Резюме від 19 лютого 2023 PRO

Наталия

Помощник руководителя, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник генерального директора

з 09.2018 по нині (5 років 8 місяців)
КСК, Київ (Роздрібна торгівля)

Робота безпосередньо з керівництвом організації, виконання особистих доручень, і професійних обов'язків. Вони зазвичай включають в себе: ведення діловодства керівника, а також питання, що стосуються всієї компанії.
• Забезпечення робочого дня начальника - розклад, зустрічі, підписання документів (фіксувати і нагадувати керівнику про те, що він повинен зробити, інформувати його про дедлайни, зустрічах, поїздках та інших ділових заходах).
• Робота з первинною дукументацією (накладні,рахунки,акти і тд)
та документами керівника, зокрема з вхідними листами і дзвінками; грамотно з усіх точок зору складати необхідні ділові папери, листи, заяви і т.д. А також захищати керівника від непотрібних контактів, роблячи це без шкоди для іміджу начальника і компанії.
• Формування звітів.Знаходити для шефа потрібну інформацію, причому робити це швидко, знаючи, куди і до кого слід звертатися з тими чи іншими питаннями.Брати на себе відповідальність за вирішення проблем і задач , які виникають під час роботи.

• Робота з подрядними організаціями, юристами,банками і орендодавцями (пошук, зустрічі, постановка завдань, контроль виконання, прийом актів по виконаним роботам)
• Работа з операційним департаментом та регіональними менеджерами, збір звітів, планування і поставновка задач, участь в усіх заходах мережі в т. ч . підготовка акцій і тд, участь в інвентаризаціях . Контроль виконання рохпоряджень курівництва!

• Пошук та закупка ТМЦ ,малоцінки

• Забезпечення психологічного комфорту в офісі: проведення первинних переговорів; забезпечення канцтоварами, забезпечення чистоти і затишку в приміщенні, турбота про мікроклімат і т.д

Менеджер інтернет магазину

з 01.2018 по 09.2018 (8 місяців)
ФОП Сигал Ю.О., Київ (Бренд жіночого одягу)

Адміністратор

з 02.2017 по 12.2017 (10 місяців)
Crossfit Banda, Київ (Спорт та фітнесс)

Робота клієнтами та ведення клієнтської бази( зустріч,презентації,продажі,ведення соц. мреж та месенджерів), участь у спортивних заходах, контроль за порядком у клубі та роботою працівників клінінгової компанії,контроль записів тренувань, ведення касового обліку та звітності по аналітиці продаж,тренувань,рейтингу тренерів і тд,організація свят,замовлення канцелярії, води, аптечки та інше.

Менеджер з фінансового лізингу

з 12.2015 по 02.2017 (1 рік 2 місяці)
Соул Україна, Рівне (Автобізнес та автосервіс)

Консультація клієнтів , оформлення заявок (лізинг,кредит, повна вартість) та заключення договорів на покупку сільськогосподарської техніки та легковіх автомобілів.

Ведення відповідної документації та складання звітів роботи, розміщення реклами і тд.

Соціолог - інтервюер

з 04.2014 по 12.2016 (2 роки 8 місяців)
Рейтинг, ТНС, GFK, R&B, ARMI, Socis, Рівне (Соціологія)

Проведення різноанітних освітніх,маркетингових,політичних та соціальних досліджень,фокус-груп.Провдення інтерв'ю та здійснення віитів як таємний агент(покупець) до різних устано( школи,банки , магазини і т.п.)

Администратор-бармен

з 02.2014 по 09.2014 (7 місяців)
Б52, Ровно (Кафе-мотель)

Адміністратор

з 09.2013 по 04.2014 (7 місяців)
Салон краси, Рівне (Краса та здоровя)

Адміністратор-касир

з 05.2011 по 09.2013 (2 роки 4 місяці)
Імперія розваг, Рівне (Игровой бизнес, ставки на спорт)

Контроль роботу закладу

Коммунікація з гостями, вирішення конфліктних ситуацій

Прийом букмекерських та ігрових ставок

Виконання фінансових планів

Касова дисципліна

Освіта

НУВХП

Экономика предприятия, Ровно
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Я особистий помічник генерального директора з економічною освітою.Маю великий досвід роботи з людьми та керуванні персоналом ( іноді і його підбором) , працюю з бухгалтерсьми документами і розрахунками , маю досвід в керуванні невеликими проектами і їх бюджетом , вмію швидко знайти підхід і домовитися з підрядними організаціями, постачальниками, банками і державними організаціями. Відмінно працюю в режимі багатозадачності, беру на себе відповідальність і швидко вирішую проблеми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: