встановлених форм державної статистичної звітності, а також внутрішньої звітності. Оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, лікарняних працівників відповідно до КЗпП і внутрішніми документами. Формування особових справ працівників, ведення, облік та зберігання трудових книжок. Ведення табелів робочого часу тощо.
- Робота на посаді Маркетолога (менеджера з реклами). Обовязки: формування рекламної політики підприємства, проведення певних рекламних кампаній на збільшення кількості клієнтів та зростання обсягів продаж. Розробка рекламних текстів, плакатів, бордів, акційних газет та листівок. Участь в переговорах, співпраця з зовнішніми рекламними бюро та агенствами. Робота в 1С «Предприятие» - запуск акцій тощо.

Асистент директора, архіваріус

з 08.2010 по 08.2011 (1 рік)
Закарпатська філія ПАТ «КРЕДОБАНК»., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Проходження стажування: Операційно-касовий відділ, Відділ корпоративного продажу; Відділ роздрібного продажу; Сектор моніторингу.

Додатково робота з архівом (упорядкування архівних документів).

- Робота на посаді асистента (організація діловодства на відділенні, реєстрація та відправка вхідної-вихідної кореспонденції,організація роботи приймальні протягом робочого дня, оформлення та подання наказів про відрядження та подальше оформлення посвідчень про відрядження тощо).

Освіта

Ужгородський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного 2010р.— 2014р. університету.

Напрям підготовки – Фінанси та кредит, спеціальність – фінанси., Ужгород
Вища, з 2010 по 2014 (3 роки 10 місяців)

Знання і навички

Adobe Photoshop MS Office CorelDRAW Користувач ПК MS Outlook Email Малювання HCL Notes

Знання мов

  • Українська — середній
  • Російська — середній
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Крилова Юлія
м. Ужгород
Дата народження: 30.11.1991р. (24 роки)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Отримання посади маркетолога, рекламного дизайнера, або інспектора з кадрів тощо.

Досвід роботи

Закарпатська філія ПАТ «КРЕДОБАНК». 2010р. — 2011р.

Проходження стажування: Операційно-касовий відділ, Відділ корпоративного продажу; Відділ роздрібного продажу; Сектор моніторингу.

Додатково робота з архівом (упорядкування архівних документів).

Робота на посаді асистента (організація діловодства на відділенні, реєстрація та відправка вхідної-вихідної кореспонденції,організація роботи приймальні протягом робочого дня, оформлення та подання наказів про відрядження та подальше оформлення посвідчень про відрядження тощо).
Досвід роботи

ТОВ (2014р.— 2016р.)

- Робота на посаді «Інспектора з кадрів». Обов'язки: Своєчасна підготовка і надання встановлених форм державної статистичної звітності, а також внутрішньої звітності. Оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, лікарняних працівників відповідно до КЗпП і внутрішніми документами. Формування особових справ працівників, ведення, облік та зберігання трудових книжок. Ведення табелів робочого часу тощо.
- Робота на посаді Маркетолога (менеджера з реклами). Обовязки: формування рекламної політики підприємства, проведення певних рекламних кампаній на збільшення кількості клієнтів та зростання обсягів продаж. Розробка рекламних текстів, плакатів, бордів, акційних газет та листівок. Участь в переговорах, співпраця з зовнішніми рекламними бюро та агенствами. Робота в 1С «Предприятие» - запуск акцій тощо.

Освіта

Ужгородський комерційний технікум: 2007р.— 2010р.
Факультет бухгалтерського обліку. Отримала диплом про середню-спеціальну освіту. Присвоєна кваліфікація-бухгалтер.

Ужгородський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного 2010р.— 2014р.
університету. Напрям підготовки – Фінанси та кредит, спеціальність – фінанси.

Вміння та навички

Є вміння вести переговори та ведення діловодства організації. Є практика підбору персоналу для великої мережі. Робота з комп'ютером: впевнений користувач, зняння програм «1С Предпирятие», «Corel Draw X6», «Photoshop», електронна пошта «Microsoft Office Outlook 2010», «Lotus». Досконало володію українською та російською мовами, англійська мова – середній рівень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: