Резюме від 11 серпня 2016

Вячеслав

Бухгалтер по заработной плате, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Пользователь ПК

Додаткова інформація

Резюме
на посаду бухгалтера (кадри)

Проценко Світлана Олександрівна

Дата народження: 28 травня 1978 р.
Громадянство: Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан:
одружена, діти-2
Бажаний графік роботи: повний робочий день
Мета
Здобуття посади бухгалтера
Освіта
1997-1998 роки
Харківський фінансово-економічний інститут
Факультет «Облік та аудіт»
За фахом «Бухгалтерський облік» (спеціалізований курс)
2000-2005 роки
Національний аерокосмічний університет ім.М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Факультет «Економіка і підприємництво»
Кваліфікація «Бакалавр з фінансів»
Диплом бакалавра
2005-2006 роки
Національний аерокосмічний університет ім.М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Спеціальність «Фінанси»
Кваліфікація «Економіст»
Диплом спеціаліста
Досвід роботи
2006-2007 роки

Районний відділ освіти (м.Новомосковськ, Дніпропетрівська обл.)
Посада: бухгалтер з обліку матеріалів
- прийом від підрозділів і від матеріально-відповідальних працівників звітів про рух матеріальних цінностей;
- складання проводок, журналів-ордерів;
- обрахування товарно-матеріальних цінностей і контроль за ними;
- організація і проведення інвентаризації, обробка її результатів; - участь у комісії по списанню матеріальних цінностей;
2010-по теперешній час
Об`єднання житлово-будівельних кооперативів
Посада: бухгалтер з заробітної плати, інспектор з кадрів
Нарахування з/п (120 чол.)
Оформлення первічної документації
Обробка внутрішньої документації(табеля,накази,лікарняні листи
Складання та здача статистичних звітів за формою № 1 та №2.
Робота із банками (кліент-банк)
Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами.
Ведення журналів-ордерів
Складання та здача звіту з ЄСВ та 1 ДФ.
Досвід ведення обліку у програмі 1С-7.7 та 1С-8.3.
Ведення архіву
Ведення кадрової справи:
відповідальність та контроль за трудовими книжками працівників,
друк наказів з кадрів, по особовому складу та підприємству
ведення особових карток робітників
складання табелю робочого часу, графіку відпусток та ін.

Професійні навички та знання
Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку
Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
Знання основ трудового та податкового законодавства.
Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, «1С: Зарплата та кадри 7.7», «1С: Підприємство 7.7 та 8.3», программы банк-клиент
Опытный пользователь ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook; «1С: Зарплата и кадры 7.7», «1С: Предприятие», программи банк-кліент.

Додаткові відомості
Англійська мова – рівень Pre - Intermediate
Українська та російська мова- висший рівень
ПК – досвідчений користувач (Программа 1С Бухгалтерия; програми «Банк-Кліент» ; Медок ; Ліга-закон.)
Маю права водія кат. В
Особисті якості
Комунікабельність, активна життєва позиція
Здатна швидко навчатися новим видам діяльності
Стресостійкість
Відповідальність
Старанність
Прагнення до розвитку та професійному зросту
Хобі — читання, мандри, кулінарія

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: