Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5291174

Директор з маркетингу, керівник відділу реклами, проєктів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ

з 08.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
Розничная торговля

Основні досягнення: Розробка та впровадження маркетингової стратегії | Розробка брендбуку | Керування бюджетом відділу | Розробка стандартів бізнес-процесів | Розробка дизайн-концепції бренда | Впровадження клієнтського сервісу | Розвиток digital-напрямку

•Операційнний маркетинг мережі
•Аналіз, моніторинг конкурентного середовища
•Планування маркетингового календаря
•Розробка, зйомка фото, відео та телепроектів з дизайнерами-архітекторами
•Організація прес-конференцій, event-заходів
•Планування та контроль показників каналів коммунікації
•Керування персоналом відділа

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ

з 02.2019 по 07.2021 (2 роки 5 місяців)
МЕРЕЖА САЛОНІВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОСМЕТИКИ "PALITRA", Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні досягнення: Розробка та впровадження маркетингової стратегії компанії | Розробка стандартів бізнес-процесів | Розробка та впровадження бонусної програми | Розробка брендбуку (рестайлінг бренду) | Відкриття нових салонів | Ведення проекту «Інтернет-магазин» | Розвиток digital-напрямку | Розробка стратегії розвитку та просування брендів | Ведення проекту ВТМ (власні торгові марки) | Розробка та виведення нових брендів на ринок | Керування бюджетом відділа
.
•Керівництво операційним маркетингом роздрібної мережі (30 салонів)
•Відкриття нових салонів (дизайн-проекти, промо-відкриття)
•Розробка та впровадження контакт-центру роздрібної мережі
•Розробка нового брендбуку (рестайлінг бренду мережі) – концепції, підбір та впровадження торгівельного обладнення, внутрішнього оформлення
•Розробка стратегії розвитку та просування брендів, виведення нових брендів на ринок (керування та оптимізація асортименту, аналіз ринків, конкурентів, тестування, просування, дизайн концепції нових брендів, співробітництво з технологами, іноземними партнерами та виробниками Італії, Польщі, Китаю)
•Реєстрація нових торгівельних марок
•Розробка акцій для усіх напрямків продажів
•Ведення проекту «Інтернет-магазин» (складання ТЗ, брифів, пошук підрядників, контроль технічних доробок, SEO-оптимізація, асортимент, гаряча лінія, контент, дизайн та юзабіліті, Google Ads, Google Analitics, аналіз продаж)
•Керування digital-комунікаціями: стратегія, креатив, контент, просування (SMM (10 аккаунтів), Youtube-канали (2), sms, viber, email-розсилки)
•Розробка та зйомка відеоматеріалів (проекти з командами технологів, перукарів-стилістів, колористів)
•Керування персоналом відділа, взаємодія з усіма відділами компанії
•Проведення переговорів з партнерами, підрядниками, постачальниками

ЗАМ.ДИРЕКТОРА З МАРКЕТИНГУ

з 11.2017 по 01.2019 (1 рік 2 місяці)
НАЦІОНАЛЬНА МЕРЕЖА СУПЕРМАРКЕТІВ VARUS, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні досягнення: Збільшення акційних товарів в товарообігу мережі | Реалізація акцій Лояльності з міжнародними компаніями | Керування бюджетом департаменту | Формування та керівництво командою Управління реклами | Відкриття нових супермаркетів | Розробка стандартів бізнес-процесів | Розробка та реалізація нових проектів | Розробка маркетингової стратегії нових форматів магазинів (To Go) | Розвиток трейд-маркетингового напрямку | Виконання планових KPI

•Розробка стандартів бізнес-процесів (акцінування, оформлення, відкриття нових магазинів, дегустації).
•Розробка брендбука нового формату магазинів.
•Керування бюджетуванням департаменту маркетинга (розробка, захист, контроль, звітність).
•Організація та проведення відкриттів нових магазинів: дизайн-проекти магазинів, внутрішнє та зовнішнє оформлення, акції та промо-заходи (2017-4; 2018 - 6).
• Проведення загальномережевих ліцензійних акций Лояльності з іноземними партнерами (ліцензії Disney, Universal), а також фішечних акцій.
•Організація та контроль розробки лендінг сторінок під проекти (бриф, контроль, корегування, реалізація).
•Розробка та проведення локальних та національних акцій, фестивалів та заходів (ідеї, бюджет, постановка та контроль строків, оформлення, аналітика).
•Розвиток трейд-маркетингового напрямку (розробка стандартів, презентації, інструкції, робота з постачальниками, торговим персоналом, розробка торгівельного обладнення та POS-матеріалів, звітність, виконання планових KPI)
•Аналіз ринку та конкурентів.
•Участь в узгодженні асортиментної політики компанії.
•Розробка та впровадження нового проекту «Відеоплазми», як частина внутрішньої концепції в оформленні магазинів.
•Зйомки іміджевих та рекламних фотосесій, створення відеоконтенту.
•Реалізація дизайнерських задач.
•Розробка, контроль, корегування ідей контенту в соціальних мережах, робота зі стратегією просування та контент-планом.
•Формування команди Управління Реклами (підбір, навчання, управління персоналом (12 чоловік: керівник відділу реклами, бренд-менеджери, менеджери з реклами, дизайнери, відео монтажер, адміністратор сайту та внутрішнього радіо), розробка та впровадження показників KPI, розробка посадових інструкцій, контроль виконання задач та проектів).
•Координація діяльності всередині свого підрозділу, взаємодія з усіма службами та департаментами компанії.
•Підготовка тендерної документації, укладання договорів після проведення тендерів.
•Проведення перемовин з постачальниками, підрядниками, партнерами.

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ РЕКЛАМИ

з 05.2013 по 10.2017 (4 роки 5 місяців)
НАЦІОНАЛЬНА МЕРЕЖА СУПЕРМАРКЕТІВ VARUS, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні досягнення: збільшення акціоних товарів в товарообігу | Реалізація акцій Лояльності з міжнародними компаніями | Ефективне керування бюджетом департаменту | Формування команди відділу реклами | Розробка нового брендбуку | Розробка нового сайту

•Розробка маркетингового календаря.
•Розробка та реалізація акцій (мереживі, локальні, PR, з постачальниками).
•Розробка та реалізація акцій з іноземними партнерами (ліцензії Disney).
•Ведення проекту та випуск акційної газети.
•Розробка, узгодження та реалізація трейд-маркетингових акцій.
•Розробка та впровадження стандартів розміщення POS-матеріалів всередині магазинів, контроль виконання.
•Організація та проведення відкриттів нових магазинів (2013г.– 2; 2014г. – 24; 2015г.- 2; 2016-2; 2017-1).
•Створення та керування відділом реклами (5 чоловік: підбір та навчання персоналу, постановка та контроль виконання задач).
•Медіапланування та розміщення національних рекламних кампаній (ТВ, радіо, преса, зовнішня реклама, SMM).
•Рекламна підтримка старта запуску програми лояльності для всієї мережи.
•Розміщення реклами на нестандартних носіях (відеоекрани, маршрутні автобуси, ліфти).
•Аналіз ринка.
•Оцінка ефективності маркетингових та рекламних акцій, заходів.
•Підтримка сайта компанії (контроль надання матеріалів та їх розміщення)
•Розробка концепції та запуск нового сайту.
•Дизайн рекламних материалів (ТЗ дизайнерам, креатив, контроль строків)
•Внутрішнє радіо (підбір музичних композицій, контроль розміщення рекламних аудіороликів).
•Поліграфічна продукція та широкоформатний друк.
•Розробка та написання рекламних текстів для аудіо та відеороликів.
•Документообіг відділу (вичитка та корегування договорів, перевірка первинних бухгалтерських документів).
•Організація та проведення тендерів.

МЕНЕДЖЕР З МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ

з 03.2005 по 05.2013 (8 років 2 місяці)
НАЦІОНАЛЬНА МЕРЕЖА САЛОНІВ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ «АСТЕЛ», «МОБІЛОЧКА», Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні досягнення: Запуск та ведення проекту «Електрона вітрина» | Ведення та керування маркетингом проекту Brand-shop Samsung, Nokia | Промо-відкриття більше 300 магазинів | Розробка та реалізація національних ATL\ BTL кампаній

•Організація та проведення акцій з операторами та виробниками (вендорами).
•Вивчення ринка та купівельного попиту.
•Участь в розробці креативних концепцій рекламних матеріалів, постановка та контроль виконання задач дизайнерам.
•Виготовлення поліграфічної, сувенірної, POS- продукції.
•Співробітництво з типографіями, агентствами з розміщення реклами в ЗМІ та зовнішньої реклами.
•Мерчандайзинг в салонах.
•Організація логістики по регіонам.
•Ведення документообігу, бази даних підрядників.
•Робота з договорами постачальників.
•Організація та проведення тендерів

Освіта

Дніпропетровський національний университет

Факультет систем та засобів масової коммунікації. Спеціальність «Менеджмент організацій ЗМІ та реклама», Дніпро
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Педагогічне училище Дніпропетровського державного университету

Дніпро
Середня спеціальна, з 1995 по 1999 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа английської мови «Yellow Submarine»

2015-2016, Pre-Intermediate

Фотошкола «LUSTRE» курс «Фотографія. Старт»

2018

Академія інтернет-технологій "IMT", курс "SMM-спеціаліст"

2019

Coursera - Цифровий маркетинг та електронна комерція від Google

01.2023-08.2023
Сертифікат

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Операційні системи Trello Bitrix24 CapCut InShot Snapseed Google Ads Google Analitics Facebook Ads

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Чеська — початковий

Додаткова інформація

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Навички презентацій \ Управління часом \ Проект-менеджмент \ Керування людьми \

ОСОБОВІ ЯКОСТІ:
Цілеспрямованість, відповідальність, самостійність прийняття рішень, навички пріоритезації задач, тайм-менеджмент, творчий підхід до роботи, про-активність, висока здатність до навчання, ініціативність, уміння працювати з інформацією, стратегічне мислення, уміння працювати в умовах стислих термінів, дедлайнів, багатозадачності, самоконтроль, вміння працювати в команді і самостійно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: