• PRO

Юлія

Головний бухгалтер, 30 000 грн

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Бухгалтер
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 06.2021 по нині (4 роки 2 місяці)
ФОП Сосєдко М.Ю., Одеса (Транспорт, логістика)

• Ведення бухгалтерського обліку у повному обсязі всіх форм власності, видів діяльності: торгівля, траспортні послуги.
• Облік ПДВ, досвід в розблокуванні податкових накладних.Складання податкових декларацій.
• Складання (формування) та складання бухгалтерської, податкової, фінансової,звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
• Кадровий облік, нарахування заробітної плати.
• Упорядкування, обробка, ревізія первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку.
• Робота з контролюючими органами (досвід проходження перевірок).

Экономист

з 10.2020 по нині (4 роки 10 місяців)
ТОВ "ТЗК №1", Константиновка (Розничная торговля, Грузовые перевозки.)

• Ведення бухгалтерського обліку у повному обсязі всіх форм власності, видів діяльності: торгівля, послуги.
• Облік ПДВ, досвід в розблокуванні податкових накладних.Складання податкових декларацій.
• Складання (формування) та складання бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
• Упорядкування, обробка, ревізія первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку.
• Робота з контролюючими органами (досвід проходження перевірок).

Главний бухгалтер

з 02.2020 по нині (5 років 6 місяців)
ФОП Вакуленко М.Л., Константиновка (Розничная торговля, виробництво меблів.)

• Ведення бухгалтерського обліку у повному обсязі всіх форм власності, видів діяльності: торгівля, послуги.
• Складання (формування) та складання бухгалтерської, податкової, фінансової, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
• Упорядкування, обробка, ревізія первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку.
• Робота з кліент-банком.
• Робота з контролюючими органами (досвід проходження перевірок).

Бухгалтер

з 05.2012 по нині (13 років 3 місяці)
ООО, Костянтинівка (Донецька обл.) (Державні організації)

- Ведення бухгалтерського обліку в програмі Парус-Бухгалтерія, ділянок: банк, каса, розрахунковий рахунок; проведення звірок з контрагентами;
- Складання (формування) і здача бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування, місячної, квартальної звітності в УДКС м. Костянтинівки в програмі Є-Звітність.
- Складання, обробка, ревізія первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку. Робота з контролюючими органами (досвід проходження перевірок).
- Фінансовий моніторинг господарських операцій - визначення прибутковості за окремими господарськими операціями, клієнтами, підрозділами, видами діяльності.
- Нарахування та виплата заробітної плати, лікарняних, відпускних, відряджень.
- Перевірка та написання графіків і табелів робочого часу.
- Ведення касових операцій та розрахунків з підзвітними особами;
- Складання тарифікаційних списків і штатного розпису.
- Бюджетне планування.
- Інвентаризація.
- Архівація документів.
- Оцінка первинних документів на відповідність вимогам законодавства; контроль договорів;
- Відкриття рахунків для зарахування заробітної плати в банку.
- Складання договорів.
- Робота з класифікаторами ДК 016:2010; ДК 021:2015
- Опублікування інформації на Е-Дата
- Робота з програмою Клієнт - Казначейство.
- Встановлення та підтримка програмного забезпечення Windows, встановлення програм для офісу.

Бухгалтер с исполнением обязанностей инспектора отдела кадров и управляющая в кафе.

з 05.2010 по 02.2011 (9 місяців)
ПП « Союз Востока», Костянтинівка (Донецька обл.) (Готельно-ресторанний бізнес)

- Приймання, реєстрація, зберігання та облік документації.
- Забезпечення своєчасного розгляду вхідних, вихідних, внутрішніх документів.
- Виконання завдань поставлених керівництвом.
- Укладення договорів з постачальниками.
- Складання позовних заяв цивільно-правового характеру та господарсько-правових відносин. Робота з ВДВС і прокуратурою.
- Повне ведення кадрової документації з нуля (досвід проведення перевірок ТГІТ). Розробка та реєстрація колективного договору. Складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, графіків відпусток. Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток співробітників. Ведення табельного обліку робочого часу. Формування особових справ співробітників, облік і зберігання трудових книжок. Підготовка кадрових документів на тривале зберігання. Управління персоналом підприємства. (до 20 чол.)
- Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі всіх форм власності, видів діяльності: торгівля, послуги.
- Складання (формування) і здача бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
- Складання, обробка, ревізія первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку. Робота з контролюючими органами (досвід проходження перевірок). Фінансовий моніторинг господарських операцій - визначення прибутковості за окремими господарськими операціями, клієнтами, підрозділами, видами діяльності.
- Підбір і навчання персоналу для кафе.
- Підготовка та проведення банкетів і весіль.
- Реклама в ЗМІ (ТБ, радіо, газети).
- Введення касового апарату в експлуатацію та введення касової звітності.
Досягнення: Виконання поставлених завдань у строк, упорядкування бухгалтерської документації, звітності, розв'язання проблем, пов'язаних із простроченою звітністю та кредиторською заборгованістю. Введено систему автоматичного формування фінансової звітності.

Освіта

КЭГИ

Економика підприємства, економіст, Краматорськ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Диплом з відзнакою

КИТ

Економіка підприємства, економіст, Костянтинівка (Донецька обл.)
Незакінчена вища, з 2009 по 2012 (3 роки)

КІТ ( молодший спеціаліст), диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Компьтерные курсы

1998-2000, 2 года

Константиновский профессионально — строительный лицей , секретарь

2004-2005, 6 месяцев

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Клиент-Банк
  • Бухгалтерский учет
  • ЛИГА:ЗАКОН
  • Парус
  • Клиент Казначейства – Казначейство
  • Консультирование
  • Консолидация

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Личные качества:
Ответственность,порядочность,целеустремленность,коммуникабельность,дисциплинированность. Умение работать как самостоятельно, так и в команде. Легкая обучаемость и направленность на результат. Есть водительское удостоверение категории "В".

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: