Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Валерія

Оператор технічної підтримки, кол-центру, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Кам'янське
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор технічної підтримки

з 08.2019 по 05.2023 (3 роки 9 місяців)
OtelMS, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків, вихідні дзвінки по запитам клієнтів, ведення клієнтів, консультування у чаті та через email.

Оператор call-центра

з 08.2018 по 08.2019 (1 рік)
Насолода, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Вихідні дзвінки по замовленням інтернет-магазину, консультування клієнтів у чаті та прийом вхідних дзвінків, створення заявок для служб доставки, допомога в логістиці.

Оператор call-центра

з 07.2017 по 08.2018 (1 рік 1 місяць)
Епіколл, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків, вихідні дзвінки, обробка заявок та запитів, навчання нових операторів, ведення проектів, складання звітів.

Оператор call-центра

з 06.2016 по 01.2017 (7 місяців)
Міжнародні авіалінії України, Дніпро (Транспорт, логістика)

Бронювання авіаквитків, консультація з авіаперевезень, бронювання додаткових послуг.

Контент-менеджер

з 05.2014 по 05.2016 (2 роки)
Lightsoft, Дистанційно (Туризм)

Наповнення туристичного сайту інформацією про готелі.

Освіта

НТУ "Дніпровська політехніка"

Електротехнічний, технічний переклад, Дніпро
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

4 профільні мови: англійська, німецька, іспанська, французька. Володію англійською на високому рівні.

Додаткова освіта та сертифікати

Оператор комп'ютерного набору

2010-2012, 2 роки

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Прийом вхідних дзвінків Ведення CRM Ведення онлайн-чатів Швидкий набір тексту Уміння працювати в режимі багатозадачності Перша лінія підтримки

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: