• PRO

Надія

Помічник керівника

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Чернігів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника, юрист

з 06.2024 по нині (3 місяці)
Аграрне-місто, Чернігів (Сільське господарство, агробізнес)

- Підготовка договорів та ДУ для перепідписання Регіональному менеджеру;
- Внесення в програму перепідписанні ДУ+договори;
- Внесення актуальних даних по власникам земельних ділянок (документи про зміну власника / актуалізація банківських реквізитів);
- Формування пакета документів і своєчасна реєстрація Договорів оренди земельних ділянок (підготування договорів для надання реєстратору, організація та контроль платежів, передача договорів реєстратору та повернення їх після реєстрації на підприємство);
- Організація і ведення електронного Реєстру Договорів оренди земельних ділянок;
- Своєчасна і достовірна актуалізація обліку Договорів оренди земельних ділянок в ПЗ 1С;
- Оформлення Реєстрів та Заявок на сплату платежів в межах компетенцій: орендна плата, матеріальна допомога, виплати в рахунок майбутніх платежів та інші;
- Своєчасно подавати інформацію Головному бухгалтеру підприємства про розмір орендної плати по кожному Орендодавцю, про кількість земель, які обробляються підприємством.

Керівник секції проектного маркетингу

з 07.2022 по 04.2024 (1 рік 9 місяців)
COLLAR Company, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Ведення обліку всіх проектів, що надходять, та подальший розподіл між підлеглими;
2. Координація роботи проектних менеджерів(відповідальність за виконання проектів у встановлені дедлайни);
3. Розробка каталогу продукції компанії;
4. Допомога в організації та проведенні B2B заходів, участь у складанні, узгодженні, реалізації завіси та забудови стенду;
5. Підготовка подарунків для клієнтів Компанії;
6. Робота з підрядниками, проведення тендерів між ними, відправка макетів, доставка промо-матеріалів, прийом матеріалів до облікової системи компанії;
7. Написання пам'яток менеджера з продуктів Компанії, а також підтримка в актуальному стані всіх пам'яток та інфолистів про продукцію Компанії.
8. Розробка та підтримка в актуальному стані презентацій для клієнтів про Компанію та її продукти\категорії;
9. Контроль правильності даних, що вносяться співробітниками секції в 1С;
10. Впровадження нових інструментів та методів роботи секції, що сприяють підвищення ефективності як окремих співробітників, і секції в цілому;
11. Розробка та реалізація маркетингових заходів, спрямованих на
виконання планів відвантажень;
12. Надання звітів за маркетинговими показниками;
13. Систематизація даних, якими користуються працівники відділу;
14. Підготовка даних та макетів для стікерування продукції (наклейок) відповідно до встановлених зразків;
15. Робота зі систематизацією даних за стандартами викладки продукції в торгових точках клієнтів;
16. Внесення даних до 1С.

Кредитний аналітик, верифікатор

з 04.2017 по 04.2022 (5 років)
Sense Bank, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

- аналіз кредитних заявок;
- верифікація даних клієнта;
- аналіз фінансового стану та платоспроможності клієнтів;
- работа с базами даних;
- оцінка рівня ризику кредитної операції;
- прийняття кредитних рішень відповідно до своїх повноважень;
- підвищення якості роботи, включаючи перевірку якості й інших співробітників відділу;
- обов'язки наставника для нових працівників відділу.

Продавец-консультант, прайм-таймер

з 12.2015 по 03.2016 (3 місяці)
ТОВ "Алло", Чернігів (Роздрібна торгівля)

Консультація покупців у магазині за наявним асортиментом товарів;
реалізація товару;
розрахунок клієнтів;
прийом товару;
виконання планів продажу магазину.

Освіта

Чернігівський національний технологічний університет

Обліково-економічний факультет, спеціальність: облік та аудит, Чернігів
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Диплом бакалавра та спеціаліста

Додаткова освіта та сертифікати

Основи маркетингу в соцмережах

2023
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Office
  • Adobe Photoshop
  • Ведення звітності
  • Проведення аналізу продажів
  • Аналіз економічних показників діяльності компанії
  • Проведення інвентаризації на складі
  • Оформлення вітрин, торгової зали
  • Вивчення економічних показників діяльності компанії
  • NiceLabel Designer
  • Стресостійкість
  • Відповідальність
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Організація роботи персоналу
  • Організованість
  • Швидкість без втрати якості

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ДАНІ:
незаміжня,
водійських прав - немає,
відповідальна,
комунікабельна,
порядна,
креативність,
вміння працювати в команді,
швидко освоюю нову інформацію,

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: