Резюме від 23 жовтня 2023 PRO

Андрій

Керівник відділу ЗЕД, експорт-менеджер, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з експорту систем залізничної автоматики

з 04.2023 по 10.2023 (6 місяців)
ПрАТ "СНВО "Імпульс" (Виробництво та постачання систем контролю та управління для атомної енергетики та залізниць), Київ (Машинобудування)

Обов"язки:
- Дослідження потреб УЗ в електрообладнанні пасажирських вагонів.
- Перемовини з виробниками та експлуатантами пасажирських вагонів із залученням технічних експертів.
- Координація виведення нових розробок на ринок України.
- Переклад технічної документації для участі в тендерах.

Досягнення:
Постановка перспективної розробки в план компанії згідно з результатами досліджень.

Export Manager

з 09.2020 по 04.2023 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Прилуцький Завод - "Білкозин", Kyiv (Харчова промисловість)

Просування продукції компанії (колагенові оболонки для ковбасних виробів) на ринках Бразилії та в країнах Центральної та Західної Європи.

- Розвиток взаємин з клієнтами компанії з метою збільшення продажів продукції на підзвітних ринках.
- Регулярне спілкування через е-мейл, месенджери. Аналіз ситуації на ринках відповідальності, з’ясування потреб клієнта, розробка спільних дій щодо збільшення долі продукції компанії на ринку.
- Аналіз складських залишків, продажів та замовлень клієнта з метою оптимізації його логістики та витрат а також уникнення втрати можливостей для продажу в його ринок.
- Подання пропозицій виробничому відділу щодо адаптації продукції під потреби ринка / клієнта з одночасним прогнозуванням обсягів реалізації.
- Встановлення контактів з новими клієнтами, аналіз їхньої активності та потенційного інтересу; презентація компанії та її продуктів, добір зразків, відстеження та накопичення результатів випробувань на території клієнта, пропозиції керівництву щодо ціноутворення (підготовка структури ціни), укладання контракту, початок поставок.
- Прийом рекламацій, відстеження їхнього вирішення.
- Розробка комерційних мотиваційних програм для подальшого зростання продажів.
- Місячне / квартальне / річне планування номенклатури та обсягів поставок а також руху коштів. Виконання планів.
- Лідерство, координація запуску сайд-проекту PETFOOD (в одержанні компанією численних дозволів для експорту в ЄС, структуруванні продукції за типорозмірами, відстеженні проходження санконтроля). Консультації з клієнтом щодо заходів з прискорення продажів та розширення номенклатури продукції PETFOOD.

Export Development Manager

з 05.2015 по 09.2019 (4 роки 4 місяці)
PROTON Group LLC, Київ (Розробка та виробництво опалювальної та вентиляційної техніки)

Обов'язки:
Виведення продукції компанії на ринки ЄС.
- Моніторинг ринку та конкурентів.
- Пошук та знаходження ринкових ніш.
- Координація зі службами логістики, виробництва, R&D.
- Пошук, ідентифікація потенційного партнера.
- Контакт, перемовини, презентація продукції.
- Прорахунки комерційних пропозицій.
- Виявлення мотивації партнера, його потреб.
- Візуалізація можливостей компанії.
- Участь у міжнародній виставці (MCE-2018).
- Розробка та запровадження експортної процедури в компанії.

Досягнення:
Виведення продукції компанії на ринки Великої Британії та Скандинавії з налагодженням регулярних поставок. Поставка обладнання на об’єкти Франції, Польщі, Нідерландів, Азербайджану. Зміна статусу компанії з «Виробник» на «Виробник та Експортер».

Комерційний Директор

з 08.2013 по 06.2014 (10 місяців)
ТОВ "Сільверстоун", Київ (Українська компанія-імпортер (косметика для взуття, запальнички, батарейки, клей, оливкова олія), член мультінаціональної групи компаній зі штаб-квартирою у Софії, Болгарія)

Обов'язки:
- Керівництво командою у 6 підлеглих.
- Планування обороту, доходу, витрат, складських запасів компанії.
- Перемовини з постачальниками, укладання міжнародних контрактів, замовлення, робота з перевізниками та митними брокерами.
- Координація діяльності, листування зі штаб-квартирою.
- Ведення ключових клієнтів.
- Активна допомога субдистрибуторам з розширення кількісної дистрибуції продуктів компанії.
- Проведення заходів з просування товарів від імені Дистрибутора.
- Аналіз конкурентного середовища, ціноутворення.
- Контроль дебіторської заборгованості.

Досягнення:
- Вдала заміна ексклюзивного імпортера
- Організація системи збуту на новому імпортері,
- Збереження присутності продукції в традиційних каналах збуту
- Збільшення обороту в торгівельних мережах.

Заступник Комерційного Директора (Нон-фуд)

з 06.2009 по 06.2013 (4 роки)
Golden Foods / Golden Distribution LLC, Київ (Член групи компаній Мітзаліс, Виробництво та дистрибуція продуктів снекової групи. Імпорт та дистрибуція товарів непродовольчої групи (батарейки, клей, вологи серветки))

Обов'язки:
- Забезпечення виконання планів продаж, прибутковості.
- Керівництво командою менеджерів в оптовій торгівлі.
- Тренінги з продукції та технік продаж для торгових представників.
- Планування складських запасів, перемовини з постачальниками, замовлення, відстеження імпорту.
- Збирання маркетингової інформації. Аналіз конкурентного середовища.
- Ведення ключових клієнтів.
- Ціноутворення, розробка та втілення промо-акцій.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Втілення окремих проектів під егідою ЄС.

Досягнення:
- Успішне введення та розвиток непродовольчої групи товарів в бізнес компанії.
- Забезпечення прибутковості непродовольчої групи на протязі всього періоду діяльності.

Начальник Департаменту Дистрибуції (ТНС)

з 07.2007 по 05.2009 (1 рік 10 місяців)
Sunlight Ukraine S.R.L., Київ (Член групи компаній Systems-Sunlight зі штаб-квартирою в Афінах, Греція. Розробник та виробник електрогенеруючого обладнання, дистрибутор батарейок Toshiba. Діяльність в Україні: Імпорт, продаж та обслуговування промислових акумуляторів / генераторів)

Обов'язки:
- Планування діяльності департаменту
- Перемовини з ключовими клієнтами
- Планування та контроль виконання планів з реалізації, доходів, витрат, складських запасів, маркетингової діяльності.
- Оптимізація портфеля компанії
- Планування та виконання виведення на ринок нових продуктів.
- Координація діяльності, листування з Головним офісом у Афінах, Греція.
- Управління колективом у +50 чоловік (торгові представники, керівники філій, регіональні менеджери, адмін персонал у центральному та регіональному підрозділах).
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Бізнес відрядження по Україні, Болгарії, Греції.
- Проведення регулярних зборів керівників підрозділів у Києві.
- Розробка та впровадження системи мотивації для всіх рівнів співробітників з комерції.

Досягнення:
- +30% зростання обороту (за 12 міс).
- Створення справжньої команди та підняття командного духу співробітників

ВО Генерального Директора

з 06.2005 по 06.2007 (2 роки)
ТОВ "Сільверстоун", Київ (Імпорт продукції, представницькі функції, моніторинг діяльності дистрибутора, допомога дистрибутору з питань маркетингу та логістики)

Обов'язки:
- Керівництво командою у 7 підлеглих.
- Планування обороту, доходу, витрат, складських запасів, маркетингової діяльності компанії.
- Координація діяльності, листування зі штаб-квартирою у Софії, Болгарія.
- Активна допомога Дистрибутору з розширення кількісної дистрибуції продуктів компанії. Проведення заходів з просування товарів від імені Дистрибутора,
- Перемовини з ключовими клієнтами.
- Навчання персоналу Диструбутора з продукції по всій Україні.

Досягнення:
- Збільшення кількісної дистрибуції на 100%.
- Реорганізація діяльності компанії (скорочення витрат на 50%).

Експорт-Менеджер

з 06.2002 по 06.2005 (3 роки)
ТОВ "Сільверстоун", Київ (Виробник та експортер товарів народного споживання непрод. групи (засобу догляду за взуттям, клей, запальнички, вологи серветки тощо) зі штабквартирою в Софії, Болгарія та низкою дочірніх компаній у Східній Європі)

Обов'язки:
- Пошук потенційних дистрибуторів продуктів компанії на ринках Східної Європи та СНД (не охоплених власними дочірніми компаніями).
- Координація замовлень, поставок, оплат, маркетингової підтримки між штаб-квартирою та дистрибуторами.
- Активна підтримка дистрибуторів з комерційних та виробничих питань.

Досягнення:
- Виведення продуктів компанії на ринок Росії через знайденого власними силами дистрибутора.
- Налагодження експорту до Литви.

Експорт-Менеджер

з 06.2000 по 06.2002 (2 роки)
ТОВ "Радіокомунікаційні Системи", Київ (Імпорт та реалізація бездротових радіотелефонів дальньої дії SENAO в Україні. Розробка, виробництво та продаж нескладних телекомунікаційних пристроїв (підсилювачі потужності, антени, GSM мости тощо.))

Обов'язки:
- Пошук потенційних імпортерів та реселлерів власної продукції компанії на закордонних ринках.
- Переговори шляхом листування, опис продукції, координація замовлень, оплат, поставок.
- Координація технічної підтримки та обслуговування. - Ціноутворення, розробка та впровадження заохочувальних програм для клієнтів.
- Координація пост- продажної підтримки.
- Участь у телекомунікаційних виставках у Москві, Росія.

Досягнення:
- Виведення продукції компанії на ринки Аргентини, США та Малайзії.
- Збільшення експорту (на 150%) до Середнього Сходу та Казахстану.

Начальник відділу "Телефонія"

з 01.1998 по 01.2000 (2 роки)
ТОВ "НТС", Київ (Імпорт та перепродаж комп'ютерних комплектуючих та телефонії в Україні (телефони, факси, міні-АТС Panasonic, General Electric, SENAO))

Обов'язки:
- Пошук конкурентноспроможних пропозицій оргтехніки від світових постачальників.
- Планування замовлень, складських запасів та продажів.
- Керівництво командою менеджерів з 4-х осіб.
- Розробка та запровадження програм з заохочення клієнтів.
- Ціноутворення.

Досягнення:
- Успішна зміна постачальників продукції GE та Panasonic (85% обороту).
- Збільшення обороту компанії на 40%.

Regional Manager

з 01.1997 по 12.1997 (11 місяців)
SENAO Communications Europe B.V., Київ (Розробка, виробництво та реалізація бездротових радіотелефонів дальньої дії SENAO через низку дочірніх компаній по всьому світі.)

Обов'язки:
- Пошук імпортерів та реселлерів в регіоні СНД та Східної Європи.
- Презентація продукції, переговори.
- Планування обороту, витрат, доходів.
- Щорічні прогнози та створення бюджету.
- Збирання маркетингової інформації.
- Участь у спеціалізованих виставках (Німеччина, Росія).
- Допомога клієнту у пост-продажному сервісі.
- Координація поставок з Сінгапуру клієнтам та оплат клієнтами з головним офісом у Сінгапурі.
- Щотижневі та щомісячні звіти.
- Тривалі відрядження (Україна, Молдова, Казахстан, Узбекистан, Росія).
- Презентація річного плану у штаб-квартирі в Тайбеї, Тайвань.

Досягнення:
- Виведення продуктів компанії на ринок Казахстану та Узбекистану

Regional Executive

з 04.1996 по 12.1996 (8 місяців)
SENAO Communications Europe B.V., Amsterdam (Розробка, виробництво та реалізація бездротових радіотелефонів дальньої дії SENAO через низку дочірніх компаній по всьому світі.)

Обов'язки:
- Пошук імпортерів та реселлерів в регіоні СНД та Східної Європи.
- Бізнес-листування, презентація продукції, переговори.
- Прогнозування продажів.
- Збирання маркетингової інформації.
- Участь у спеціалізованих виставках (Німеччина, Україна, Казахстан, Узбекистан). Допомога клієнтам і пост-продажному обслуговуванні.
- Координація поставок з Сингапуру клієнтам та оплат клієнтами з головним офісом в Сингапурі.
- Щотижневі та щомісячні звіти.
- Тривалі подорожі (Україна, Молдова, Казахстан, Узбекистан, Росія).

Досягнення:
- Виведення продуктів компанії на ринок України
- Збільшення експорту до Росії

Marketing Co-ordinator

з 07.1995 по 03.1996 (8 місяців)
SENAO Comminications Dubai, Dubai (Розробка, виробництво та реалізація бездротових радіотелефонів дальньої дії SENAO через низку дочірніх компаній по всьому світі.)

Обов'язки:
- Бізнес-листування з клієнтами, презентація продукції
- Координація поставок з Сингапуру та оплат клієнтами з головним офісом у Сингапурі.
- Відрядження (Росія, Молдова, Україна).

Досягнення:
- Виведення продуктів компанії на ринки Молдови, Угорщини, Польщі, Чехії, Литви.
- Підтримка експорту до Росії.

Освіта

Харківський Держуніверситет

Іноземних мов, англійська мова, Харків
Вища, з 1987 по 1992 (4 роки 10 місяців)

Професійний перекладач англійської мови - усно, письмово.

Додаткова освіта та сертифікати

МАУП, Керівник відділу ЗЕД

2015, 2.6 міс.

Team Building

2010, 1 міс

The Art of Sales

1999, 2 дні

Personnel Management

1999, 2 дні

Time Management

1999, 2 дні

Знання і навички

MS Office Продаж 1С:Управління торгівлею

Знання мов

Англійська — вільно

Рекомендації

PETROU Takis

PETROU Takis

(Former) Head of Consumer Products Division, Systems-Sunlight S.A., Greece, (Current) International Markets Development Director, Sarantis Group, Greece

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професійне:
- Багаторічний досвід в галузі міжнародної торгівлі (Telecom, FMCG, Бакалея, Теплотехніка).
- Досвід роботи на ринках Європи, Південної та Північної Америки, Близького Сходу, Південно-Східної Азії (меншою мірою), СНД
- Глибоке розуміння механізмів дистрибуції.
- Сильний комунікатор.
- Досвід планування витрат та прибутків напрямку та / або організації.
- Лідерські якості.
- Зорієнтований на результат.
- Problem Solver.
- Вільні англійська, російська та українська мови.
- Ціноутворення, планування товарних залишків, графіків та об'ємів поставок.
- Досвід успішної роботи з митними брокерами та з міжнародною логістикою.
- Участь у національних та міжнародних виставках.
- Вдалий досвід керівництва та мотивації персоналу.
- Досвід роботи за кордоном.
- Пройшов низку тренінгів професійної та особистісної спрямованості (Крок у майбутнє, Мистецтво Продаж, Управління Персоналом, Управління Часом).

Особисте:
Одружений, маю доньок 1985 та 1998 рр. народження. Захоплююсь "важкою" музикою. Роблю рок-переклади для професійних музикантів. Чудово знаходжу спільну мову з представниками різних культур та релігій.
ПРАГНУ ПОСТІЙНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ТА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: