Резюме від 1 грудня 2016

Андрей

Business Analyst

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Business Analyst

з 12.2015 по нині (8 років 4 місяці)
EPAM, Киев (IT)

•Acting as Business Analyst/Product Owner in the team developed new way of realization of the project;
•Specifying requirements;
•Creating feature functional specifications, designing layout;
•Management of product backlog, writing user stories, prioritizing requirements;
•Creating acceptance criteria;
•Update user stories on changes in the functionality encountered during implementation;
•Lead groomings, plannings, demoes and retrospectives;
•Active interaction inside project team while solving tasks.

Support Analyst

з 10.2012 по 12.2015 (3 роки 2 місяці)
EPAM, Киев (IT)

•1st Line/Help Desk Specialist
•Covering the hotline/mailbox of Barclays Live Support team;
•Pick up Service Now queries from TSD;
•Guiding users through the portal;
•Assist users with access/IT/launch/connectivity issues they may have while using the portal and escalate if necessary;
•Entitle/delete permissions. Approve/Provision request for client entitlement. Check the access of external and internal Research portal users;
•Find the appropriate escalation path and will ensure acknowledgement from the relevant team where appropriate;
•Be responsible for contacting the end user and/or internal requestor on resolution of issues;
•Tracking all completed work within internal system Service Now for all auditing and tracking purposes;
•Make modifications to client records;
•Create monthly reports for the shareholders about major issues the team was having.
•SharePoint administrator
•create/amend SharePoint forms and libraries, manage users access.

Sales Team lead

з 09.2011 по 09.2012 (1 рік)
CIKLUM, Киев (IT)

•Working with CRM database;
•Locate potential/future clients in Scandinavian region;
•Negotiating with future clients down to signing the contract;
•Manage a team to ensure rapid customer turnaround;
•Holding daily meeting with sales assistants;
•Promote long term goals, motivate employees;
•Create direct reports for VIP sales manager.

Освіта

КНЛУ

Менеджмент, Киев
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 10 місяців)

Знання мов

Англійська — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: