Резюме від 8 травня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3539912

Начальник відділу кадрів, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 11.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
Харчова промисловість

Розміщення наших вакансій. Пошук самостійний претендентів на вакансії. Прийом, переведення, звільнення працівників. Супровід на період адаптації і подальше вирішення питання пов'язаних з персоналом в межах своєї компетенції. Оформлення різних видів відпусток. Введення інформації про стаж в програмне забезпечення (BAS). Введення табелів в програмне забезпечення. Оформлення особових справ. Ведення журналів реєстрації кадрових наказів. Зміни до штатного розпису. Також приймала участь в створенні колективного договору, штатного розпису. Передавала повідомлення про прийняття працівника в податкову, перевіряла додаток 5 до об'єднаної звітності квартальної. Допомога в створенні посадових інструкцій.

Бухгалтер

з 04.2022 по 06.2022 (2 місяці)
ЦМіД, Вінниця (Медицина, здравоохранение, аптеки)

Бухгалтер

з 07.2002 по 01.2022 (19 років 6 місяців)
ДП Вінницький облавтодор, Вінниця (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

В різні періоди також економіст і кадровик.

Освіта

ВФЕУ

Облік і аудит, Вінниця
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Екстрена медична допомога

2019, 1 день

Активний учасник кадрових вебінарів

2002-2024

Знання і навички

Арт-Звит Начисление зарплаты FreeZvit Користувач 1С MS Office Управлінські навички Саморозвиток MS Excel Неконфліктність 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк Користувач BAS Доброзичливість M.E.Doc Уважність Економічний аналіз виробництва Здатність до навчання План-факторний аналіз Економічний аналіз продажу MS Outlook Облік ТМЦ Пунктуальність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

Надам при необхідності

Надам при необхідності

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Семейный стан: замужем.
Желательный график работы: полная занятость.
Желательная зароботная плата:
від 18000 грн.
Цель
Поиск работы бухгалтера, аналитика, экономиста, инспектора отдела кадров.
Образование
1994-1996гг. Брацлавский государственный сельськохозяйственный техникум
Специальность «Учет и аудит»
2008-2014 гг.
Винницький финансово-экономический университет
Специальность «Учет и аудит»
Опыт работы
2000-2001гг.
Сельськохозяйственное общество с ограниченной ответственностью «Обрий»
Должность: бухгалтер.
Ведение первичного учета, аналитический учет.
2002 — по сегодняшний день.
Филиал ДП «Винницкий облавтодор» ОАО АК «Автомобильные дороги Украини» (чисельность работающих около 150 чел., обьем за год работ – 40 -70 млн.грн.)

Должность: экономист 1 категории, ведущий бухгалтер.
Расчет себестоимости сделанных работ и сдача их заказчику;
Достижения на даной должностиі:
- Налаживания взаимодействия, в т.ч. документооборота со всеми подразделениями предприятия;
- Постоянный контроль формирования фактической себестоимости;
Детальная аналитика экономических показателей с использованием программ економической деятельности предприятия;
Постоянное внесение предложений оптимизации расходов руководству, в т.ч. в виде презентаций, докладов.
Должность: ведущий бухгалтер.
— Формирование в базе даных 1С:Предприятие 7.7, 8.2 документов по зароботной плате и документов по банку; - регистрация налоговых накладных;
— Ведение в базе даных движения товаро-материальных ценностей приедприятия, инвентаризация, формирование материальных отчетов;
—Проверка коректности составления контрагентами первичных документов (актов, счетов, договоров);
— Формирование квартальной и годовой отчетности,
Детальная аналитика потоков движения зарплаты, ТМЦ, денежных средств;

Замена на необходимый период кадровика и менеджера с продаж.

Професиональные навыки и знания:
Знание бухгалтерского, налогового, трудового, кадрового законодательства;
Теоретические и практические знания бухгалтерского учета, проводок;
Свободное владение ПК: MS Office: Word, Excel, Power Point, MEDOC. «1С: Предприятие7.7», опыт работы с 1С 8.2, VISIO 2007. Строительные технологии- Смета, TeamViewer 10. программы клиент-банк и др.
Знания иностранных языков
Английский язык — уровень общеобразовательной школы;
Русский язык – свободное владение
Українська мова – вільне володіння
Другое
Коммуникабельность, активная жизненная позиция
Целенаправленость;
Стрессоустойчивость;
Стремление к развитию и профессиональному росту;
Хобби — чтение, путешествия, занятия спортом (участие в шашечных турнирах), кулинария.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: