Резюме от 21 января 2018

Бевз Василий

Интернет-маркетолог, 30 000 грн

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
19 июня 1982 (35 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Директор з розвитку проекту

с 05.2017 по 09.2017 (4 месяца)
"Крихітка" - інтернет-магазин, Київ (Інтернет-продажі дитячих товарів через інтернет)

Провів аналіз CRM і визначив:
1.Групи товарів, на яких варто сконцентрувати продажі (більший заробіток, якість, менший період обертання грошей, і т.д.).
2.Місця і причини відмов клієнтів від покупок.
3.Найбільш вигідних постачальників на яких варто сконцентруватися, з метою покращення стосунків роботи, а також отримання від них кращих умов роботи.

Покращив і ввів систему аналізу витрат на різні канали рекламування:
1.Настроїв контекстну рекламу з ціною конверсії до 50% від середнього прибутку з клієнта.
2.Ввів системи рахування прибутку на кожен канал рекламування (Для початку обмежилися витратами на конверсію продажі в 50% від розміру прибутку середнього чеку).

Проаналізував і реорганізував роботу, мотивацію і оплату персоналу:
1.Виконав реорганізацію обов’язків персоналу з метою прискорення виконання ланцюга завдань: прийом заявки-замовлення у постачальника-доставка.
2.Реорганізував персонал: чітко визначив обов’язки кожного працівника, лишній персонал в існуючій схемі роботи був звільнений.
3.Навчив менеджерів працювати з відмовами і додатковими продажами, у декого коефіцієнт конверсії продаж зріс на 30%.
4.Змінив систему оплати кожного з працівників з метою більшої зацікавленості допомагати своїм співробітникам. Менеджерів з метою більшої зацікавленості продавати взагалі весь товар, а не лише найбільш маржинальні товари.

Також виконав основні пункти для кращого представлення сайту і самої компанії
1.Провів аналіз сайтів і визначив нове семантичне ядро, орієнтоване на нові групи товарів, на продажі яких має сконцентруватися компанія.
2.Ввів акції для клієнтів, які на 15-20% збільшили конверсію замовлень із сайту.
3.Визначив список нових товарів, які почали продавати, для збільшення розміру середнього чеку.
4.Провів покращення роботи і представлення сайту компанії (В межах виділеного бюджету на розробників).
5.Ввів правила роботи, які дозволили суттєво зменшити кількість незадоволених клієнтів.

Бізнес-консультант

с 10.2016 по 07.2017 (9 месяцев)
Вельон - весільний салон, Київ (Продаж весільних і вечірніх суконь)

Підвищив якість роботи персоналу.
1.Ввів додаткові послуги для клієнтів, які збільшили продажі в салоні.
2.Ввів акції, які сприяли клієнтам швидше приймати рішення і як наслідок вони почали частіше купувати, вважаючи це вигідною покупкою (Причому ціну навіть не довелося знижувати).
3.Покращив правила обробки заявок і телефонних дзвінків, з метою збільшення кількості записів на примірки в салоні. Як наслідок значно зросла конверсія дзвінків у записи на примірку.

Покращив і ввів систему аналізу витрат на різні канали рекламування:
1.Настроїв контекстну рекламу з ціною конверсії до 20% від середнього прибутку з клієнта. Цього виявилося достатньо, щоб збільшити потік клієнтів у понад два рази в порівнянні з попереднім роком.
2.Ввів системи рахування прибутку на кожен канал рекламування (Для початку обмежилися витратами на конверсію продажі в 50% від розміру прибутку середнього чеку).
3.Визначив цілі клієнтів із соц мереж, створив правила ведення постів і взаємодії з потенційними клієнтами. Соц мережі то сильний канал, але з року в рік стає більш затратним часово і креативно, тому не скажу, що потрібно вкладати максимум зусиль в цей канал (Принаймні без фанатичного експерта в області реклами соц мереж).

Повністю модифікував сайт
1.Повисив імідж салону.
2.Покращив зручність роботи з сайтом в наслідок чого зросла конверсія. В деякі періоди на протязі трьох місяців взагалі доводилося відмовляти клієнтам через фізичне обмеження пропускної здатності самого салону (Це сприяло розширенню салону).
3.Визначив нове семантичне ядро і очікування клієнтів від цільової сторінки для кожного запиту (Передав завдання на впровадження програмістами).

Менеджер з розвитку проекту

с 02.2014 по 05.2016 (2 года 3 месяца)
Резина - інтернет-магазин шин, Київ (Інтернет-продажі шин)

Провів аналіз CRM і визначив:
1.Групи, бренди і моделі товарів, на яких варто сконцентрувати продажі (більший заробіток, менший період обертання грошей, і т.д.). Після цього максимальні зусилля були сконцентровані на цих групах товарів.
2.Місця і причини відмов клієнтів від покупок.
3.Найбільш вигідних постачальників на яких варто сконцентруватися, з метою покращення стосунків роботи, а також отримання від них кращих умов роботи. Після чого максимально сконцентрувалися на роботі саме цих постачальників.
Ввів системи рахування прибутку на кожен канал рекламування, а також слідкував, щоб витрати на конверсію з каналу не перевищували половини заробітку від прибутку середнього чеку з цього каналу.

За моєї ініціативи і участі було повністю модифіковано сайт:
1.Збільшилася солідність сприйняття інтернет-магазину.
2.Покращилася зручність роботи з сайтом, в наслідок чого зросла конверсія.
3.Визначив нове семантичне ядро і очікування клієнтів від цільової сторінки для кожного запиту.
4.Створив завдання згідно нового семантичного ядра і передав на впровадження програмістам (Як наслідок за один рік, ця група нових запитів збільшила трафік сайту на 50%).

Проаналізував і реорганізував роботу, мотивацію і оплату персоналу:
1.Виконав реорганізацію обов’язків персоналу з метою прискорення виконання ланцюга завдань: прийом заявки-замовлення у постачальника-доставка.
2.Реорганізував персонал: чітко визначив обов’язки кожного працівника, лишній персонал в існуючій схемі роботи був звільнений.
3.Навчив менеджерів працювати з відмовами і додатковими продажами, у декого коефіцієнт конверсії продаж зріс на 60%. Декого довелося замінити на більш продуктивних менеджерів.
4.Розробив навчальні посібники для нових працівників, успішність яких була доведена при прийнятті нового персоналу.
5.Змінив систему оплати менеджерів з метою більшої зацікавленості продавати взагалі весь товар, а не лише найбільш маржинальні товари.
6.Ввів акції, які дозволили менеджерам збільшити конверсію продаж в несезон на 10%.

Покращив сприйняття клієнтами компанії, а також зміг виділити компанію на фоні конкурентів:
1.Ввів правила роботи, які скоротили кількість незадоволених клієнтів з 200 до 4-5 у рік.
2.Ввів правила роботи, які дозволили скоротити кількість залежаного товару із 50 штук до 4-6 штук на рік (Із 100 тис грн по курсу 8, до 20 тис грн по курсу 23).
3.Ввів правила роботи, які дозволили скоротити середній період обороту грошей із 9 до 5 днів.

Збільшив трафік на сайті на 50% завдяки введеному мною новому семантичному ядру.

Визначив ефективність роботи компанії по розкрутці сайту, після чого, визначивши, що витрати на неї перевищують прибутки від росту трафіку, відмовилися від подальшої співпраці. Після довгих пошуків і тестів роботи з різними SEO компаніями, зупинилися на тій, в якої прибуток від зростання трафіку більший ніж витрати на саму SEO компанію.

Директор з розвитку інтернет-продаж та офлайн роздрібних продаж

с 01.2012 по 10.2012 (9 месяцев)
Командор 2000, Київ (Продаж товарів з пластику: бочки, меблі, посуд і т.д.)

Створив з нуля інтернет-магазин:
1.Визначив семантичне ядро для товарів компанії.
2.Створив і повністю сам наповнив інтернет-магазин (Сам фотографував, описував і розміщував).
3.Займався продажами на початковому етапі.

Розширив продажі на всіх можливих площадках, а також додав рекламу на різні канали:
1.Пром, Сландо і т.д.
2.Створив і настроїв контекстну рекламу.
3.Використовував Емайл-розсилку, що давало певний прибуток, але клієнтура в даній тематиці на той момент ще слабо була орієнтована на Email, тому сильного розвитку цей канал продаж не отримав.

Розширив свої повноваження:
1.Виріс до керівника відділу продаж (роздрібних і оптових).
2.Найняв кур’єра і менеджера по продажах.

Показники моєї ефективності:
1.Від моменту приходу в компанію, до запуску інтернет-магазину з фото і повним описом 600 товарів, пройшло всього 40 днів.
2.Трафік сайту виріс з нуля до 30 тис/міс. (За 6 місяців моєї роботи).
3.Продажі зросли в два рази в порівнянні з попереднім роком за той же проміжок часу.

Менеджер по запуску проекту з нуля

с 09.2009 по 10.2011 (2 года 1 месяц)
Інтернет-портал "Агроноватор", Київ (Надання послуг в мережі інтернет для компаній в сфері АПК)

Визначив основу проекту для запуску:
1.Знайшов нішу.
2.Знайшов варіант взаємодії з потенційними клієнтами.
3.Визначив приблизну вартість послуг.
4.Створив інформаційні послуги для потенційних клієнтів.

Послуги і портал:
1.Розробив портал, який зручно надавав послуги потенційним клієнтам.
2.Зміг розкрутити портал з нуля до 200 тис. відвідувачів/міс.
3.Навчив менеджерів продавати послуги по телефону на холодних дзвінках.
4.Настроїв контекстну рекламу для приведення потенційних клієнтів.

Досягнення:
1.Досягнув перших 50 клієнтів (момент самоокупаємості).
2.Збільшив трафік порталу до 200 тис/міс.

Менеджер з розвитку

с 07.2006 по 07.2009 (3 года)
Транспортна система "Делла", Київ (Інформаційні послуги для перевізників)

Застосував контекстну рекламу для отримання нових клієнтів, що дозволило безболісно пройти кризу 2008 року.

Змінив сайт для чіткого розуміння чим займається компанія.

Вивів компанію на міжнародні ринки: домени, сайти, наповнення інформацією.

Менеджер з розвитку

с 05.2005 по 10.2005 (5 месяцев)
Автолайн - портал по продажу вантажної техніки, Київ (Інформаційні послуги для продавців вантажної техніки)

Розширив канали рекламування.

Покращив роботу сайту і зробив його розкрутку, що дозволило збільшити трафік у три рази.

Допоміг вийти компанії на ранки країн Європи, Азії і Африки з успішним продажом своїх послуг.


Образование

КНУ ім.Т. Шевченка

Радіофізичний, Київ

Высшее, с 09.1999 по 05.2005 (5 лет 8 месяцев)

Навчався на Радіофізичному факультеті. Кафедра «Автоматизація Наукових досліджень». Закінчив магістратуру.


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Експерт
  • 1.Програмування, веб кодування, CRM. (8 лет опыта)
    Средний, 1 год назад.
  • Аналіз даних, з подальшим ефективним використанням. (6 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Визначення тенденцій ринку за допомогою інтернет ресурсів. (6 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Використання різних інтернет каналів для рекламування. (8 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Ефективне управління персоналом (7 лет опыта)
    Эксперт, 1 год назад.
  • Економічно-ефективна взаємодія з підрядчиками (SEO, SMM, фрілан. (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Створення іміджу компанії і виділення на фоні конкурентів. (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Реорганізація бізнесу і визначення ефективного курсу розвитку (7 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Английский — средний

Дополнительная информация

Що я шукаю

1.Знайти і розвинути компанію, яка має намір стати №1 в своїй сфері, створити мережу або вийти на міжнародні ринки.
2.В компанії має бути сильний (цілеспрямований) керівник, який дійсно вірить в те, що його компанія може і хоче стати №1.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: