Резюме від 1 травня 2024

Лариса

Оператор call-центра, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст по роботі зі зверненнями

з 04.2018 по нині (6 років 1 місяць)
Центр урегулювання"Долгофф", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота зі зверненнями клієнтів

Оператор кол-центру

з 03.2017 по 03.2018 (1 рік)
AIM, Київ (Індустріальне анкетування,вхідна лінія цирку(консультація,бронювання квитків))

Опитування по ринку B2B в різних галуззях(розширення знань по різним продуктам),а також удосконалення навиків спілкування з людьми.

Менеджер з придбання кредитних карт банку

з 01.2017 по 03.2017 (2 місяці)
Банк, Київ (Надання фінансових послуг населенню)

ознайомлення з банківськими продуктами і оформлення заявок на отримання кредитних карт насененню.

агент по роботі з клієнтами

з 11.2015 по 10.2016 (11 місяців)
ТОВ "Студіо Модерна", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

консультація клієнтів по доставкі ,обміну,повернення товарів,оформлення замовлень

Освіта

Калинівський технологічний технікум

Конструкторський,конструктор жіночого верхнього одягу, Калинівка
Середня спеціальна, з 1987 по 1990 (2 роки 8 місяців)

працювала по закінченні закрійником,керівником гуртка крою та шиття дітям.За професією давно не працюю.

Додаткова освіта та сертифікати

тренінги з продажу товарів і якості обслуговування клієнтів

2015

Знання і навички

Користувач ПК CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

доброзичлива і відповідальна,працювала касиром в супермаркеті 4 роки,продавала товари для дому та кредитні картки в телефонному режимі,а також оператором в диспетчерській комунальної служби.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: