Резюме від 10 листопада 2021

Ольга

Помічник директора, менеджер, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник Директора

з 10.2017 по 08.2021 (3 роки 10 місяців)
ТоВ "ТДУ", Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обовязки:
- планування та організація зустрічей та відряджень керівника;
- організація нарад;
- обробка вхідної/вихідної информації та документації,
- передача документів, повідомлень та інформації до керівника;
- взаимодія з партнерами керівника, за його доручениям;
- забезпесчення контроля сроків виконання доручень керівника робітникам структурних подрозділів компанії;
- прийом відвідувачів;
- відповідь на телефонні дзвіінки.

Администратор

з 03.2013 по 11.2016 (3 роки 8 місяців)
5 Элемент, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Адміністратора центральної рецепції

з 03.2013 по 10.2016 (3 роки 7 місяців)
спортивно-оздоровчому комплексі «5 Елемент», Киев (спотклуб сімейного типа)

Обов’язки:
-Зустріч вітання клієнтів, посміхаючись, дотримуючись норм та правил спілкування з клієнтами;
-Видача браслетів в обмін на карту, забезпечуючи якісне та ефективне обслуговування;
-Продаж пакетів тренувань та послуг клубу;
-Оперативне управління потоками клієнтів;
-Повне інформування клієнтів про послуги клуба, акції, правила, зміни, майбутні заходи та продаж послуг клуба;
-Оформлення послуг клуба;
-Відповідь на телефонні дзвінки;
-Оперативне реагування на побажання, прохання клієнтів;
-Оперативне позитивне рішення конфліктних ситуацій;
-Консультування клієнтів по їх рахунках;
-Прийом замовлень на участь у турнірах, змаганнях та резервування кортів;
-Здійснення викликів таксі клієнтам;
-Забезпечення захисту конфіденційної інформації та її нерозголошення;
-Прийняття участі у підготовці та проведенні міроприємств клуба;
-Здійснення аудиту, слідкування за чистотою та порядком на рецепції;
-Забезпечення оперативного реагування в випадку втрати речей клієнтом.

Освіта

УжНУ

Экономический, Ужгород
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 11 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Office MS PowerPoint

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Угорська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: