Резюме від 26 квітня 2017

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3797820

Accountant PE, бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Accountant PE/Administrative Specialist

з 05.2015 по нині (9 років)
IT

Accountant PE position responsibilities:

- Full accounting and reporting of private entrepreneurs (primary source documents, income books, reporting to Tax Administration, Pension Fund)
- Managing Private Entrepreneurs' document turnover
- Process payments for Private Entrepreneurs via client-bank
- Assist in month end closing
- Creating of lists on taxes payment, control over timely payment
- Monitoring of internal document flow
- Formation of acceptance certificates
- Provision internal customer service

Administrative assistant responsibilities:

- Schedule travel, book hotels, arrange taxi/commute, and coordinate meetings
- Coordinate local business trips related issues. Prepare business trip reports
- Maintain and update office plans and layouts including personnel relocation through the office
- Purchase and control inventory of stationary, household goods, kitchen supplies, office furniture
- Process invoices, dispatch bills, powers of attorney

Accountant PE/Administrative Specialist

з 02.2014 по 04.2015 (1 рік 2 місяці)
Astound Commerce, Киев (IT)

Accountant PE position responsibilities:

- Full accounting and documentary support of PE vendors
- Writing technical specifications
- Preparing primary documentation, contracts and other supportive documentation
- Preparing and presenting PE reports for Tax Administrative
-Providing consultative assistance for PE vendors
- Processing payments of taxes for PE vendors
- Control over the PE registration process

Administrative assistant responsibilities:

- Report to the General Manager
- Issue security passes and maintain visitor records
- Schedule travel, book hotels, arrange taxi/commute, and coordinate meetings
- Coordinate local business trips related issues. Prepare business trip reports
- Maintain and update office plans and layouts including personnel relocation through the office
- Purchase and control inventory of stationary, household goods, kitchen supplies, office furniture
- Process invoices, dispatch bills, powers of attorney
- Coordinate on-boarding activities for newly hired employees
- Support with Private Entrepreneurs registration issues, issues in Tax Administration and Pension Fund

Office Administrator

з 11.2012 по 01.2014 (1 рік 2 місяці)
DEC education, Киев (Education and science)

- Maintain a safe and secure work environment
- Welcome guests and visitors during official visits, and direct them appropriately
- Receive and file incoming letters, documents and ensure on time delivery to the addressee. Send outgoing letters
- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference calls, interviews etc.
- Support communication with variety of organizations and individuals on the current activities of the company

Освіта

ЛНУ им. Тараса Шевченко

Иностранных языков, переводчик английского/японского языков, Луганск
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

1C MS Office Jira Atlassian

Знання мов

Англійська — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: