Резюме від 28 лютого 2018 PRO

Мальвина

Head of Collection, начальник відділу, управління по стягненню заборгованості, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

начальник відділу по взаємодії з колекторськими компаніями та претензійно-позовної роботи

з 11.2011 по нині (12 років 6 місяців)
ПАТ «Промінвестбанк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка стратегії роботи відділу в розрізі співпраці з аутсорсинговими компаніями на етапі Soft/Hard та Legal Collection;
•Впровадження та аналіз звітності Відділу;
•Розробка та узгодження шаблонів листів, скриптів, IVR, смс, і т.д.;
•Контроль виконання умов Договору аусорсинговими компаніями;
•Контроль за проведенням добровільної та примусової реалізації предметів застави;
•Розробка нових схем реструктуризації кредитної заборгованості боржників – фізичних осіб;
•Тестування та внесення змін до програмного забезпечення;
•Регулярна розробка та актуалізація ВНД,
•Приймання участі у комітеті ризиків роздрібного бізнесу з приводу врегулювання питань по стягненню кредитної заборгованості боржників – фізичних осіб
•Впровадження стратегії стягнення кредитної заборгованості боржників – фізичних осіб в розрізі кожного конкретного клієнта
У зв’язку зі структурними змінами, з березня 2014 року (по теперішній час) до функціональних обов’язків додано:
•Контроль роботи спеціалістів досудового стягнення (Soft Collection);
•Проведення call monitoring спеціалістів відділу та колекторських компаній.
•Контроль розподілення кейсів для обробки спеціалістами;
•Підбір персоналу;
•Проведення навчання спеціалістів, оцінка результатів їх роботи ;
•Розробка та проведення тестування для спеціалістів відділу;
•Проведення переговорів з клієнтами (нестандартні ситуації, VIP клієнти та ін.)
За період роботи залучено до взаємодії більше 10 аутсорсингових компаній, розроблені стратегії такої взаємодії, контроль роботи партнерів та виконання поставлених планів. Проведена велика кількість переговорів з боржниками, які мали великі обсяги заборгованості щодо погашення такої заборгованості, шляхом внесення безпосередньої оплати боргу, або шляхом реалізації заставного майна. Розроблено та впроваджено стратегії ведення перехресних переговорів з конфліктними клієнтами для вирішення методу впливу на таких клієнтів з метою задоволення інтересів Банку та збереження іміджу останнього.

Начальник відділу адміністрування судового врегулювання дебіторської заборгованості

з 08.2009 по 11.2011 (2 роки 3 місяці)
ПАТ «Універсал Банк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Здійснення контролю і перевірки кредитних портфелів регіональних юристів Банку/ зовнішніх компаній на предмет повного та всебічного супроводу справ переданих їм у роботу, а також вимагання будь-яких пояснень та звітів щодо статусу таких справ;
•Розробка та аналіз звітності щодо опрацювання справ на судовому етапі та на етапі виконавчого провадження;
•Складання прогнозів та аналіз погашень по справах переданих в роботу Управління судового врегулювання дебіторської заборгованості;
•Контроль за формуванням файлів боржників для передачі в роботу зовнішніх компаній та регіональних юристів;
•Розробка механізмів та стандартів щодо супроводження справ регіональними юристами;
•Приймання участі на спеціальному комітеті Банку щодо погодження добровільної/примусової реалізації заставного майна;
•Ведення моніторингу заставних активів Банку, що досягли ліквідаційної стадії виконавчого провадження;
•Формування юридичних висновків щодо списання безнадійної заборгованості.
За період роботи здійснювалась взаємодія з 15 аутсорсинговими компаніями, шляхом ведення переговорів на предмет коректного опрацювання справ, переданих на обслуговування, дистанційний контроль і координація роботи юристів на регіонах (більше 40 співробітників). Приймання участі у засіданнях комітету з метою прийняття рішення щодо подальшої роботи з клієнтами, які мають велику заборгованість, в тому числі вирішення питань щодо проблемного заставного майна.

Заступник керівника відділу по роботі з нестандартною заборгованістю Служби безпеки

з 01.2009 по 07.2009 (6 місяців)
ЗАТ СК «Догмат – Страхування», Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи Відділу по стягненню регресних вимог (дебіторска заборгованість);
•Складання звітів по роботі Відділу;
•Формування портфелів заборгованості для колекторських компаній;
•Розробка проектів співпраці з колекторськими компаніями та підготовка до проведення тендерів;
•Контроль за правильним та своєчасним зарахуванням сум на сплату регресних вимог;
•Розробка стандартних документів (претензій, листів –вимог, листів досудового попередження, позовів та ін.) для підвищення ефективності роботи Відділу.

Старший юрисконсульт управління претензійно –позовної роботи

з 01.2008 по 12.2008 (11 місяців)
ЗАТ «Догмат – Україна», Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Складання стандартів позовних заяв про стягнення заборгованості;
•Підготовка та стандартизація заяв про скоєння злочину(про шахрайство); цивільного позову у кримінальній справі;
•Розробка методології стягнення заборгованості в разі смерті, засудження до позбавлення волі боржника та структуризація процесу стягнення;
•Координація праці юристів в регіонах.

Освіта

Українська академія зовнішньої торгівлі

Правознавство, Киев
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

2001-2005 - Українська академія зовнішньої торгівлі
Факультет міжнародного права та правознавства (Бакалавр). Стаціонар
2005-2006 - Українська академія зовнішньої торгівлі
Факультет міжнародного права та правознавства (Магістр). Стаціонар

Додаткова освіта та сертифікати

Ефективне управління

2008, 6 годин

Time Management

2010, 8 годин

Core Business School – оперативне управління

2011, 16 годин

Dunia Finance Centre (OAE) – Collection training courses.

2011, 16 годин

Harvard Business School

2010, 1 рік

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю більше 8 років досвіду ведення переговорів з клієнтами – боржниками та їх представниками, в тому числі VIP сегмент. Результатом переговорів є досягнення домовленостей щодо виконання останніми зобов’язань, в тому числі вирішення конфліктних ситуацій.
Досвід управління персоналом більше 40 осіб, організація роботи персоналу, розробка та впровадження нових напрямків роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: