Резюме від 26 січня 2024 PRO

Ірина

Директор, керівник відділу продажу, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділення по роботі з публікою (PR)

з 08.2019 по 12.2019 (4 місяці)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Киев (Нерухомість)

МЕТА ПОСАДИ:
Розширювати сферу впливу компанії за допомогою створення їй привабливого для клієнтів та партнерів іміджу, залучення до співпраці та просування компанії широкого спектру партнерів, організації успішного надання великої кількості вступних послуг. Створювати та посилювати славу, привабливість та популярність компанії.

Обов'язки:
1.Отримувати позитивні відгуки клієнтів про співпрацю з компанією, які придатні для широкої публікації з метою формування іміджу.
2. Організація зйомки відгуків про компанію з подальшим показом через Інтернет та іншими способами.
3.Складання графіку та формат зв'язків зі ЗМІ.
4.Формування розсилки з актуальними даними про життя та новини для клієнтів.
5.Налагодження відносин з клієнтами компанії, які можуть стати представниками (направляти своїх знайомих на вступні або основні послуги).
6.Підтримка спілкування з представниками, отримання імен потенційних клієнтів та передання їх у вступні послуги чи відділ продажу.
7. Налагодження стосунків з потенційними партнерами, які б направляти до компанії потенційних клієнтів.
8. Налагодження відношень з державними організаціями, які могли б направляти в компанію потенційних клієнтів.

Керівник відділу продажу

з 11.2018 по нині (5 років 6 місяців)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Київ (Нерухомість)

МЕТА ПОСАДИ:
Забезпечити дохід, який покриє всі витрати та дозволить здійснювати розвиток компанії.

Обов'язки:
1. Організація підлеглими прийому вхідних дзвінків відповідно до затверджених скриптів зі збором всієї необхідної інформації щодо потенційних клієнтів.
2. Організація внесення всієї інформації до CRM та підтримувати актуальні дані.
3. Формування аудіо-записів всіх вхідних дзвінків та ведення їх архіву.
4.Проведення зустрічей з клієнтами
5. Підписання договорів довічного утримування
6.Виявлення вузьких місць та надання пропозиції щодо доопрацювання CRM. Контроль та дотримання доробок CRM
7.Актуалізація даннних в основі інвесторів та нотаріусів

Керівник відділення підвищення кваліфікації працівників

з 09.2018 по 06.2019 (9 місяців)
Центр соціального захисту допомоги пенсіонерам "Пенсіон", Киев (Нерухомість)

МЕТА ПОСАДИ:
Підвищувати компетентність персоналу насамперед у тих галузях, які дозволяють вплинути на якість продукту.
Удосконалювати роботу компанії та впроваджувати нові інновації.

Обов'язки:
1. Проведення опитування клієнтів, які отримали продукт компанії, з метою виявлення відхилення від стандартів та моментів, що потребують вдосконалення.
2. Ведення обліку всіх виявлених відхилень від якості та моментів, що потребують покращення. Надання керівництву точні дані про це.
3. Дотримання того, щоб незадоволеним клієнтам було надано якісний продукт і за необхідності компенсацію збитків.
4. Створення бази знань компанії, що включає всі дані, які можуть бути використані для підвищення компетентності працівників: книги, матеріали, статті, інструкції, відео та аудіозаписи, інші електронні документи тощо.
5. Складання курсів для внутрішнього навчання співробітників підприємства.
6. Розробка навчальних семінарів та презентації для співробітників.
7. Для кожного співробітника, який завершив випробувальний термін та прийнятий до штату, складає індивідуальну програму навчання, яка включає всі необхідні завдання з внутрішнього та зовнішнього навчання.
8. Підбір зовнішніх постачальників навчальних курсів та семінарів, щоб необхідні для підвищення кваліфікації співробітників дії з навчання були включені до індивідуальних програм.

Керівник відділення побудови (HR)

з 04.2018 по 03.2019 (11 місяців)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Киев (Нерухомість)

МЕТА ПОСАДИ:
За допомогою адміністративних інструментів удосконалювати діяльність компанії таким чином, щоб ефективність роботи компанії загалом та окремих співробітників зростала. Домагатися, щоб обов'язки були правильно розподілені, компанія була забезпечена продуктивними співробітниками, взаємодія між співробітниками та підрозділами була ефективною, і кожен співробітник давав високі результати та створював свій продукт.

Обов'язки:
1. Комунікація зі співробітниками щодо виявлення проблем і шукати їх вирішення.
2. Формування та контроль роботи співробітників відділення, мотивування на найкращий результат.
3. Проведення рекомендаційні комітети у відділенні щотижня.
4. Спілкування із співробітниками, знати, чим "дихає" кожен із них, знати про проблеми, допомагати їм знаходити рішення.
4. Брати участь у сесії стратегічного планування.
5. Брати участь у формуванні оргполітики підприємства, контролювати дотримання наказів, розпоряджень.
6. Розглядати всі процеси на підприємстві, аналізувати, реагувати та оптимізувати їх.
7. Схвалення змін в оргсхемі. Брати участь у відповідності до оргсхеми підприємства.
8. Перерозподіл обов'язків підлеглих у разі їх відсутності.
9. Знати всередині організаційну політику підприємства і робити все, щоб вона застосовувалася у роботі співробітниками (зокрема вищими керівниками компанії).
10. Забезпечення усіма співробітниками компанії розуміння, що від них очікується на посаді
11. Контроль за станом трудової дисципліни та дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
12. Коригування бізнес-процесів компанії:
- займатися побудовою організації;
- спостерігати за рухом частинок на підприємстві, удосконалювати їх маршрути, виявляти та усувати перешкоди. - контролювати дотримання організаційних основ компанії;
- вимагати наявність щоденних та щотижневих планів у своїх підлеглих;
- розсилати та зберігати всі політики та інструкції компанії;
- виявлення проблем в діяльності компанії та своєчасно їх усувати

Помічник керівника компанії

з 03.2017 по 01.2018 (10 місяців)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Киев (Нерухомість)

Обов'язки:
1. Реєстрація вхідної та вихідної документації;
2. Систематизація та класифікація документів;
3. Прийом вхідних дзвінків, контроль їхньої своєчасної передачі відповідальним структурам;
4. Своєчасний та безперебійний документообіг між Центром допомоги та його контрагентами у суворій відповідності до встановлених вимог до форм та строків надання документів;
5. Підготовка документів управління: оформлення інструкцій, листів, договорів, актів тощо;
6. Фінансове планування, ведення контролю фінансів, координація платежів та контроль з бухгалтером підприємства;
7. Виконання різнопланових особистих доручень керівництва;
8. Забезпечення офісу всім необхідним для ефективної роботи;
9. Введення табеля обліку робочого часу працівників;
10. Щоденно, до початку роботи, планування свого дня на 6 годин робочого часу;
11. Дотримання норм ділової етики, дотримується коректного та доброзичливого стилю спілкування з колегами та клієнтами

Помічник зав. кафедри

з 09.2013 по 09.2016 (3 роки)
КНТЕУ, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки:
1. Ведення документообігу кафедри обліку та оподаткування;
2. Організація роботи кадрів (графіки, таблиці, діаграми);
3. Організація свят та подій;
4. Розробка методик та практикумів навчання студентів;
5. Викладання практичних занять з обліку та аудиту студентам перших курсів;
6. Упорядкування акредитаційної справи;
7. Ведення каси кафедри

Освіта

Крок

Облік, аналіз та аудит, Київ
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

червоний диплом молодшого спеціаліста
червоний диплом бакалавра
червоний диплом магістра

за спеціальністю: "Облік, аналіз та аудит"

Додаткова освіта та сертифікати

Visotsky Consulting Kiev

01.12.2017-26.11.2018

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Internet Explorer Email 1С:Підприємство MS Access Opera Бітрікс24 Mozilla Firefox ЛІГА:ЗАКОН M.E.Doc Google Chrome Графічні редактори Законодавство України Safari Google Графічний дизайн Навички управління персоналом (колективи до 50 осіб) Успішний досвід проходження аудиторських перевірок Знання законів, правил та норм безпеки, норм охорони праці Вміння складати фінансову звітність (Форма 1,2) Знання психології людини

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

Сопко Валерия Васильевна

Сопко Валерия Васильевна

Зав. кафедры учёта и налогообложения, КНТЭУ

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

*цілеспрямована
*активна
*стресостійка
*здатна дуже швидко навчатися
*життєрадісна
*комунікабельна
*відсутність шкідливих звичок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: