Резюме від 21 травня 2018 PRO

Костянтин

Головний фахівець з розвитку та навчання персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-тренер, психолог, організатор заходів

з 04.2014 по нині (10 років 1 місяць)
Приватна практика, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Компанія «УкрБорг». Розробка та проведення навчальної програми «Візит до боржника. Переговори та продаж пропозиції, щодо улагодження простроченої заборгованості»
Цільова аудиторія: регіональні юристи, регіональні менеджери.

Компанія «Samsung». «Тайм-менеджемент: організація діяльності в часі та просторі».
Цільова аудиторія: спеціалісти відділу маркетингу.

ПАТ «Украинский Бизнес Банк». Надання консалтингових послуг. Учасник проектної групи, ведучий тренінгу на тему «Стратегії керування персоналом. Діагностика системи мотивації».
Цільова аудиторія: Заступники голови правління, радники голови правління, керівники бізнес-напрямків.

Компанія «Дінай». Розробка та проведення тренінгу та коуч-сессії для співробітників компанії на тему «Підготовка до публічного виступу».
Цільова аудиторія: заступники директора, юристи, бухгалтера компанії.

Дитячий тренінговий проект "УхТи! САМР"(психолог, тренер-організатор, методист)

Бізнес-тренер за напрямком "Проектне мислення" в рамках реформи "Децентралізація влади", для предаставників громад Черкаської області.

Провідний фахівець з навчання персоналу

з 02.2012 по 07.2013 (1 рік 5 місяців)
АИС, Киев (Автобізнес та автосервіс)

1. Впровадження Стандартів продажів в мережі підприємств ГК «АІС».
2. Організація та контроль процесу дослідження «Таємний покупець» та «CSI» спрямованих на аналіз використання Стандартів продажу в роботі.
3. Проведення індивідуальної та групової роботи із співробітниками на основі результатів дослідження «Таємний покупець».
4. Звітування відносно ефективності проведених заходів.

Досягнення:
Введення посади "Адміністратор" у центральних салонах компанії, яка дозволила менеджерам з продажу більш ефективно працювати з клієнтами.
Підвищення якості обслуговування клієнтів по всій мережі салонів.

Провідний фахівець відділу тренінгової роботи

з 07.2007 по 12.2011 (4 роки 5 місяців)
ТОВ КБ «Дельта» (Дельта-Банк), Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Розробка та реалізація тренінгових програм: «Технологія активних продажів», «Основи менеджменту», «Підготовка до публічного виступу».
2. Розробка та реалізація Ассессмент-центру для менеджерів фронт-офісу.
3. Діагностика та оцінка навчальних процесів, аналіз мікроклімату в регіональних філіалах.

4. Розробка навчальних проектів:
«Запровадження Ключових Показників Ефективності (KPI) для менеджерів фронт-офісу»,
«Відкриття структурного підрозділу «Департамент операційного обслуговування» (Call-center):
- підбір кандидатів на посади «Спеціаліст відділу телефонних звернень»,
- «Спеціаліст відділу по роботі с простроченою заборгованістю»;

Розробка та реалізація тренінгових програм:
«Методика телефонного консультування»,
«Технологія роботи з клієнтом-боржником».

«Введення посади «Регіональний менеджер з навчання»:
- розробка посадових інструкцій, схем комунікації із співробітниками компанії, розробка методичних матеріалів для вступного навчання кандидатів на посаду Регіональний менеджер з навчання.

«Школа Менеджменту»: розробка навчальних матеріалів, координація проекту на рівні керівників Департаментів, реалізація навчальних програм в якості бізнес-тренера.

Досягнення:Повна укомплектація штату нового колл-центру, виведення "новачків" на посаду супервізорів та керівників відділів.

Після низки тренінгів ззбільшення видачі кредитних карт на 25% за квартал. В результаті Ассесмент-центру Компанія заощадила значні кошти запровадивши одну посаду, що включала в себе функції територіального менеджера та адміністратора мережі.

Копірайтер, автор креативних концепцій та сценаріїв.

з 09.2006 по 07.2007 (10 місяців)
Рекламна агенція «Альпака-БТЛ», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Розробка концепцій та сценаріїв для ділових та святкових заходів, рекламних кампаній, спеціальних подій, фестивалів та ін.

Під час роботи в агенції створив концепції для таких компаній як: «Alico AIG Life», «Nemiroff», «Procter&Gamble», «Shell», «Samsung», «Softline», «Syngenta», «VAB GROUP» «Автосоюз», «Здоровье» та ін.

Деякі з концепцій визнані найкращими й отримали нагороди на фестивалі реклами «Золотой пропеллер» 2007.

Освіта

Київський національний університет ім. Т.Шевченка

Соціології та психології, Киев
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

2018 рік. Scrum in HR department

Компанія: Scrum Ukraine - a coaching company. Тренер: Аліна Меллер - Chief Administrative Officer компании Together

2018 рік. Kyiv Project Management Day

2018

2017 рік. "Scrum Methodology"

Дводенний майстер-клас. Компанія: "Main Academy" Коуч: Анна Пантелеймонова.)

2014рік «Школа патріотів «Нові лідери єдиної країни».

Участь у масштабній діловій грі: партія "Нова країна", розробка стратегії

2012рік. «Єдині стандарти роботи з клієнтом в компанії»

Участь у 73 засіданні клубу керівників авто бізнесу «АвтоБосс»

2012рік. Майстер-клас «Принципи вирішення проблем розвитку власного бізнесу»

Тренер:Сергій Дідковський, засновник Школи СМД-консультування

2011рік. Тренінг «Внутрішні комунікації. Навички керування людьми».

Компанія: A.R.M.S. Training Housе. Тренер: Тетяна Кірюшина

2009 рік. «Тренінг для тренерів».

Компанія: BusinesSystems. Тренер: Олег Афанасьєв - директор компанії

2008рік. «Ефективне керування структурним підрозділом»

Компанія: «Profi&Profit» Тренер: Юлій Некрасов

2006рік. Семінар-практикум «Методологія тренінгової роботи»

Ведучий: Ю.М. Швалб, кандидат психологічних наук, зав. кафедри "Соціальної роботи"

2006рік. Тренінг «Розвиток навичок комунікативної компетенції».

Тренер:Сергій Дідковський, засновник Школи СМД-консультування

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint Windows Знання офісних програм Linux Android Відеомонтаж SEO Проектування та розробка презентацій Організація та проведення тренінгів Розробка та проведення Ассесмент-центрів для менеджерів Розробка системи індивідуального розвитку працівників Схематизація процесів та процедур

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: