Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 січня 2017

Оксана

Адміністратор, економіст, фінансист, менеджер по роботі з клієнтами, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний економіст

з 06.2014 по 12.2016 (2 роки 6 місяців)
АТ "Державний експортно-імпортний банк України", Тернопіль (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Тернопільський національний економічний університет

Фінанси, Тернопіль
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Торубка Оксана Анатоліївна

Дата народження: 22.07.1988р.
Вік: 28 років.
Сімейний стан: незаміжня.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Електронна пошта (e-mail): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1995-1999 рр. – Зборівська ЗОШ №1.
1999-2006 рр. – Зборівська державна українська гімназії ім. Романа Завадовича.
2006-2010рр. – Тернопільський національний економічний університет, факультет фінансів, спеціальність – економіка і підприємництво / фінанси, спеціалізація – місцеві фінанси (диплом бакалавра з фінансів).
2010-2011 рр. – Тернопільський Національний Економічний Університет, факультет фінансів, спеціальність – фінанси, спеціалізація – управління державними і місцевими фінансами (диплом магістра з фінансів).

Додаткова освіта:
1999-2004 рр. – Зборівська державна музична школа, клас народних інструментів.
2011-2012 рр. – тренінги на тему: “Ефективна ділова презентація як інструмент роздрібних банківських послуг”, “Ефективна телефонна комунікація: залучення та обслуговування клієнтів”, “Продаж карткових продуктів роздрібним клієнтам банку”, “Управління складними ситуаціями в операційному залі банку”, “Активні продажі банківських продуктів фізичним особам в операційному залі”.

Досвід роботи:
01.09.2010 рр. – менеджер магазину “Fresh Style”;

31.12.2010-14.02.2011р. – переведена на посаду старшого менеджера магазину “Fresh Style”;

15.02.2011 р. – економіст 1-ої категорії сектору продажу роздрібних послуг філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі;

20.03.2013-22.07.2013р. - провідний економіст сектору продажу роздрібних послуг філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі. Обов’язки:
•ведення переговорів з керівниками підприємств та організацій щодо банківського обслуговування, зокрема залучення на обслуговування зарплатних проектів та еквайрингу;
•проведення презентацій банківських продуктів перед великою аудиторією;
•залучення клієнтів шляхом прямого продажу послуг банку;
•ведення переговорів з фізичними та юридичними особами щодо спірних питань та врегулювання конфліктних ситуацій;
•ведення ділового листування та телефонних переговорів з клієнтами.
•підготовка матеріалів щодо встановлення індивідуальних тарифів обслуговування фізичних та юридичних осіб на розгляд колегіальних органів банку;
•організація розгляду матеріалів, які надходять від фізичних, організація підготовки в установленому порядку відповідних пропозицій, висновків, відповідей.

23.07.2013-20.01.2014р. - фахівець департаменту продажів та роботи з ключовими клієнтами ТОВ «Торговий Дім Агрі-Трейд».Обов’язки:
• пошук нових клієнтів та робота з існуючими;
• документальний супровід операцій з продажу;
• логістичний супровід продажу;
• контроль дебіторської заборгованості;
• виконання плану продажу;
• аналіз ринку продукції;
• ведення звітності.
З 06.06.2014р – провідний економіст відділення №3 філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі. Обов’язки:
• надання консультацій щодо банківських послуг;
• відкриття та обслуговування поточних і карткових рахунків фізичних та юридичних осіб;
• перекази з поточних рахунків по Україні та за кордон;
• формування заявок для купівлі валюти на міжбанку.


Знання мов:
українська – рідна, англійська – вище середнього, російська – розмовна.

Навики роботи з комп'ютером та оргтехнікою:
Знання комп'ютерних програм – Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Б2 – вільно, наявні навики роботи в 1С.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, дипломатичність, стресостійкість, пунктуальність, гнучкість, висока здатність до навчання. Шкідливі звички відсутні.

Додаткова інформація:
Наявність прав водія та закордонного паспорту. Готовність до частих відряджень. Є досвід роботи на посаді адміністратора закладу громадського харчування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: