Резюме від 24 серпня 2022 PRO

Галина

Начальник відділу кадрів, спеціаліст з кадрового адміністрування, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрового адміністрування

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "ТЕРРАФУД", Київ (Харчова промисловість)

Загальний штат персоналу орієнтовно 3000 працівників:
Ведення штатного розпису;
Розробка та впровадження організаційних структур згідно стратегії компанії, а також змін до них;
Оптимізація чисельністі персоналу з врахуванням організаційної структури;
Контроль правильності, строків та умов прийому, переведення, переміщення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю;
Робота з наказами з основної діяльності, з особового складу;
Скорочення штату та штатної чисельності, звільнення за невідповідність займаній посаді, звільнення за прогул;
Контроль ведення особових справ працівників, карток П-2, трудових книжок співробітників;
Розробка та затвердження графіків роботи головної компанії та філій;
Контроль правильності оформлення відпусток усіх видів, організація та контроль щодо їх надання та використання; графіки відпусток;
Робота з листкамм тимчасової непрацездатності, підрахунок страхового стажу, підготовка протоколів КСС;
Ведення табелів обліку робочого часу, робота з підсумованим обліком робочого часу, графіками змінності;
Підготовка звітів у державні органи (статистика, повідомлення про прийом до ДФС (M.E.Doc), центр зайнятості, фонд інвалідів тощо);
Ведення книги обліку трудових книжок;
Участь та безпосереднє розроблення локальних документів компанії;
Підготовка різних форм запитів до державних органів (ФСС, МСЕК, ДФС);
Підготовка різних форм звітів для керівника;
Консультація співробітників з кадрових питань;
Адміністрування бази даних в 1С (8.3 УПП);
Розробка та впровадження автоматизації процесів кадрового адміністрування;
Робота з регіональними структурними підрозділами (філіями), безпосереднє управління роботою інспекторів з кадрів філій компанії.

Старший інспектор з кадрів

з 12.2014 по 12.2018 (4 роки)
ТОВ "Аграрні Системні Технології" (агрохолдинг), Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю;
Оформлення наказів з основної діяльності, наказів на відрядження;
Ведення особових справ, карток П-2 (приблизно до 1000 чол), трудових книжок співробітників;
Оформлення відпусток усіх видів, організація та контроль щодо їх надання;
Оформлення листків тимчасової непрацездатності, підготовка протоколів КСС;
Ведення табеля обліку робочого часу (до 40 компаній), робота з підсумованим обліком робочого часу;
Ведення штатного розпису та оформлення змін до нього;
Підготовка звітів у державні органи (статистика, повідомлення про прийом до ДФС (M.E.Doc), центр зайнятості, фонд інвалідів тощо)
Ведення книги обліку трудових книжок;
Підготовка різних форм звітів для керівника;
Консультація співробітників з кадрових питань;
Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
Підготовка та передача кадрових документів до архіву;
Адміністрування бази даних в 1С (8.3 УПП);
Робота з регіональними структурними підрозділами;
Координація роботи інспекторів з кадрів в регіональних підрозділах.

Офіс-менеджер з підвищенням до заступника директора по адмін. питанням

з 06.2010 по 06.2013 (3 роки)
Група компаній «Крона», Киев (відновлення комунальних та інженерних систем)

Обов’язки заступника директора по адміністративним питанням: формування бюджету витрат; формування зведених даних по авансових звітах; розробка, затвердження та впровадження наказів, розпоряджень та ін. внутр. документації; контроль оплат щомісячних платежів (оренда, комунальні платежі, інтернет, транспортні перевізники...); робота з регіональними менеджерами; контроль робочого часу персоналу; організація нарад, навчання, ділових зустрічей, корпоративних заходів, підготовка інформації та звітів для вищого керівництва; розробка та затвердження продукції рекламного характеру, контроль забезпеченності офісу; координація та управління роботою персоналу (4 особи); координація взаємозв'язку з зовнішніми структурами.

Менеджер з продажу

з 07.2009 по 02.2010 (7 місяців)
ТОВ «Новя якість ЛТД» (оптовий продаж жіночої білизни ТМ «Milavitsa»)

Забезпечення продажів (прийом і обробка замовлень, оформлення документів, організація доставки, контроль виконання договірних зобов'язань); контроль дебіторської заборгованості, пошук нових клієнтів, ведення бази даних; ведення переговорів, складання комерційних пропозицій, договорів.

Помічник директора

з 06.2008 по 06.2009 (1 рік)
ТОВ "Вектра - Сервіс" (комп’ютерна фірма)

Основна функція - робота з тендерами.
Додатково: ведення архівів; розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, внутрішніх інструкцій компанії; проведення внутрішніх інструктажів; робота з наказами, розпорядженнями;
управління співробітниками офісу (прибиральниця, біотехнік, кур'єри); забезпечення офісу канцтоварами та ін.мат.цінностями; реєстрація і обробка кореспонденції, ділове листування.

Помічник комерційного директора

з 09.2007 по 05.2008 (8 місяців)
ТОВ "НИКОС" (монтаж систем вентиляції та кондиціювання)

Облік бухгалтерських документів, оплат и заборгованостей по договорам; звітність, замовлення на закупку обладнання, ціноутворення, аналіз конкурентів, складання актів звірок з клієнтами та постачальниками, складання комерційних пропозицій; ділове листування, робота з клієнтами та менеджерами.

Менеджер відділу маркетингу

з 10.2006 по 11.2007 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Асканія Дістріб’юшн» (дистріб’юція товарів харчування)

Документообіг, акти звірки, нарахування бонусів, звітність, ділове листування

Менеджер з постачання

з 07.2006 по 10.2006 (3 місяці)
ТОВ "Мануфактура" (виробництво та продаж текстильної продукції)

Аналіз продажів, закупівля і розподіл тканин між представництвами, оптимізація маршрутів доставки, прорахунок приблизної собівартості, цінова політика, оцінка ринку та відповідного сегменту, звітність.

Освіта

Університету економіки та права "КРОК"

Факультет економіки та підприємництва за напрямком “Економіка підприємства”, Київ
Вища, з 2004 по 2007 (2 роки 10 місяців)

диплом магістра з відзнакою

Київського машинобудівного технікуму

Факультет менеджменту за “Організація виробництва” , Київ
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (2 роки 10 місяців)

диплом молодшого спеціаліста з відзнакою

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Visio 1С УВП SIReD EViews

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — початковий

Рекомендації

За Вимогою

За Вимогою

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті дані: Українка; 1983 року народження; незаміжня.

Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, здатність швидко вчитися, аналітичний склад розуму,

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: