Резюме від 14 травня 2022

Наталья

Бухгалтер по первичной документации, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Користувач ПК

Додаткова інформація

Марченко Наталія Віталіївна

Рік народження 1975
Освіта: середня, 1992-1993 – державні курси стенографії та машинопису, 2005 - Навчальний центр «Анастасія» - обліковець (реєстрація бухгалтерських даних1С),не закінчена вища
Сімейний стан: не одружена, дітей не маю
Домашня адреса: м. Бровари, вул. Островського,7
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи
2016-2017 оператор 1С ЧП "Новак" торгівля кондитерськими виробами, прийом заявок, оформлення видаткових накладних
2008- 2016 замісник директора ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари
2007 – 2008 админістратор ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари
2006 – 2007 оператор компьютерного набору 1С Торгівля, ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари (оптова торгівля товарами побуту для мережі магазинів «Все по 10-15 грн.»)
2005 – секретар-друкарка в Управлінні житлово-комунального господарства Броварської міської ради
2002-2004 - старший оператор обчислювальних машин в ценралній бухгалтерії
Обробка первинних документів, виписки рахунків, довіреностей
2001- продавець-касир в Державному комплексі торговому підприємстві «Хрещатик»
1993 – секретар-друкарка ПО «Київський радіозавод»
1994 – касир в фінансовому відділі ПО «Київський радіозавод»

Основні навички:
Досвід роботи з ведення зовнішньоекономічної діяльності, пошук постачальників/виробників продукції, пошук клієнтів для закупівлі товару, виявлення і розуміння потреб клієнта, контроль за виконання своєчасної доставки товару клієнту та його оплата, замовлення продукції та контроль за виконанням доставки, замовлення транспорту та контроль за супровідною документацією, тісна співпраця з агентами суднохідних ліній та експедиторами.
Досвід роботи з Київською регіональною митницею, оформлення сертифікації продукції та гігієнічних висновків СЕС.
Знання 1С бухгалтерії, торгівля, ведення первинної бухгалтерії, валютні розрахунки, розрахунки з контрагентами та експедиторами, робота та контроль за виконанням умов зовнішньо - економічних контрактів, розрахунків з постачальниками.
Досвідчений користувач ПК, та оргтехніка
Наявність водійських прав – категорія В
Володіння мовами: англійська (середній рівень), українська, російська.
Особисті якості:
Відсутність шкідливих звичок, цілеспрямована, активна, уважна, чесна, ініціативна, люб’язна, пунктуальна.
Рекомендації та посилання : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») – Генеральний директор ТОВ «Перфект Маркетинг» Чуляк Тоні, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - Фінансовий директор Чуляк Жарко

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: