Резюме від 13 березня 2024 PRO

Олег

Маркетинг-директор (СМО)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Partner

з 08.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
Ledoxod Consulting, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розробка та реалізація маркетингових стратегій клієнтів
Керування проєктами
Дослідження ринку
Комунікаційна стратегія
Налаштування роботи відділу маркетингу та продажів

Директор з маркетингу (СМО)

з 04.2017 по 08.2022 (5 років 4 місяці)
ТзОВ "Жасмін Лінжері" - JASMINE Lingerie, Луцьк - Київ (Легка промисловість)

• Розробка та впровадження маркетингової стратегії для бренду, мережі фірмових магазинів (30+ ТТ), дистриб'юторської мережі (1200+ партнерів), супровід он-лайн торгівлі (офіційний інтернет-магазин компанії)
• Маркетинговий аналіз, брендінг, консалтінг, коучінг
• Розробка та впровадження комунікаційной стратегії бренда (АТL, BTL, TTL та ін)
• Розробка та впровадження маркетинг-міксу (digital, SMM, ЗМІ)
• Розробка асортиментної матриці, customer journey map, календаря маркетингових активностей, системи POS-матеріалів для магазинів мережі
• Планування та проведення рекламних/маркетингових кампаній (бренд, категорі товарів, мережа фірмових магазинів)
• Виробництво необхідних рекламних та маркетингових матеріалів (відеозйомки, фотосесії, поліграфічна продукція, презентаційні та PR-матеріали)
• Бюджетування щорічних маркетингових заходів і контроль маркетингового бюджету
• Ритейл-практика (створення і впровадження бізнес-процесів для мережі фірмових магазинів, створення і впровадження унікальних продуктів для роздрібних мереж, ритейл-консалтинг, розробка систем контролю і оцінки прибутковості мережі)
• Організація та проведення заходів для оптових клієнтів (1200 клієнтів по Україні та СНД)
• Контроль за виконанням основних KPI's для мережі фірмових магазинів, бренду, он-лайн каналу продажів (офіційний інтернет-магазин)
• Контроль ефективності проведення рекламних і маркетингових заходів
• Первинна фінансова звітність

Керівник проектів, стратег (CMO)

з 08.2015 по 06.2016 (10 місяців)
Fedoriv, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Брендінг, ребрендінг, рестайлінг
Маркетінговий аналіз (відкрити джерела, спеціалізовані дослідження, категорійний аналіз)
Керівництво робочою/проектною групою
Розробка маркетингової та комунікаційної стратегії для всіх брендов клієнта
Запуск та супровід клієнтських проектів
Звітність по проектах (фінанси, акції, кампанії)

Керівник відділу ЛГП (CMO)

з 09.2013 по 03.2014 (6 місяців)
НАТ, Баядера, Киев (Харчова промисловість)

Розробка стратегії розвитку та маркетінгової стратегії горілчаного напрямку
Розробка сістеми комунікації для портфеля брендів (9 брендів)
Виведення на ринок нових продуктів (маркетінг, реклама, рітейл, дістрибуція)
Планування і проведення маркетингових заходів напрямку ЛГП
Керівництво відділом маркетінгу

Бізнес-партнер, стратег (СМО)

з 03.2012 по 08.2013 (1 рік 5 місяців)
KazOil, Алмати, ХМАО (Гірнича промисловість)

Розробка стратегії розвитку компанії в суміжних напрямках
Розробка бізнес-плану і економіки проекту
Дослідження ринку
Виведення нових продуктів на ринок (не профільному),
Супровід будівництва, контроль налагодження устаткування, відбір персоналу
Розвиток регіональної мережі дистрибуції (торгівля)

Стратег, бізнес-партнер (член Ради Директорів)

з 01.2011 по 02.2012 (1 рік 1 місяць)
Luciano Carvari, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Розробка і реалізація стратегії розвитку бренду (Україна, країни СНД і Східної Європи)

Стратег

з 10.2008 по 04.2017 (8 років 6 місяців)
Ledoxod Consulting, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Консалтінгові послуги (marketing consulting, business consulting, retail consulting, communication)
Керівництво проєктом

Маркетинг- директор (CMO)

з 06.1994 по 06.2010 (16 років)
МTI (Intertop, Ессо, Timberland, Clarks, Marc O'Polo, Geox та інші), Київ (Роздрібна торгівля)

Управління маркетингом компанії, стратегічне планування, управління продажами, проведення маркетингових заходів

Освіта

Національний Авиациїний Університет

ФАРЭО, Киев
Вища, з 1992 по 1992 (менш ніж 1 рік)

Радіоінженер, Технічна експлуатація радіоелектронного обладнання літательних аппаратів

Додаткова освіта та сертифікати

Менеджмент (Київ, Україна), Курс КМБШ від Ганни Власової для топ-менеджменту компанії

2010

Фінансовий менеджмент (Україна, Київ), Курс Ernst & Young для нефінансових менеджерів компанії

2007

Управління персоналом (Україна, Київ), Курс для топ-менеджменту від Nordic International Training

2008, 2012

Анатомія бренда (Київ Україна), Курс по брендингу від BrandТraining

2006

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Keynote SMM Digital-маркетинг

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи у маркетингу більш ніж 20 років.
Маркетинг-директор мережі Інтертоп, а також Ессо, Timberland, Clarks, Marc O'Polo и др (16 лет)
Керівник департаменту горілчаних брендів в компании "Націоналні Алкогольные Традиции" (НАТ, Баядера групп)
Керівник проектів fedoriv (маркетинг, брендінг, стратегія, комуникація)
Маркетинг-директор ТзОВ "Жасмин Линжери" (JASMINE)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: