Резюме від 17 лютого 2017

Ирина

Оператор Call-centre

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Істратова Ірина Олександрівна
Дата народження: 13 грудня 1965 року, 51р.
Сімейний стан : заміжня, син 30 р.
Фактична адреса: м. Київ, пр-т Маяковського 34, кв.236.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (дом.), E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1983 г. – 1985р. Вище педагогічне училище ім.Крупської. (м.Київ)-вчитель початкових класів 1-4 кл.

Досвід роботи:
з 05.01.2015 – 19.02.2016 – ТОВ «Телемаркетінг серсвіс» - оператор телекомунікаційних послуг.
з 28.022014 – 05.01.2015 – Товариство «ЛамаГолд Україна» – менеджер зі збуту.
з 07.06.2010 - 04.08.2011- Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури – прибиральниця приміщень.
з 29.08.2005-22.06.2006 – школа ШСД «Кобзарик» - посада вихователь.
24.01.2003-17.06.2003 ТОВ «Київський центр підготовки та перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту» - фахівець 1 категорії.
02.09.2002-04.12.2002 Середня загальноосвітня школа №199, посада –вчитель початкових класів.
19.10.2001-13.05.2002 Вчитель початкових класів середня загальноосвітня школа №226 (Київ)
05.04.1999- 30.08.2001 -Чабанівська дитяча музична школа Секретар-друкарка
25.08.1998-29.03.1999 школа №106( м.Київ) переведена на посаду Педагог-організатор
31.08.1993- 25.08.1998- школа №106 (м.Київ) вчитель початкових класів
25.05.1990 -10.01.1993 школа №14 (м.Київ) вчитель початкових класів
24.04.1989 -20.04.1990 В/ч 22265 – телефоніст міжміського зв‘язку
02.09.1985-22.07.1986 – школа №296 (м.Київ) вчитель початкових класів

Професійні навички:

-Робота по опитуванню споживачів нашої продукції. Виявлення «вузьких» місць при подачі (рекламі) щодо якості продукції компанії. Оскільки найменувань товарів було багато – була потреба в організації товару по окремим базам обліку.

-Ведення переговорів по телефону.

-Організація обліку покупців/клієнтів. Формування та подача фінансової, статистичної ті інших форм звітності по веденим клієнтам.

-Формування звіту по окремим видам продукції, яка має, як самий високий коефіцієнт продаж, так и самий низький коефіцієнт. Також ведення облікових файлів по кожному клієнту (компанії).

-Організація різного роду презентацій та виставок. Від початкової стадії (друк листів-запрошень) до організації самого місця проведення презентацій, переговорів, виставок тощо.

-Вміння переконувати та продавати продукцію, вміння враховувати інтереси всіх сторін, що беруть участь у цьому бізнесі.
Завдяки різним методикам опитування, які я вивчала й аналізувала, зробила власний метод щодо збільшення продаж.

-облік матеріальних та нематеріальних активів, розрахунки з постачальниками та покупцями.
- робота з первинною документацією, організація, сортування та зберігання різного роду документів.
-накопичування інформації по всім видам продукції, завдяки Интернету.

-аналізувати погані новини з більшою увагою, ніж добрі; визначати важливість, знати, що потрібно сьогодні, а що — завтра.

-уміти слухати і чути людей, допомагати людям бути самими собою.

Знання мов: український, россійський – рідні мови.

Робота з комп‘ютером: MS Office (Word, Exсel, Outlook), Интернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та электронною почтою.

Особисті якості:
Аналітичне мислення, вміння швидко зорієнтуватися у непередбачуваній ситуації , вміння самостійно приймати рішення, ініціативність, маю широкий кругозір, швидко навчаюсь, займаюсь самовихованням, відповідальна, комунікабельна, акуратна, маю прагнення до професійного та кар‘єрного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: