Резюме від 17 травня 2022 PRO

Інна

Бізнес-асистент, заступник директора, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керівника, продакт-менеджер

з 12.2013 по нині (10 років 5 місяців)
Інтермаркет, Київ (Продаж електроніки, аксесуарів та ін.)

• Проведення аналізу ринку і конкурентів. Використання результату аналізу для подальшої роботи;
• Робота над стратегіями позиціонування і сегментування товару;
• Створення і вдосконалення асортиментної політики;
• Розробка та вдосконалення цінової політики;
• Закупівля товару;
• Ведення відповідних документів в 1С;
• Підбір, навчання персоналу, управління персоналом ввіреного відділу;
• Підтримка роботи 1С "Управління торгівлею і взаєминами з клієнтами (CRM)" в частині поточної роботи користувачів (управління обліковими записами користувачів, настройка прав);
• Налаштування параметрів звітів і друкованих форм, усунення зауважень; пошук і усунення помилок користувачів;
• Постановка задач розробникам / участь в реалізації завдань з настройки додаткової функціональності;
• Контроль коректності ведення обліку;
• Формування аналітичної звітності за даними бази для керівництва;
• Підготовка інструкцій для користувачів, оперативне внесення змін і доповнень за результатами доробок;
• Консультація користувачів по роботі системи, створення рекомендацій щодо усунення систематичних помилок і проведення додаткового навчання.

Менеджер з продажу, аналітик 1С

з 04.2013 по 12.2013 (8 місяців)
A-Zone, Санкт-Петербург (Продаж електроніки, аксесуарів та ін.)

• Оперативне і якісне обслуговування вхідних дзвінків;
• Обробка замовлень;
• Продаж послуг та товарів по телефону;
• Контроль виконання замовлень (збір, відправка);
• Складання щоденних звітів;
• Консультація клієнтів.

1С УТ:
• Налаштування параметрів звітів і друкованих форм, усунення зауважень; пошук і усунення помилок користувачів;
• Постановка задач розробникам / участь в реалізації завдань з настройки додаткової функціональності;
• Контроль коректності ведення обліку.

Помічник керівника маг. "МТС"

з 03.2011 по 12.2012 (1 рік 9 місяців)
МТС, Світловодськ (Роздрібна торгівля технікою)

• Ведення програми 1С по декількох торгових точках: прибуткові, видаткові накладні, накладні на переміщення, формування залишків товарів;
• Щомісячне проведення переобліку, складання підсумків з продажу; • Допомога керівництву в підборі, навчанні та контролі роботи персоналу;
• Продаж мобільних телефонів та супутніх товарів;
• Обслуговування абонентів моб. зв'язку;
• Ведення програми з обліку товару по декількох торгових точках;
• Закупівля товару;
• Підбір та навчання продавців-консультантів.

Менеджер з продажу

з 05.2005 по 11.2008 (3 роки 6 місяців)
Телефончик, Світловодськ (Роздрібна торгівля технікою)

• Консультація кліентів, допомога у виборі товару, налаштування;
• Продаж мобільних телефонів та супутніх товарів;
• Робота з претензіями;
• Ведення програми руху товару: прибуткові, видаткові накладні, накладні на переміщення, формування залишків товарів;
• Щомісячне проведення переобліку;
• Замовлення товару;
• Підбір та навчання продавців-консультантів.

Освіта

Університет ім. Альфреда Нобеля

Фінанси, фінансист., Дніпро
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Email Пользователь ПК Графічні редактори Управління персоналом Управлінські навички Веб-браузери Продаж Відповідальність Уміння аналізувати 1С:Управління торгівлею Графические редакторы Веб-браузеры Закупівлі Самостійне прийняття рішень Управление персоналом Закупки 1С:Управление торговлей

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: