Резюме от 17 февраля 2017

Истратова Ирина Александровна

Оператор Call-centre

Полная занятость.

Дата рождения:
13 декабря 1965 (51 год)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Істратова Ірина Олександрівна
Дата народження: 13 грудня 1965 року, 51р.
Сімейний стан : заміжня, син 30 р.
Фактична адреса: м. Київ, пр-т Маяковського 34, кв.236.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (дом.), E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
1983 г. – 1985р. Вище педагогічне училище ім.Крупської. (м.Київ)-вчитель початкових класів 1-4 кл.

Досвід роботи:
з 05.01.2015 – 19.02.2016 – ТОВ «Телемаркетінг серсвіс» - оператор телекомунікаційних послуг.
з 28.022014 – 05.01.2015 – Товариство «ЛамаГолд Україна» – менеджер зі збуту.
з 07.06.2010 - 04.08.2011- Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури – прибиральниця приміщень.
з 29.08.2005-22.06.2006 – школа ШСД «Кобзарик» - посада вихователь.
24.01.2003-17.06.2003 ТОВ «Київський центр підготовки та перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту» - фахівець 1 категорії.
02.09.2002-04.12.2002 Середня загальноосвітня школа №199, посада –вчитель початкових класів.
19.10.2001-13.05.2002 Вчитель початкових класів середня загальноосвітня школа №226 (Київ)
05.04.1999- 30.08.2001 -Чабанівська дитяча музична школа Секретар-друкарка
25.08.1998-29.03.1999 школа №106( м.Київ) переведена на посаду Педагог-організатор
31.08.1993- 25.08.1998- школа №106 (м.Київ) вчитель початкових класів
25.05.1990 -10.01.1993 школа №14 (м.Київ) вчитель початкових класів
24.04.1989 -20.04.1990 В/ч 22265 – телефоніст міжміського зв‘язку
02.09.1985-22.07.1986 – школа №296 (м.Київ) вчитель початкових класів

Професійні навички:

-Робота по опитуванню споживачів нашої продукції. Виявлення «вузьких» місць при подачі (рекламі) щодо якості продукції компанії. Оскільки найменувань товарів було багато – була потреба в організації товару по окремим базам обліку.

-Ведення переговорів по телефону.

-Організація обліку покупців/клієнтів. Формування та подача фінансової, статистичної ті інших форм звітності по веденим клієнтам.

-Формування звіту по окремим видам продукції, яка має, як самий високий коефіцієнт продаж, так и самий низький коефіцієнт. Також ведення облікових файлів по кожному клієнту (компанії).

-Організація різного роду презентацій та виставок. Від початкової стадії (друк листів-запрошень) до організації самого місця проведення презентацій, переговорів, виставок тощо.

-Вміння переконувати та продавати продукцію, вміння враховувати інтереси всіх сторін, що беруть участь у цьому бізнесі.
Завдяки різним методикам опитування, які я вивчала й аналізувала, зробила власний метод щодо збільшення продаж.

-облік матеріальних та нематеріальних активів, розрахунки з постачальниками та покупцями.
- робота з первинною документацією, організація, сортування та зберігання різного роду документів.
-накопичування інформації по всім видам продукції, завдяки Интернету.

-аналізувати погані новини з більшою увагою, ніж добрі; визначати важливість, знати, що потрібно сьогодні, а що — завтра.

-уміти слухати і чути людей, допомагати людям бути самими собою.

Знання мов: український, россійський – рідні мови.

Робота з комп‘ютером: MS Office (Word, Exсel, Outlook), Интернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та электронною почтою.

Особисті якості:
Аналітичне мислення, вміння швидко зорієнтуватися у непередбачуваній ситуації , вміння самостійно приймати рішення, ініціативність, маю широкий кругозір, швидко навчаюсь, займаюсь самовихованням, відповідальна, комунікабельна, акуратна, маю прагнення до професійного та кар‘єрного росту.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: