Резюме від 11 вересня 2017

Маряна

Администратор, менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Дата народження: 23.06.1989р (28 р.)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: не заміжня

Освіта:
2007 – 2010 Львівська Комерційна Академія
•Фінанси
2004 – 2007 Приватний вищий навчальний заклад «Коломийський коледж права і бізнесу»
•Банківська справа

Досвід роботи:

15.01.2016 – 15.03.2017 р. Приватний підприємець, м. Львів. Магазин дитячої та жіночої білизни «Mari Blen »
•Ведення та контроль документації, фінансова та бухгалтерська звітність. Робота із контролюючими органами
•Робота по систематизації та оптимальному веденні клієнтської бази
•Здійснення та планування закупівлі товару, розробка цінової політики, навички мерчандайзингу, проведення інвентаризації, аналіз продажів.

09.04.2013 – 05.11.2015 р. ТзОВ Рітейл Україна, роздрібна торгівля. Керуюча магазину.
Була переведена з посади адміністратора на посаду керуючого магазину «Наш Край»
•Організація торгових процесів та відповідальність за операційну діяльність магазину
•Управління та контроль персоналом
•Проведення співбесід, навчання, мотивація персоналу. Нарахування премій та зарплати.
•Вирішення конфліктних ситуацій
•Виконання планових показників магазину
•Контроль та проведення інвентаризацій
•Оформлення касових та банківських документів, фінансова та бухгалтерська звітність

16.01.2012 – 09.04. 2013 р. ТзОВ Рітейл Україна, роздрібна торгівля. Адміністратор магазину «Наш Край»
•Замовлення товару, контроль прийому та повернень товару. Співпраця із торговими представниками
•Документальне оформлення надходження та оприбуткування товарів. Робота із програмою ПК Капітал
•Контроль за правильним розміщенням товару, проведення переоцінки, замовлення та облік товару
•Організація роботи персоналу, контроль за порядком в залі, вирішення конфліктних ситуацій. Дотримання стандартів компанії
•Касова дисципліна, робота з касовим апаратом


09.10.2010 – 18.01.2012 р. ТзОВ «Золотий Екватор», оператор заправних станцій АЗС №46

•Замовлення, викладка, повернення та оприбуткування товару. Робота із програмою 1С Підприємство
•Робота з постачальниками, торговими представниками.
•Консультація клієнтів по асортиментному ряду‚ допомога при виборі товару
•Виконання доручень керівника

Професійні навички:
•Досвід роботи з комп'ютером: рівень досвідченого користувача офісних програм , ПК Капітал, 1С Підприємство
•Мови: українська (вільно), російська (вільно)

Особисті якості:
•Відповідальна, стресостійка, амбіційна. Присутні лідерські якості, здатна до швидкого навчання. Постійно займаюся самоосвітою, менеджмент, психологія.

Додаткова інформація:
•Мобільність: готова до відряджень

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: