Резюме від 16 березня 2016

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3329903

Керівник середньої ланки (юриспруденція, кадри, фінанси), 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Свалява
Готовий працювати:
Мукачево, Свалява, Ужгород

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник, спеціаліст

з 10.1998 по 12.2014 (16 років 2 місяці)
державна служба, банк, приватне підприємство, Ужгород (управління, юриспруденція, фінанси та кредит)

організація роботи "з нуля", виконання планових завдань

Освіта

Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права

Правознавство, Ужгород
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 7 місяців)

Знання і навички

Знання офісних програм Програмне забезпечення 1С 8.2, готельний фонд, кадрова документа

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е


Ціль отримання посади – цікава робота за пристойну винагороду, не менше 5000грн.
Освіта - 1998-2004 рр. Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, за спеціальністю “Правознавство” кваліфікація спеціаліст з правознавства.
На протязі 15 років працювала на різних посадах в тому числі керівних.
01.10.1998 – 10.04.2001 року на посаді юрисконсульта
Посадові обов’язки: юридичний супровід підприємства, складання договорів, оформлення фінансових документів ( робота з «інкасо»)
З 21.04.2001 по 23.04.2002 року завідуюча відділом правової та претензійної роботи ВУЖКГ.
З 24.04.2002 року до 06.10.2005 року – на посаді головного спеціаліста – юриста УПФ.
З 11.06.2007 року по 06.05.2008 року працювала на посаді начальника відділення ЗОД ВАТ РБ Аваль.
Посадові обов’язки: загальне керівництво відділенням, організація роботи персоналу, робота по залученню клієнтів, інкасація банкомату з проведенням відповідних фінансово-платіжних операцій, складання договорів, посадових інструкції, наказів по кадровій та господарській діяльності, оформлення фінансових документів, робота з проблемними боржниками. Визначення перспектив, фінансових планів відділення, організація та забезпечення виконання планових показників.

07.05.2008 року по 08.08.2012 працювала на посаді директора ПП „Юридична консультація”.
З 08.08.2012 року по 30.08.2013 року працювала в державній виконавчій службі, в тому числі 2 місяці виконувала обов’язки начальника відділу. Складання статистичної, облікової, фінансової та аналітичної звітності.
З 12.12.2013 року по 01.08.2014 року працювала на посаді регіональний юрист факторингової компанії ( колектор).
На протязі 2015 року працювала в готельному комплексі, де займалася бухгалтерією, виконувала обов’язки адміністратора, товаровід-продавець.
Наявний практичний досвід по роботі з підбору персоналу, розроблення посадових інструкцій, мотивація працівників. Вміння визначати пріоритети, ставити завдання перед собою та працівниками, організувати роботу колективу, вміння працювати в команді.
Впевнений користувач Windows XP, Microsoft Office, ресурсами Internet, програмним забезпеченням 1С, електронна пошта, вміння користування інформаційним ресурсом єдиний державний реєстр судових рішень, та єдиний державний реєстр виконавчих проваджень, використання законодавчої бази та користування офісною технікою.
Вільно володію російською мовою. Наявні водійські права категорії В.
Наділена організаторськими здібностями, особистими якостями, як то старанність, комунікабельність, відповідальність, виносливість та вмінням працювати при стресових ситуаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: