Резюме від 8 лютого 2017

Олег

Бухгалтер-ревізор, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Костюк Олег Юрійович

Претендую на зайняття вакантної посади: бухгалтер.

Особиста інформація:
Місце проживання: м.Миколаїв, вул. Архітектора Старова 10-б, кв.64. Номер телефону:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Освіта: вища.
Дата народження:03 травня 1974 року.
Сімейне становище: одружений.

Досвід роботи:
Період роботи: з травня 1994 року по липень 1998 року.
Посада: бухгалтер, ревізор.
Підприємство: Снігурівський РПС у Миколаївській області.
Посадові обов`язкі: ведення бухгалтерського та складського обліку, складання звітності, документальні перевірки, організація проведення інвентарізацій, контроль по збереженню майна підприємтсва.

Період роботи: з липня 1999 року по жовтень 2015 року.
Посада: аудитор.
Організація: ГУ ДФС у Миколаївській області.
Посадові обов`язкі: керівник групи перевіряючих аудиторів щодо ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств торгової та промислової сфери крупних підприємств області.

Період роботи: з червня 2016 року по листопад 2016 року.
Посада: бухгалтер.
Організація: ТОВ «Европейська транспортна стевідорна компанія»
Посадові обов`язкі: ведення первинних документів (оформлення), ведення податкового та бухгалтерського обліку, а саме складання податкових накладних, формування, подача декларації по податку на додану вартість та по податку на прибуток також складання іншої податкової звітності.


Освіта:
Учбовий заклад: Полтавський коперативний університет.
Дата закінчення:1999 рік.
Факультет: облік та аудит.
Спеціальність: бухгалтер.
Форма навчання: очна.

Додаткова інформація:
Іноземні язики: не володію.
Наявність водійских прав(категорія): водійськи права категорія В,С.
Компьютерні навички: печать, сканування, копіювання документів, Інтернет, електрона пошта, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1-С бугалтерія (8 версія), Медок.

Професійні навички: робота с первинними документами, ведення податкової та бухгалтерської звітності, проведення інветаризацій, ведення обліку доходів та витрат, проведення аналізу фінансового та податкового стану підприємств у сфері торгівлі та промисловості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: