Резюме від 21 травня 2024 PRO

Андрій

Керівник комерційного відділу, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник комерційного відділу

з 02.2019 по 12.2023 (4 роки 10 місяців)
ООО "Покрівля та Фасад", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- Оперативне і стратегічне керівництво відділом продажу(10 співробітників), колл-центром (6 співробітників), відділом логістики (2 співробітники), back office (4 співробітники)
- Розробка і виконання короткострокових і довгострокових планів з покращення показників ефективності відділів продажу, логістики та виробництва
- Участь у переговорах з ключовими клієнтами
- Адаптація і навчання нових співробітників
- Розробка бюджетів і оптимізація витрат відділів продажу, маркетингу и логістики
- Запуск нових проєктів та напрямків роботи комерційної служби

Досягнення:
- Створення за 2 місяці з нуля повністю укомплектованого і робочого колл-центру холодного прозвону. На 3й місяць відділ вийшов на виконання планових показників. Створення та запровадження всіх необхідних скриптів та інструментів для роботи колл-центру.
- Повний перехід роботи відділу продажу на CRM систему.
- Внутрішня сегментація клиєнтської бази на категорії(коммерійні організації, бюджетні, будівельні компанії, фіз. особи) і запровадження різних методів переговорів і продажу у розрізі категорій.
- Запуск IP телефонії, системи "Таємний покупець" і "Клиєнтський сервіс" для мінімізації ризиків шахрайських дій зі сторони співробітників.
- Запровадження нового процесу взаємодії відділу продажу з виробництвом та службою логістики, що призвело до скорочення часу виробництва і доставки продукції покупцю.
- Зростання показників продажу на 20% за допомогою збільшення кількості SKU у чеку за рахунок додаткових непрофільних товарів.
- Розробка та запровадження нових систем мотивації для комерційного відділу, що дозволило мінімізувати текучість кадрів.
- Запровадження та успішний запуск повного циклу будівництва коммерційної нерухомості на умовах генпідрядника.
- Оптимізація логістичних витрат.
- Запуск системи тендерів для потенційних постачальників

Project-менеджер

з 01.2018 по 01.2019 (1 рік)
ТОВ "Бонтой", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зобов'язання: створення та інтеграція бізнес-процесів для оптимізації роботи підприємства. Запровадження з нуля програм по запобіганню товарних втрат. Зміна договірних умов з VIP клієнтами(рітейл) для зменшення фінансового навантаження при виявленні рекламацій, проведення переговорів. Прийняття і застосування рішень з реалізації неліквідного товару. Контроль роботи співробітників при роботі з рекламаціями і поверненнями від клієнтів. Запуск і контроль роботи пакувального обладнання. Організація виробництва торгового обладнання, пошук виробників( у т.ч. проведення тендерів).
Закупівля обладнання, комплектуючих і матеріалів для роботи складу.
Керівництво інвентарізацією.

Досягнення:
Місячний росхід неліквідного товару збільшений з 5% до 45%.
Створення та запровадження бізнес-процесу для кліентів з поставки і поверненню товару, а також прийому товару по якості, що дозволило зменшити збитки на 40%. Запуск в роботу лінії пакувального обладнання, що дозволило збільшити строк служби продукции, та зниження показників крадіжок у роздрібних мережах на 45%
Зменшення вартості виробництва торгового обладнання на 15%

Менеджер з продажу

з 09.2016 по 01.2018 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Бонтой", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зобов'язання: пошук і розвиток нових клиєнтів. Робота з діючими клієнтами. Робота з дебіторською заборгованістю. Аналіз товарних запасів та контроль низькообертаємих позицій, збільшення об'ємів відвантажень.
Досягнення: збільшення кількості постійних клієнтів. Залучення нових партнерів, таких як "Цитрус", "Гранд Тойс", "Бейби Бум", АЗС «Скай»

Специалист по контролю операционной деятельности.

з 06.2016 по 09.2016 (3 місяці)
Интерпайп, Днепр (Металлургическая промышленность, металлообработка)

Поиск и выявление узких мест производства. Составление графиков и путей
решения по устранению узких мест. Контроль графика производства и анализ объемов
выпускаемой продукции в зависимости от мощностей.

Специалист по сопровождению продаж

з 05.2016 по 06.2016 (1 місяць)
Интерпайп, Днепр (Днепропетровск) (Металлургическая промышленность, металлообработка)

Стажировка в Интерпайп Украина в управлении сопровождении продаж труб на рынок Украины.
Обязанности: сопровождение продаж и производства труб на рынок машиностроения Украины. Оформление заказов, договоров для дальнейшей реализации трубной продукции. Контроль по отгрузке заказов.
Достижения:
- Квалификация предприятий Интерпайп в качестве поставщика трубной продукции для машиностроительных компаний Укранины

Менеджер Малого и Среднего бизнеса

з 08.2015 по 05.2016 (9 місяців)
КБ Приват Банк, Никополь (Финансы, банки, страхование)

Организация банковского обслуживания клиентам, оказание правовой помощи юридическим лицам в спорах с налоговой инспекцией и министерством юстиции. За время работы на данной должности смог достичь увеличения доли юридических лиц обслуживающихся в Приват Банке на 10%

Специалист по продажам банковских услуг

з 05.2014 по 05.2015 (1 рік)
КБ Приват Банк, Днепр (Днепропетровск) (Финансы, банки, страхование)

Обязанности:
Продвижение банковских услуг клиентам.
Достижения:
Лучший продавец Приват Банка III квартала 2014г.

Освіта

Национальная металлургическая академия Украины

Инженерная механика, Днепр (Днепропетровск)
Вища, з 2012 по 2015 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Никопольский металлургический техникум

2008-2012 гг.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop 1С:Предприятие MS Access Висока працездатність Уміння аналізувати Управлінські навички Планування продажу Побудова відділу продажу Впровадження системи KPI Продаж B2B Ведення переговорів Ведення CRM Управління командою Стратегічне планування Користувач Бітрікс24 1С:Підприємство Проведення презентацій

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Личные качества: Коммуникабельность,целеустремленность, ответственность,
настойчивость, аналитический склад ума, точность,стремление к обучению и
развитию,лидерские и управленческие качества,умение граммотно планировать рабочий
процесс, стрессоустойчивость и умение работать в режиме многозадачности,умение вести
переговоры с подрядчиками и добиваться поставленных целей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: