Алла
Директор ресторану
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3901876
Досвід роботи
Керуючий рестораном
з 08.2019 по нині
(4 роки 8 місяців)
Суши Wok, Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)
Організація технологічного процесу праці кухні;
Пошук, підбір, навчання персоналу;
Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);
Контроль використання матеріальних цінностей;
Закупівля продуктів;
Знання санітарно-технічних норм;
Контроль використання продуктів
Проведення ревізії;
Складення графіку працівників;
Контроль праці підлеглих
Ведення фінансової звітності
Головний спеціаліст з обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.
з 03.2017 по 03.2018
(1 рік)
ПАТ «Укрсоцбанк» за сумісництвом у ПАТ «Альфа-банк» -, Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)
обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.
Бухгалтер абонентської служби
з 01.2010 по 03.2013
(3 роки 2 місяці)
Ірпінське ВУКГ, Ирпень (Послуги для населення та бізнесу)
бухгалтер абонентської служби, та по суміщенню майстер саночітки та благоустрою
Фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.
з 04.2008 по 01.2010
(1 рік 9 місяців)
Приват банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.
Заст. генерального директора
з 02.2008 по 12.2009
(1 рік 10 місяців)
Ресторан "Малина", Ирпень (Готельно-ресторанний бізнес)
(ведення бухгалтерії, управління рестораном та дискотекою).
Гол. бухгалтер.
з 10.2007 по 02.2008
(4 місяці)
Ресторан «Шалле», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ст. офіціант
з 07.2004 по 10.2007
(3 роки 3 місяці)
Ресторан «Козачок» Козирна карта, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
прийняття замовлень, обслуговуння банкетів, стандарти сервіровки
Касир
з 08.2003 по 09.2004
(1 рік 1 місяць)
Ресторан «Козачок», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Керуюча казино.
з 02.2003 по 06.2003
(4 місяці)
Казино «Клондайк», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведения учета, менеджер персонала.
Бухгалтер
з 02.2001 по 03.2003
(2 роки 1 місяць)
ЧП ПФ «Самсон», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Бухгалтерський учет по стройматеріалам, менеджер по персоналу.
Оператор ПК
з 10.2000 по 02.2002
(1 рік 4 місяці)
фирма «Крон-Інвест», Київ (Транспорт, логістика)
оператор ПК
Освіта
Київський гуманітарний інститут
"Фінанси" економіст-фінансист, Київ
Вища, з 2003 по 2007 (4 роки)
СУХОМЛИН АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА
12 листопада 1981 р.
Освіта – вища закінчена.
[email protected] 0631430565 Ірпінь, Київська область.
Освіта :
1996 р.Технікум Київський Радіомеханічний
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: Економіст із планування підприємства
2001 р. Київський гуманітарний інститут
Спеціальність: Фінанси
Кваліфікація: Фінансист (банківська справа)
Інститут підготовки кадрів 2021 р. випуску - магістр
Спеціальність: Психолог
Додаткова освіта та сертифікати
2003 Курси: Міжнародний бізнес центр - офіціант-бармен, адміністратор.
2005 Курси: Водіння кат. В
2014 р. Курси: Професійний Візажист.
2016 Курси: Перукарня широкого профілю, стиліст.
2019 р. Курси: Школа психологічної практики Ганни Дердюк – Практична психологія .
2023 р. Курси SMM-спеціаліст
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
НАВИЧКИ :
Знання комп'ютера на рівні користувача (Word. Exsel, )
1 З: Бухгалтерія -Рарус Опщепіт, Poster. R-Keeper-ресторан, пр-ма Приват-48, пр-ма Privat24. права категорії В (стаж водіння 18 років), (наявність авто)
Керування підприємством; Праця з проектовими документами; Організація технологічного процесу праці кухні;Пошук, підбір, навчання персоналу; Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);;Контроль використання матеріальних цінностей;Закупівля продуктів;Знання санітарно-технічних норм;Впровадження принципів НАССР;Контроль використання продуктів; Проведення, організація, обслуговування банкетів, весіль,бізнес-заходів, тощо;Проведення ревізії;Складення графіку працівників;Контроль праці підлеглих;
Особисті якості: працьовитість, пунктуальність, чесність, відповідальність, навченість, серйозне ставлення до роботи, уважність, не конфліктність, старанність, чіткість у виконанні та постановці завдань, прихильність до порядку, дисципліни, стресостійкість.