Резюме від 26 січня 2017

Евгения

Адміністратор, офіс-менеджер, логіст, перекладач, кадровий працівник, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Мацола Євгенія Володимирівна
Вік: 28 років
Місто проживання: Ужгород
Сімейне положення: не заміжня
Телефон, e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи: повна занятість

Мета
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань, набуття нового досвіду, розширення сфери знань та спрямування їх на динамічний розвиток компанії.

Освіта
Тернівський МНВК за спеціальністю «оператор комп’ютерного набору» 2003р. — 2005р.

Ужгородський національний університет 2005р. — 2011р.
Факультет романо-германської філології, англійська мова та література, ступінь – бакалавр

Досвід роботи

Закарпатська торгово-промислова палата 2008р. — 2010р.
Спеціаліст сектору перекладів
Обов’язки:
- прийом, реєстрація та видача замовлень
- ведення переговорів по залученню клієнтів та розширення їх бази
- контроль за виконанням планових показників
- здійснення усних та письмових перекладів
- ведення внутрішнього документообігу сектору(реєстрація, обробка, збереження та архівування первинної документації)
- організація та проведення міжнародних ділових зустрічей, участь у переговорах та укладеннях договорів на співпрацю з іноземними партнерами.

Приватне Підприємство «Голден Бір Трейдінг» 2011р. — 2015р.
Спеціаліст із зовнішньоекономічної діяльності
Обов’язки:
- Діловодство: ведення повного внутрішнього документообігу підприємства (реєстрація, обробка, збереження та архівування первинної документації), прийом та розприділення інформації в телефонному та онлайн-режимі
- Контроль за «життєдіяльністю» офісу: забезпечення необхідними канц.товарами та приладами, контроль за своєчасною сплатою регулярних платежів(оренда,електроенергія,телефони,інтернет)
- Кадрова робота: повне документальне оформлення працівника та ведення кадрової справи протягом трудової діяльності
- Логістика постачання товару: ведення переговорів з іноземними та вітчизняними постачальниками, укладення та реалізація імпортних договорів, організація транспорту та доставки товару в міжнародному та внутрішньому сполученні, підготовка документів та контроль за митною очисткою товару
- Збут продукції: ведення переговорів та укладення договорів на постачання, робота з наявною клієнтською базою та над постійним її розширенням, організація своєчасної доставки товару, контроль за дебіторською заборгованістю, аналіз ринку попиту, пошук найбільш ефективних шляхів підвищення рентабельності компанії
- Маркетинг та реклама: організація рекламних та промо-акцій з метою підвищення об’єму продаж, розробка рекламних брошур та слоганів.
- Звітність: по роботі торгових агентів, по динаміці продажів, по витратах, по зробленій роботі.

ТОВ «Євро-Ізол» (за сумісництвом) 2011р. — 2013р.
Менеджер із адміністративної діяльності
Обов’язки:
Аналогічні вище описаним за винятком збуту продукції, маркетингу та реклами, звітності.

Друкарня та видавництво «Бреза» квіт. — жовт. 2015р.
Менеджер, бухгалтер-касир
Обов’язки:
- розрахунково-банківські операції, касові операції, контроль обігу коштів
- облік витрат на виробництві, створення форм звітності
- планування закупівлі матеріально-технічних ресупрсів, пошук оптимальних каналів постачання
- своєчасні розрахунки з постачальниками по системі «клієнт-банк»
- формування та своєчасна здача звітності по приватному підприємцю та найманій праці, своєчасна сплата відповідних податків
- виписка рахунків, видаткових накладних, контроль за їх оплатою
- інвентаризація по розхідних матеріалах у виробничому цеху, контроль за обігом матеріалів(прихід/розхід/списання)
- щомісячні звіти по обігу коштів, матеріалів на виробництві, обліку робочого часу працівників, кількості замовленнь, прорахунок рентабельності та аналіз витрат.
- ведення та реєстрація внутрішнього документообігу(договори, рахунки, накладні, квитанції, декларації, установчі документи, та ін).

Приватне підприємство «ЧаКо» лист. 2015р. — січ. 2016р.
Торговий представник
Обов’язки:
- прямі продажі
- контроль за виконанням планових показників
- контроль за своєчасністю здійснення розрахунків за товари.

ТОВ «ТПК 2005» лютий 2016 – по теперішній час
Менеджер із транспортної логістики
Обов’язки:
- організація міжнародних та внутрішніх перевезень, підбір перевізників виходячи з найбільш ефективних схем роботи
- укладення договорів на перевезення, транспортно-експедиційне й інше обслуговування, зв'язане з транспортуванням вантажів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: