Резюме від 25 лютого 2017

Ілона

Бухгалтер, економіст, фінансист, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Міхальова Ілона Олегівна

Контактна інформація:
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса електронної пошти [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Домашня адреса: м.Львів вул.Наукова 49а/14

Мета: отримання посади фінансиста,бухгалтера,економіста з зарплатою від 8000,00грн.

Досвід роботи:
АТ″Райффайзен Банк Аваль″
2000-2004рр.-економіст першої категорії
Функціональні обов″язки-проведення та облік операцій відділення, що регламентуються відповідними нормативно-методичними документами банку, в тому числі:
ведення рахунків фізичних осіб;
обслуговування клієнтів по системі “Western Union”, „Аваль-Експрес”;
обслуговування клієнтів по пластикових картках;
введення вхідної інформації в базу даних ОДБ „ІСАОД” по прийнятих документах клієнта для автоматизованої обробки складання визначеної фінансової та статистичної звітності;
прийом платіжних документів та їх опрацювання.

2004-2007рр.-головний економіст бек-офісу
Функціональні обов″язки:
Здійснення контролю своєчасності погашення споживчих кредитів, нарахованих процентів і комісій;
Здійснення контролю за заходами, спрямованими на стягнення з позичальників проблемної кредитної заборгованості на відділеннях;
Проведення поточного контролю стану справ споживчого кредитування у відділенні;
Проведення аналізу причин виникнення проблемної заборгованості та розробка пропозицій по зменшенню ризикованості портфеля;
Робота з програмним комплексом “Трансмастер”;
Контроль та операції по транзитних,котлових рахунках та рахунках,що потребують нульового залишку на кінець дня;
Врегулювання сум до з»ясування ,повернення помилково проведених сум,уточнення реквізитів платежу;
Зарахування іноземної валюти на рахунки клієнтів;
Виготовлення довідок(копій документів,виписок),їх підписання та реєстрація;

2007-2016рр.-заступник начальника відділення по роботі з приватними особами
Функціональні обов″язки:
Забезпечення активного та пасивного залучення приватних клієнтів, якісного продажу всього переліку продуктів та послуг приватним клієнтам
Виконання доведених планових показників
Керування та контроль за роботою Відділення, робота з персоналом, співробітництво з організаціями-партнерами, тощо при виконанні обов’язків Начальника Відділення
Доведення до працівників Відділення планових показників діяльності Відділення та забезпечення їх виконання у разі виконання обов’язків Начальника Відділення
Забезпечення заміни працівників Відділення в разі тимчасової відсутності і неможливості швидкої заміни працівниками з аналогічним модулем

Набуті навички, знання, вміння, досягнення: Організація процесу ведення переговорів з клієнтами,вміння аналізувати,стратегічне мислення

Освіта:
1990-1994рр.
Тернопільський інститут народного господарства,економічний факультет
рівень освіти-вища
назва спеціальності «Бухгалтерський облік в банківських установах»

Професійні навички та знання:
досвід роботи з комп'ютером: Windows,Word,Excel
володіння оргтехнікою:факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС

Професійні сертифікати:
Диплом "Найбільш успішний менеджер з продажу" 2012р
Диплом "Найбільш успішний менеджер з продажу" 2014р

Знання мов:
Українська,російська-вільне володіння,англійська-початковий рівень

Інше:
Вік: 43 роки
Сімейний стан: одружена
Наявність дітей: двоє-1994 та 1998 р/

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: