Резюме від 30 січня 2017 PRO

Наталья

Бухгалтер, инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

бухгалтер, менеджер по продаже конференц- сервиса

з 04.2010 по нині (14 років 1 місяць)
ТОВ "гештальт Консалтинг Груп", Киев (услуги конференц-сервиса)

платежи, отчеты, сопровождение мероприятий

Освіта

НПУ имени Драгоманова

Психология, психолог, Киев
Вища, з 1996 по 2000 (3 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Досвід роботи:
2010 –
31.10.2016










ТОВ «Гештальт Консалтінг Груп»
Посада: бухгалтер, менеджер по роботі з персоналом

Основні обов’язки:
•ведення платежів в системі „Клієнт-банк”;
•підготовка звітів;
•кадрова робота в повному обсязі: прийом, звільнення, переведення, скорочення, особові картки, лікарняні, страховий стаж;
•веденння обліку трудових книжок особового складу;
•штатний розпис, накази, розпорядження, службові записки щодо кадрової та основної діяльності підприємства;
•пошук і підбір персоналу різного рівня (розміщенння вакансій, відбір резюме, проведення співбесід );
•закриття вакансій в короткі терміни;
•адаптація персоналу (ознайомлення з обов’язками, корпоративною культурою,
внутрішнім режимом роботи підприємства);
•контроль стажування, проходження випробувального терміну персоналу;
•атестація персоналу (аналіз виконаної роботи, порівняння в динаміці);
•складання посадових інструкцій,
•формування внутрішнього кадрового резерву;
•підготовка внутрішньої і зовнішньої звітності (центр зайнятості, ФССзТВП)
•видача довідок про трудову діяльність;
•працевлаштування іноземців (,подання документів, отримання дозволу , супровід);
•залучення нових клієнтів та супровід вже існуючих;
•проведення зустрічей, телефонних переговорів;
•ведення ділової переписки;
•інформаційна підтримка персоналу, координація діяльності розвитку, навчання і мотивація персоналу (тренінги);
•організація корпоративних заходів для персоналу, в т.ч. з метою зміцнення колективу (дні народження, день фірми, фуршет до дня чоловіків, жінок та ін.)

2004-2010ТОВ «Абсолют - Сервіс»
Посада: менеджер з продажу
Основні обов’язки:
•проведення переговорів, обробка замовленнь;
•пошук партнерів для збуту продукції, укладання угод;
•складанння бюджетів;
•консультування клієнтів компанії щодо поточних питань;
•робота з офісною технікою;
•оформлення документів для закордонних поїздок співробітників;
•організація корпоративних заходів
2000-2010ТОВ „Б’юті Індастрі Груп”
Посада : Бухгалтер, інспектор з кадровї роботи
•звітність;;
•пошук, підбір персоналу;
•ведення особових справ працівників;
•розробка штатного розпису;
•укладання угод

Освіта:
1996 - 2000Національний Педагогічний Університет імені М.Драгоманова
Спеціальність:
•практична психологія (спеціаліст)

Учбові курси, тренінги, семінари:
„Техніка продаж” , „Техніка проведенння переговорів”
Центр „Перспектива XXI ст”офіс-менеджер , бухгалтер

Комп’ютерні навики
Word, Exel, Internet, Інформаційно-правова система „Ліга:Закон”,
1 С Бухгалтерія 7.7., Медок, IFin, Sonata
Хобі,захоплення
Лижний спорт, подорожі, театр

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: