Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Александр

Директор, руководитель маркетинга и рекламы

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександр Кушніренко

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль

Реалізувати свій досвід у компаній, яка розвивається/або хоче збільшити свою присутність на ринку. Великій досвід у рекламі та маркетингу, а також у різних напрямках/галузях ринку. Цілеспрямований на результат, комунікабельний, відповідальний експерт в області маркетингу і реклами.
Навички

Є успішний досвід запуску нових продуктів на ринок. Знаю, як розробити маркетингову стратегію просування нового продукту, сформувати маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів. Розробка концепції, рекламний креатив, BrandBook, а також аналіз проведення рекламних компанії. Організація, проведення БТЛ заходів. Просування ТМ онлайн и офлайн (праця тілки з операторами). Великий досвід роботи з операторами зовнішньої реклами в усіх напрямках.

Маю організаторські здібності, від постановки завдань до виконання (контроль та корегування в процесі виконання робіт).

Також є досвід в аналізі конкурентів, аналітиці ринку, моніторинг цін.

Досвід в Digital - маркетинг, знання інструментів - Google Analytics, Google Ads, PPC, remarketing, SEO, SMM.

Відмінно розбираюся в таких програмах як АМО SRM, Bitrix24, IP- телефонія, 1С.

Освіта
(1998-2003) - магістр
Київський Національний ЕкономічнийУніверситет
факультет – маркетинг

Тренінги
2005 - Семінар "Як зацікавити клієнта"
2006 - Майстер-клас "Менеджмент на підприємстві"
2008 - Тренінг "Розвиваючий менеджмен"
2020 - Academy of Media Arts (стратегія)

ДОСВІД РОБОТИ

керівник відділу реклами та маркетингу
(2015 – 2022)
ТОВ "Комфорт Лайф Development" (забудовник)
• Розробка та ведення рекламних компаній із забудовниками м. Києва та Київської області
• Маркетинговий аналіз ринку нерухомості
• Просування нових ЖК на ринок нерухомості
• Розробка та участь у маркетинговій стратегії та аналіз ефективності діяльності
• Побудова команди маркетингу з нуля
• Розробка, реалізація та контроль маркетингових заходів:
• Програми щодо просування компанії, підвищення впізнаваності бренду, програма лояльності клієнтів, створення цінності продукту для покупця
• Оптимізація стратегії просування
• Сегментування цільової аудиторії та позиціонування компанії, продукції та послуг
• Складання маркетингового, медійного контенту плану
• Бюджетування рекламних кампаній
• Відстеження та аналіз рекламних кампаній у Google Analytics, Yandex Metrics
• Робота та розміщення онлайн реклами (контекстна реклама, SEO просування тощо).
• Робота з CRM-системами Бітрікс, АмоCRM
• Робота з телефонією Binotel, iStat
• Робота із сувенірною продукцією, POS матеріалами тощо.

керівник відділу реклами та маркетингу
(2012 – 2014)
ТОВ "Аквафор-Центр" (фільтри для води)
• Розробка, управління та контроль маркетингового бюджету
• Підготовка та проведення рекламних та PR кампаній, аналіз ефективності, промоушен
• Працюю лише з операторами (власниками) різних рекламних носіїв за ексклюзивними умовами
• Моніторинг ЗМІ для оцінки реклами та PR-активності конкурентів
• Збір та обробка даних з продажу товарів у місцях продажу тощо. з метою оцінки ефективності рекламних заходів
• Критерії вибору місця відкриття нових торгових точок; концепція їх зовнішнього оформлення та рекламно – інформаційної підтримки, внутрішньої та зовнішньої навігацій, оформлення вітрин тощо
• Розробка та реалізація проектів з просування бренду, медіа-планування, аналіз ефективності, аналіз конкурентного середовища
• Розробка та реалізація заходів щодо збільшення частки ринку компанії, підвищення впізнаваності компанії на ринку, підвищення лояльності клієнтів, утримання позитивного іміджу до ТМ
• Організація, проведення БТЛ заходів
• Розробка, погодження та контроль регіональних маркетингових заходів, бюджетування
• Супровід сайту. Дизайн, навігація, інтернет магазин компанії який спрямований на прямий продаж, написання матеріалів наповнення та оновлення на них інформації
• Контроль із забезпечення рекламною продукцією ТТ та дилерів

менеджер з реклами та маркетингу
(2011 – 2012)
ТОВ Фуршет (мережа продуктових магазинів)
• Підбір адресної програми для ТОВ Фуршет
• Вивчення специфіки міст для набору якісної адресної програми
• Підготовка пропозицій щодо зовнішньої реклами у містах, де планується відкриття супермаркетів
• Пропозиції для оптимізації та продуктивності зовнішньої реклами (пошук інформації та підрядників)
• Складання типових договорів щодо зовнішньої реклами
• Розподіл, контроль, друк постерів та банерів
• Формування та розподіл фінансової частини рекламного бюджету
• Робота з операторами, рекламними агенціями
• Розробка макетів
• Облік та контроль документообігу
• Забезпечення рекламно-інформаційними та сувенірними матеріалами ТТ

керівник напряму ViP клієнтів
(2009 – 2010)
ТОВ «Universum Adv» (рекламна агенція повного циклу)
• Розробка та створення рекламної компанії для клієнта
• Бюджетна аналітика з рекламних компаній
• Розробка сайту
• Робота з VIP-клієнтами
• Бюджетування рекламної компанії
• Створення «Мотиваційної політики» у компанії
• Організація та управління виробничими проектами
• Управління персоналом
• Розробка штатного розкладу, формування команди, мотивація та організація роботи персоналу, планування та постановка завдань
• Ведення та укладання договорів.

менеджер з реклами та маркетингу
(2007-2008)
ТОВ «Епіцентр» (мережа будівельних торгових центрів)
• Підбір адресної програми для ТОВ «Епіцентр»
• Відрядження по Україні з метою покращення зовнішньої реклами
• Поліпшення адресної програми (ротація, добір площин чи відмова)
• Підготовка пропозицій щодо зовнішньої реклами у містах, де планується відкриття гіпермаркетів (зовнішня реклама – білборди, брандмауери, реклама на транспорті тощо)
• Пропозиції для оптимізації та продуктивності зовнішньої реклами (пошук інформації та підрядників)
• Розподіл по регіонах, контроль, друк постерів та банерів
• Формування рекламного бюджету
• Робота з рекламними агенціями
• Замовлення та розподіл, контроль (поліетиленові пакети) по всій мережі «Епіцентр»
• Замовлення та розподіл бланків (внутрішні накладні)
• Робота з програмою «Potamus 2.0»
• Робота із сувенірною продукцією

менеджер з реклами та маркетингу
(2006 – 2007)
КП «Домотехніка» (мережа магазинів побутової техніки)
• Написання спільних акцій з представництвами (робота з роздрібною торгівлею)
• Робота в 1:С
• Створення фотозвітів для представництв
• Робота з транспортними компаніями (логістика)
• Робота з представництвами (LG, JVC, Sony, Samsung тощо)
• Розробка та проведення BTL- заходів на відкриття магазинів (філій) спрямованих на збільшення продажу конкретної групи товарів
• Робота та контроль процесу виробництва всіх рекламних матеріалів
• Формування бюджету
• Участь у розробці та реалізації стратегії компанії
• Робота з медіа-агентствами

медіа-директор
(2005 – 2005)
ПП «Дизайн-студія «ЕнЕрДжі» (рекламна агенція повного циклу)
• Робота з радіостанціями, пресою, зовнішньою рекламою
• Медіа-планування для клієнта
• Розробка та контроль рекламної компанії для клієнта
• Робота з сувенірною продукцією
• Робота з поліграфічною продукцією
• Участь у семінарах, тренінгах
• Планування рекламного бюджету
• У підпорядкуванні 2 особи.

маркетолог
(2004-2005)
ТОВ Редакція «ПРАЙСИ» (видання)
• Розробка ідей рекламних акцій (механіка акції, підбір каналів комунікації) та розміщення реклами (зовнішні конструкції, преса, радіо, регіональне ТБ)
• Проведення маркетингових досліджень
• Аналіз ринку
• Моніторинг конкурентів та продукції
• Вивчення ринку збуту товару
• Організація та участь у виставках
• Робота з сувенірною продукцією
• Робота з рекламними агенціями

директор
(2002-2004)
ПП «ДС тюнінг» (автомобільні аксесуари)
• Робота з персоналом та мотивація роботи з покращенням результатів
• Ведення переговорів з оптовиками та роздрібною торгівлею
• Участь у семінарах, виставках
• Розробка та реалізація рекламних проектів
• Проведення маркетингових досліджень та ціноутворення конкуретів тощо
• Вивчення ринку збуту товару
• Прийняття оперативних рішень
• У підпорядкуванні 4 особи

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: