Резюме от 16 января 2017 PRO

Торубка Оксана

Адміністратор, економіст, фінансист, менеджер по роботі з клієнтами, 5 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
22 июля 1988 (29 лет)
Город:
Тернополь

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Провідний економіст

с 06.2014 по 12.2016 (2 года 6 месяцев)
АТ "Державний експортно-імпортний банк України", Тернопіль (Банк)


Образование

Тернопільський національний економічний університет

Фінанси, Тернопіль

Высшее, с 09.2006 по 06.2011 (4 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

Торубка Оксана Анатоліївна

Дата народження: 22.07.1988р.
Вік: 28 років.
Сімейний стан: незаміжня.
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Електронна пошта (e-mail): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
1995-1999 рр. – Зборівська ЗОШ №1.
1999-2006 рр. – Зборівська державна українська гімназії ім. Романа Завадовича.
2006-2010рр. – Тернопільський національний економічний університет, факультет фінансів, спеціальність – економіка і підприємництво / фінанси, спеціалізація – місцеві фінанси (диплом бакалавра з фінансів).
2010-2011 рр. – Тернопільський Національний Економічний Університет, факультет фінансів, спеціальність – фінанси, спеціалізація – управління державними і місцевими фінансами (диплом магістра з фінансів).

Додаткова освіта:
1999-2004 рр. – Зборівська державна музична школа, клас народних інструментів.
2011-2012 рр. – тренінги на тему: “Ефективна ділова презентація як інструмент роздрібних банківських послуг”, “Ефективна телефонна комунікація: залучення та обслуговування клієнтів”, “Продаж карткових продуктів роздрібним клієнтам банку”, “Управління складними ситуаціями в операційному залі банку”, “Активні продажі банківських продуктів фізичним особам в операційному залі”.

Досвід роботи:
01.09.2010 рр. – менеджер магазину “Fresh Style”;

31.12.2010-14.02.2011р. – переведена на посаду старшого менеджера магазину “Fresh Style”;

15.02.2011 р. – економіст 1-ої категорії сектору продажу роздрібних послуг філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі;

20.03.2013-22.07.2013р. - провідний економіст сектору продажу роздрібних послуг філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі. Обов’язки:
•ведення переговорів з керівниками підприємств та організацій щодо банківського обслуговування, зокрема залучення на обслуговування зарплатних проектів та еквайрингу;
•проведення презентацій банківських продуктів перед великою аудиторією;
•залучення клієнтів шляхом прямого продажу послуг банку;
•ведення переговорів з фізичними та юридичними особами щодо спірних питань та врегулювання конфліктних ситуацій;
•ведення ділового листування та телефонних переговорів з клієнтами.
•підготовка матеріалів щодо встановлення індивідуальних тарифів обслуговування фізичних та юридичних осіб на розгляд колегіальних органів банку;
•організація розгляду матеріалів, які надходять від фізичних, організація підготовки в установленому порядку відповідних пропозицій, висновків, відповідей.

23.07.2013-20.01.2014р. - фахівець департаменту продажів та роботи з ключовими клієнтами ТОВ «Торговий Дім Агрі-Трейд».Обов’язки:
• пошук нових клієнтів та робота з існуючими;
• документальний супровід операцій з продажу;
• логістичний супровід продажу;
• контроль дебіторської заборгованості;
• виконання плану продажу;
• аналіз ринку продукції;
• ведення звітності.
З 06.06.2014р – провідний економіст відділення №3 філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі. Обов’язки:
• надання консультацій щодо банківських послуг;
• відкриття та обслуговування поточних і карткових рахунків фізичних та юридичних осіб;
• перекази з поточних рахунків по Україні та за кордон;
• формування заявок для купівлі валюти на міжбанку.


Знання мов:
українська – рідна, англійська – вище середнього, російська – розмовна.

Навики роботи з комп'ютером та оргтехнікою:
Знання комп'ютерних програм – Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Б2 – вільно, наявні навики роботи в 1С.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, дипломатичність, стресостійкість, пунктуальність, гнучкість, висока здатність до навчання. Шкідливі звички відсутні.

Додаткова інформація:
Наявність прав водія та закордонного паспорту. Готовність до частих відряджень. Є досвід роботи на посаді адміністратора закладу громадського харчування.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: