Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Алла

Директор ресторану

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий рестораном

з 08.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Суши Wok, Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація технологічного процесу праці кухні;
Пошук, підбір, навчання персоналу;
Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);
Контроль використання матеріальних цінностей;
Закупівля продуктів;
Знання санітарно-технічних норм;
Контроль використання продуктів
Проведення ревізії;
Складення графіку працівників;
Контроль праці підлеглих
Ведення фінансової звітності

Головний спеціаліст з обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.

з 03.2017 по 03.2018 (1 рік)
ПАТ «Укрсоцбанк» за сумісництвом у ПАТ «Альфа-банк» -, Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)

обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.

Бухгалтер абонентської служби

з 01.2010 по 03.2013 (3 роки 2 місяці)
Ірпінське ВУКГ, Ирпень (Послуги для населення та бізнесу)

бухгалтер абонентської служби, та по суміщенню майстер саночітки та благоустрою

Фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.

з 04.2008 по 01.2010 (1 рік 9 місяців)
Приват банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.

Заст. генерального директора

з 02.2008 по 12.2009 (1 рік 10 місяців)
Ресторан "Малина", Ирпень (Готельно-ресторанний бізнес)

(ведення бухгалтерії, управління рестораном та дискотекою).

Гол. бухгалтер.

з 10.2007 по 02.2008 (4 місяці)
Ресторан «Шалле», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ст. офіціант

з 07.2004 по 10.2007 (3 роки 3 місяці)
Ресторан «Козачок» Козирна карта, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

прийняття замовлень, обслуговуння банкетів, стандарти сервіровки

Касир

з 08.2003 по 09.2004 (1 рік 1 місяць)
Ресторан «Козачок», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Керуюча казино.

з 02.2003 по 06.2003 (4 місяці)
Казино «Клондайк», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведения учета, менеджер персонала.

Бухгалтер

з 02.2001 по 03.2003 (2 роки 1 місяць)
ЧП ПФ «Самсон», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бухгалтерський учет по стройматеріалам, менеджер по персоналу.

Оператор ПК

з 10.2000 по 02.2002 (1 рік 4 місяці)
фирма «Крон-Інвест», Київ (Транспорт, логістика)

оператор ПК

Освіта

Київський гуманітарний інститут

"Фінанси" економіст-фінансист, Київ
Вища, з 2003 по 2007 (4 роки)

СУХОМЛИН АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА
12 листопада 1981 р.
Освіта – вища закінчена.
[email protected] 0631430565 Ірпінь, Київська область.

Освіта :
1996 р.Технікум Київський Радіомеханічний
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: Економіст із планування підприємства
2001 р. Київський гуманітарний інститут
Спеціальність: Фінанси
Кваліфікація: Фінансист (банківська справа)
Інститут підготовки кадрів 2021 р. випуску - магістр
Спеціальність: Психолог
Додаткова освіта та сертифікати
2003 Курси: Міжнародний бізнес центр - офіціант-бармен, адміністратор.
2005 Курси: Водіння кат. В
2014 р. Курси: Професійний Візажист.
2016 Курси: Перукарня широкого профілю, стиліст.
2019 р. Курси: Школа психологічної практики Ганни Дердюк – Практична психологія .
2023 р. Курси SMM-спеціаліст

Знання і навички

Користувач 1С MS Excel Клієнт-Банк Комунікабельність Стресостійкість Ресторанне обслуговування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

НАВИЧКИ :
Знання комп'ютера на рівні користувача (Word. Exsel, )
1 З: Бухгалтерія -Рарус Опщепіт, Poster. R-Keeper-ресторан, пр-ма Приват-48, пр-ма Privat24. права категорії В (стаж водіння 18 років), (наявність авто)

Керування підприємством; Праця з проектовими документами; Організація технологічного процесу праці кухні;Пошук, підбір, навчання персоналу; Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);;Контроль використання матеріальних цінностей;Закупівля продуктів;Знання санітарно-технічних норм;Впровадження принципів НАССР;Контроль використання продуктів; Проведення, організація, обслуговування банкетів, весіль,бізнес-заходів, тощо;Проведення ревізії;Складення графіку працівників;Контроль праці підлеглих;

Особисті якості: працьовитість, пунктуальність, чесність, відповідальність, навченість, серйозне ставлення до роботи, уважність, не конфліктність, старанність, чіткість у виконанні та постановці завдань, прихильність до порядку, дисципліни, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: