Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 грудня 2022

Сергій

Керівник відділення банку, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого відділення

з 01.2022 по нині (2 роки 2 місяці)
АТ "Ощадбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Організація стабільної, безперебійної ефективної роботи ( МСБ, VIP, роздрібний бізнес, касовий сектор) відділення банку.
2. Формування та мотивація команди.
3. Ефективне управління і координація роботи підлеглих.
4. Проведення зустрічей, переговорів з потенційними клієнтами.
5. Контроль та виконання планових показників покладених на відділення.
6. Супровід операційної діяльності діючих клієнтів відділення, розгляд їх запитів і звернень.
7. Навчання і підвищення професійних якостей працівників відділення.
8. Аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом.

Регіональний куратор групи відділень по ЗП проектам Київського регіону

з 01.2021 по 01.2022 (1 рік)
АТ "ПУМБ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Організація роботи групи відділень в направленні зарплатні-карткових проектів.
2. Виконання поставлених планів по залученню нових, підтримки та розширенню існуючих зарплатних проектів.
3. Проведення переговорів та презентацій.
4. Реалізація нових зарплатних проектів ( від переговорів до видачі зарплатних карт, як у відділеннях банку, так і на території клієнта).
5. Погодження індивідуальних умов для нових та існуючих клієнтів ( преміальні карти, встановлення АТМ, ІПТ, тощо).

Менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів

з 05.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
АТ "ПУМБ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Пошук і залучення нових клієнтів.
2. Організація та проведення зустрічей з корпоративними клієнтами.
3. Активні продажі продуктів і послуг банку (корпоративні рахунки, зарплатні проекти, депозити).
4. Пошук та залучення нових клієнтів на кредитування.
5. Операційне обслуговування та супроводження клієнтів банку.
6. Погодження індивідуальних умов для нових та існуючих клієнтів.
7.Виконання планів продажів.

Менеджер з партнерського продажу

з 05.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
АТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Реалізація ЗКП на підприємстві:
- збір документів на відкриття зп рахунків;
- контроль процесу випуску нових зп карт;
- відкриття зп рахунків співробітникам на території підприємства;
- сервісне обслуговування клієнтів при реалізації ЗКП на території підприємства (активація, замовлення/дозамовлення дебетних карт, встановлення та навчання онлайн-банкінгу і т.п.);
- виконання плану по проникненню кредитних продуктів при реалізації ЗКП;
- звітування перед відділеннями за кількість виданих зп карт та проданих кредитних продуктів;
- виконання плану по кількості проданих кредитних продуктів.
2. Залучення нових клієнтів на обслуговування в рамках ЗКП:
- опрацювання бази нових потенційних клієнтів на обслуговування в рамках ЗКП;
- організація зустрічей з клієнтами, як у відділенні банку так і на території підприємства;
- проведення презентацій з керівниками/лпр потенційних клієнтів;
- підписання договору на обслуговування рамках ЗКП.
3. Обслуговування існуючих клієнтів банку на території підприємства та у відділенні банку.

Менеджер

з 11.2018 по нині (5 років 4 місяці)
АТ ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів по продуктам і послугам Банку; Активний пошук клієнтів; Обслуговування кредитних угод за діючими кредитними продуктами; Висновок з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт; Продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам відповідно до Тарифів Банку; Виконання поточних операцій з обслуговування рахунків.

Помічник керівника

з 02.2018 по 11.2018 (9 місяців)
МК КОНСАЛТИНГ ГРУП, Киев (Діяльність телефонних центрів)

- Пошук і підбір персоналу;
- підтримка та впровадження норм і стандартів корпоративної культури;
- адаптація співробітників до колективу і компанії, контроль проходження випробувального терміну;
- організація навчання і розвитку співробітників;
- діяльність з організації корпоративних заходів;
- контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
- підтримка продуктивної і здорової атмосфери в колективі;
- створення системи відбору персоналу (анкетування, сценарій співбесід і т.д.).

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2017 по 01.2018 (7 місяців)
Компанія Visotsky Consulting, Киев (Консалтинг з управління в сфері бізнесу)

Обробка бази зацікавлених клієнтів;
збір учаників на вступні заходи компанії;
ведення переговорів та організація зустрічей для нових клієнтів;
виконання планів та ведення статистичних данних на займаній посаді;
консультування клієнтів по продуктам компанії;
представлення компанії на партнерських заходах.

Консультант з економічних питань

з 12.2015 по 04.2017 (1 рік 4 місяці)
XFR Ukraine, Киев (фінансові, консалтингові послуги)

Здійсненя вихідних дзвінків;
активні продажі по наданій базі клієнтів;
консультування по продуктам компанії;
ведення переговорів і оформлення замовлень;
контроль виконання замовлень і результатів.

Спеціаліст відділу супроводу договорів страхування

з 03.2015 по 11.2015 (8 місяців)
ПАТ СК Українська страхова група (УСГ), Тетиев (Фінанси, банки, страхування)

Супровід договорів страхування;
підготовка типових форм договорів і додаткових угод до них;
підрахунки страхових премій за договорами страхування;
виставлення рахунків на оплату страхових послуг;
взаємодія з іншими підрозділами Компанії (оперучет, медичний асистанс і т.д), страхувальниками, страховими посередниками з метою виконання зазначених вище завдань;
виконання інших завдань, поставлених керівництвом.

Юрист

з 05.2011 по 10.2013 (2 роки 5 місяців)
ТОВ ТАК-АГРО, Тетіїв - Київ (Сільськогосподарський сектор)

Підготовка, узгодження і супровід договорів (поставки, оренди, надання послуг і т.д.), у тому числі ведення їх реєстру та контролю наявності оригіналів;
підготовка та перевірка внутрішніх документів в області корпоративного управління;
підготовка та надання письмових та усних консультацій з різних питань правового характеру, які виникають при діяльності товариства;
представництво інтересів товариства в судах усіх інстанцій, в органах державної влади та місцевого самоврядування, правоохоронних та контролюючих органах, органах державної виконавчої служби;
повний супровід господарської діяльності товариства, у тому числі перевірок контролюючих органів;
написання відповідей на запити та звернення держаних органів та приватних організацій;
ведення внутрішніх реєстрів юридичного департаменту, відправка та отримання поштової кореспонденції юридичного департаменту.

Освіта

Київський національний торговельно економічний університет (КНТЕУ)

Факультет економіки, менеджменту і права (ФЕМП), правове регулювання підприємницької діяльності, Киев
Вища, з 2013 по 2014 (1 рік 1 місяць)

Академія праці і соціальних відносин

Юридичний, правознавство, Киев
Вища, з 2005 по 2009 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- Впевнене володіння ПК ( MS Office, Word, Excel, Internet );
- націленість на результат;
- творчий підхід до роботи;
- швидко навчаюсь;
- відповідальний;
- комунікабельний;
- пунктуальний.

Прохання не турбувати - фінансові ринки, Forex.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: