Резюме від 3 травня 2024 PRO

Галина

Начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з кадрів

з 11.2021 по 03.2024 (2 роки 4 місяці)
ЦУМ (Київ), Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення обліку працівників групи компанії чисельністю 500 працівників.
- Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників,
призупинення трудових договорів, оформлення простоїв, відповідно до законодавства про
працю.
- Здійснення обліку особливих категорії працівників (неповнолітні; інваліди; чорнобильці;
ветерани праці; сумісники; працівники, які працюють на умовах неповного робочого часу
або за індивідуальними графіками; працівники, які працюють за строковими трудовими
договорами; особи, які зараховуються у квоту для працевлаштування відповідно до Закону
України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI тощо).
- Облік трудових книжок, внесення до трудових книжок працівників записів про роботу,
заохочення і нагородження.
- Облік надання відпусток працівникам, складання графіків відпусток, контроль його
дотримання.
- Визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності,
вагітності та пологів за трудовими книжками, іншими документами і даними, що містяться
в системі персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру
загальнообов'язкового державного соціального страхування.
- Підготовка встановленої звітності про роботу з кадрами.
- Формування табелів робочого часу.
- Контроль відповідності назв посад згідно класифікатору професій;
- Внесення даних стосовно персоналу в систему 1С ЗУП
- Взаємодія з органами державного управління в частині подання інформації про нових
працівників, прийнятих на роботу в Компанію та перевірок.
- Підготовка наказів з кадрових питань
- Формування та ведення особових справ працівників підприємства
- Детальний аналіз видів відпусток, щомісячний контроль норми відпустки, підготовка
резервів та реєстрів відпусток.
- Надання консультацій в межах компетентності з кадрових питань;
- Автоматизація бази 1С ЗУП 8.3

Фахівець з персоналу відділу підтримки кадрових процесів, компенсацій та пільг

з 04.2021 по 08.2021 (4 місяці)
ТОВ "БАЙЄР", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення обліку особового складу працівників (3 юр.особи, близько 700 чол. - єдиний "кадровик").
Адміністрування баз даних (1C + SAP), а саме: - забезпечення якісного введення даних та підтримка всіх організаційних змін у Глобальній системі управління персоналом SAP, оперативне ведення кадрового адміністрування в системі 1С
Оформлення нових працівників на роботу, організація проведення тренінгів та інструктажів;
Підготовка наказів на виплату матеріальної допомоги, передбаченої Колективним договором та розпорядчими наказами по підприємству;
Підготовка наказів на виплату бонусів та винагород, передбачених Положенням про преміювання;
Підготовка наказів на винагороди, матеріальні та дисциплінарні стягнення, тощо;
Розрахунок фіксованих добових, виплат, передбачених колективним договором та внутрішніми локальними актами;
Щомісячне внесення разових/планових нарахувань та утримань в систему 1С;
Підготовка кадрових наказів для заохочень, винагород та утримань;
Своєчасна подача документів для розрахунку та виплати заробітної плати працівникам підприємства з додержанням термінів та вимог відповідно діючого законодавства та політик і процедур підприємства.
Формування табелів робочого часу;
Контроль відповідності назв посад згідно класифікатору професій;
Оформлення згідно законодавства листків тимчасової непрацездатності та формування протоколів листків тимчасової непрацездатності;
Надання довідок за вимогою працівників;
Внесення даних стосовно персоналу в систему SAP;
Підтримка організаційної структури в системі SAP (внесення змін назв, кост центрів, грейдів и т.і., внесення нових посад, відділів тощо;
Перевірка якості даних в системі САП (річний бонус, річний перегляд заробітної плати та інше);
Перевірка даних стосовно персоналу в системі 1С, звірка відповідності SAP і 1С;
Взаємодія з органами державного управління в частині подання інформації про нових працівників, прийнятих на роботу в Компанію та перевірок.
Підтримка програм всіх видів страхування працівників, видача страхових полісів, участь в тендерних процесах, підписання договірних документів, видача вітамінів та підготовка комунікацій працівникам в разі змін в програмах страхування.
Підготовка наказів з кадрових питань;
Формування та ведення особових справ працівників підприємства;
Обчислення загального та непереривного трудового стажу;
Ведення обліку, зберігання, оформлення трудових книжок, вкладишів до трудових книжок;
Підготовка наказів на надання всіх видів відпусток, передбачених Колективним договором;
Підготовка графіків відпусток працівників на рік та щомісячні звіти з їх виконання;
Детальний аналіз видів відпусток, щомісячний контроль норми відпустки, підготовка резервів та реєстрів відпусток.
Надання консультацій в межах компетентності з кадрових питань;

Начальник відділу кадрів

з 03.2020 по 08.2020 (5 місяців)
Люксоптика, Киев (Роздрібна торгівля)

Досвід ведення особового складу (2000 чол. ); організація та контроль роботи відділу кадрів (в підпорядкуванні знаходилось 5 чол.); оформлення прийому, переведення та звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку із скороченням чисельності працівників, за прогул та ін.; розробка посадових інструкцій, формування і ведення особистих справ працівників; оформлення простоїв у звя"язку із запровадженням карантину на території України; заповнення, ведення облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про теперішню трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; ведення табелю обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами; підготовка наказів по кадрам та по основній діяльності;

Автоматизація бази 1С ЗУП 8.3

Підготовка документів та заходів щодо реорганізаці кількох підприємств шляхом приєднання:

підготовка проекту організаційної структури підприємства із зазначенням структурних підрозділів, посад і кількості працівників, які будуть наявні на підприємстві на момент приєднання;
визначення кола осіб, які підпадають під скорочення чисельності чи штату у зв'язку із реорганізацією, розгляд можливості переведення їх на інші посади (за наявності вакансій), визначення тієї категорії осіб, звільнення яких взагалі заборонено, тих, які за законом не можуть бути звільненими, без надання їм іншого робочого місця та врешті тих осіб, які не мають законних переваг або пільг і все-таки будуть звільнені з посад у зв'язку із проведенням реорганізації;
проведення заходів щодо попередження осіб про реорганізацію установи, а також можливе звільнення їх з посад у зв'язку з реорганізацією. Одночасне проведення заходів щодо пропонування переведення осіб на інші вакантні посади (за їх наявності);
вручення (надсилання) персональних Повідомлень про реорганізацію підприємств шляхом приєднання;
ін.

Аудит договорів матеріально відповідатності (повна індивідуальна та колективна), та розробка алгориму стягнень (ідшкодувань), приведення у відповідність до вимог КП назв посад та посадових інструкцій в рамках проекту "матеріальна відповідальність працівників".

Розробка ТЗ для автоматизації кадрових процесів що виходять за межі програмного забезпечення 1С ЗУП, наприклад, чат-бот "Кадровик у кишені" (скорочена назва "КУК") з надання консультацій що стосуються кадрового адміністрування та трудового законодавства та ін.

Начальник відділу кадрів

з 03.2019 по 12.2019 (9 місяців)
ТОВ "ЕКО", Киев (Роздрібна торгівля)

Функціональні обовязки:

- організація та ведення кадрового обліку та документообігу Компанії відповідно до законодавства (штат 8000 осіб (26 юридичних осіб), кількість підлеглих - 15 інспекторів з кадрів);
- забезпечення належного рівня виконання робіт з кадрового адміністрування (облік персоналу; прийняття на роботу переведення і звільнення, надання відпусток, оформлення відпусток, оформлення стягнень; ведення, облік і зберігання трудових книжок);
- оформлення проходження практики;
- підготовка та здача звітів;
- моніторинг змін у законодавстві;
- формування і надання звітності по персоналу, робота з контролюючими органами;
- надання консультацій з кадрових питань персоналу Компанії;
перехід з програмного забезпечення "1С" на "Комінтех" юридичної особи з чисельністю штату понад 1500 чол.
- проходеження перевірок Держпраці (близько 10 за поточний, неповний рік);
- розробка і впровадження штатного розкладу, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про структурні підрозділи тощо;
- оптимізація кадрових процесів в програмному забезпеченні Комінтех;
- підготовка вітальних листів (з професійними святами та щотижнева тематична розсилка "вітаємо з п'ятницею!"
- проведення повного кадрового аудиту по групам компаній;
- успішно опікуюсь питаннями "проблемних звільнень", в тому числі: звільнення соціальнозахищеної категорії працівників (вагітних), скорочення чисельності, прогул, втрата довір'я, поява у стані наркотичного/алкогольного сп'яніння тощо;
- запровадження зміни істотних умов праці, простоїв, тощо.
- написання ТЗ для локального програмного забезпечення "Відрядження"
- модерація процесів змін структури підприємства по групам компаній в ПЗ "Комінтех" (яка є вельми динамічною/щомісячною)
- приведення назв посад у відповідність до вимог КП

Начальник відділу кадрів

з 02.2018 по 11.2018 (9 місяців)
ТОВ "Фора", Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обовязки:
- організація та ведення кадрового обліку та документообігу Компанії відповідно до законодавства (штат 7000 осіб, відділ кадрів - 11 інспекторів з кадрів);
- забезпечення належного рівня виконання робіт з кадрового адміністрування (облік персоналу; прийняття на роботу переведення і звільнення, надання відпусток, оформлення відпусток, оформлення стягнень; ведення, облік і зберігання трудових книжок);
- оформлення проходження практики;
- підготовка та здача звітів;
- моніторинг змін у законодавстві;
- формування і надання звітності по персоналу, робота з контролюючими органами;
- надання консультацій з кадрових питань персоналу Компанії;

Інспектор з кадрів

з 03.2017 по 01.2018 (10 місяців)
ТОВ "НВК "НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА", Київ (Освіта, наука)

«Фахівець-оркестр» :), який взяв на себе як кадрове діловодство, так і управління персоналом - хоча б в мінімальному, але необхідному обсязі. Функції ширші за передбачені кваліфікаційною характеристикою інспектора з кадрів, але занадто вузькі, аби вводити посаду менеджера з персоналу.

Штатна чисельність компанії близько 200 чол., включаючи ФОП.
Коло обов'язків включає в себе, але не обмежується :
•Пошук і підбір персоналу відповідно до цілей розвитку, виробничої програми та кадрової політики компанії;
•Виконання циклу робіт щодо працевлаштування, звільнення або переведення персоналу.
•Ведення, облік, зберігання особистих справ, трудових книжок персоналу, підготовку графіків відпусток, документів, необхідних для призначення пенсійного забезпечення, а також видачу службових посвідчень тощо.
•Складання звітності з обліку персоналу та роботи з ним.
•Табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль стану трудової дисципліни і дотримання персоналом правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Укладання трудових договорів (в тому числі строкових та контрактів)
•Формування бази даних кандидатів на вакантні посади та своєчасне їх оновлення.

Головний фахівець відділу кадрового адміністрування

з 10.2016 по 03.2017 (5 місяців)
ТОВ "НОВУС Україна", Київ (Роздрібна торгівля)

Кадровий аудит, інформаційна підтримка. Загальна чисельність співробітників компанії складає - 5000 чол. Кількість прямих підлеглих - 9 інспекторів з кадрів.Ведення кадрового діловодства. (Прийом (в тому числі іноземних громадян), звільнення, переведення). Розробка посадових інструкцій, Положення про кадрове діловодство, Положення про захист персональних даних і т.п. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок; визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення лікарняних листів; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами.Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (доплати, преміювання співробітників, внесення змін до штатного розпису і т.п.).Складання внутрішніх звітів, що стосуються використання робочого часу, чисельності та руху персоналу.Надання керівництву компанії і директорам магазинів, а також особам, відповідальним за кадрове діловодство, консультаційної підтримки по трудовому законодавству, діючим кадровим процедурам і внутрішнім нормативам. Деталізація обов'язків:
•Ведення кадрового діловодства компанії: підготовка наказів, довідок, прийом, переведення, звільнення (в тому числі "проблемні" звільнення, відпустки всіх видів, ведення трудових книжок, формування особових справ, табелів обліку робочого часу;
•Чіткий моніторинг змін в трудовому законодавстві;
•Контроль роботи інспекторів з кадрів;
•Ведення штатного розкладу по компанії (ЦО, філії);
•Ведення всіх форм звітності (держ. І внутрішніх);
•Розробка HR стандартів і процедур (посадових інструкцій, колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів);
•Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;
•Консультація працівників компанії з питань трудового законодавства.

Начальник сектору кадрового адміністрування

з 05.2010 по 10.2016 (6 років 5 місяців)
ПІІ "Білла-Україна", Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення особового складу центрального офісу компанії і філій м.Києва (1485 чол.).Кураторство ведення особового складу по регіонах України (826 чол. + 419 по ДГПХ), аудиторські перевірки, інформаційна підтримка.
Загальна чисельність співробітників компанії складає - 2311 чол.
Кількість прямих підлеглих - 2 інспектора відділу кадрів + відповідальна особа за ведення військового обліку.
Ведення кадрового діловодства:
•прийняття (в тому числі іноземних громадян), звільнення, переведення;
•розробка посадових інструкцій, Правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про преміювання співробітників, Положення про кадрове діловодство і т.п.
•формування та ведення особових справ працівників;
•заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок; визначення трудового стажу;
•надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам;
•оформлення лікарняних листів;
•ведення табеля обліку використання робочого часу;
• - складання встановленої звітності про роботу з кадрами.
•підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (доплати, преміювання співробітників, внесення змін до штатного розпису і т.п.);
•складання внутрішніх звітів, що стосуються використання робочого часу, чисельності та руху персоналу.
•надання керівництву компанії і директорам філій, а також особам, відповідальним за кадрове діловодство, консультаційної підтримки по трудовому законодавству, діючим кадровим процедурам і внутрішнім нормативам.Успішний досвід проходження перевірок (Мінпраці, соцстрах, фонд інвалідів).

Деталізація обов'язків:
•Ведення кадрового діловодства компанії в повному обсязі: (підготовка наказів, довідок, прийом, переведення, звільнення (в тому числі "проблемні" звільнення: винних дій працівника, який безпосередньо обслуговує грошові, товарні або культурні цінності, якщо ці дії дають підставу для втрати довіри ; прогул; появи на роботі в нетверезому стані; виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі внаслідок недостатньої кваліфікації або стану здоров'я і т. д.), відпустки всіх видів, ведення трудових книжок, формування особових справ, табелів обліку робочого часу);
•Чіткий моніторинг змін в трудовому законодавстві;Контроль роботи інспекторів з кадрів;Ведення штатного розкладу по компанії (ЦО, філії);
•Ведення всіх форм звітності (держ. І внутрішніх);Розробка HR стандартів і процедур (посадових інструкцій, колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів);
•Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;Консультація працівників компанії з питань трудового законодавства.

Провідний фахівець відділу кадрів

з 11.2004 по 12.2009 (5 років 1 місяць)
ТОВ "Белла-Трейд" ТМ Bella, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

HR generalist.
Ведення особового складу (170 чол), організація та ведення кадрового діловодства з «нуля»; оформлення прийому (в тому числі іноземних громадян), переведення та звільнення працівників, в тому числі: звільнення за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул, систему порушень і т.п .; розробка посадових інструкцій, положень, про відділи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Положення про комерційну і конфіденційної інформації тощо. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами: форма №5-ПН, №3-ПН, №1-ПВ, 10-ПІ, 2-ТМ, реєстраційні картки за формою N 1-ІМ і т.д. Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани); підбір персоналу; представництво в суді.

Заступник начальника відділу кадрів

з 02.2002 по 10.2004 (2 роки 8 місяців)
ПАТ "АК"Київводоканал", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Досвід ведення особового складу (2179 чол.); організація і контроль роботи відділу кадрів (в підпорядкуванні знаходилося 4 чол.); оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку зі скороченням чисельності працівників, за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул, систему порушень, виходом на пенсію тощо; Розробка посадових інструкцій, положень, про відділи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, і т.д. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами: форма №5-ПН, №3-ПН, в тому числі №4-ПН (план) №4-ПН (факт), №10-ПІ. Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани, але ін.); ведення військового обліку; оформлення пенсій; розробка перспективних і річних планів комплектування персоналом з урахуванням перспектив його розвитку, змін складу працюючих, в зв'язку з впровадженням нової техніки і технології, а також пуском виробничих об'єктів; забезпечення, прийняття та розміщення молодих працівників згідно професії та спеціальності; організація підвищення кваліфікації працівників, зарахованих у резерв і підготовку їх до робіт на керівних посадах. Здійснення аналізу причин плинності в трудових колективах; вивчення потреб у кваліфікованих кадрах, розробка та впровадження заходів їх комплектування та інше.

Інженер 2 категорії

з 08.2001 по 02.2002 (6 місяців)
ДКО "Київводоканал", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Виконання робіт по паспортизації, відповідно до обсягів і термінів, встановлених виробничим планам; твір робіт по паспортизації каналізаційного господарства: камер, колодязів та інших споруд, шляхом натурних обмірів, за даними виконавчих креслень і інструментальних зйомок, з нанесенням на планшети і заповненням паспортів на мережі, камер та інших споруд.Забезпечення схемами каналізації головний інформаційну систему (ГІС)Внесення змін схеми каналізації, що знаходяться в будівництві і реконструкції. Брала участь в технічних радах в межах компетенції.

Старший інспектор відділу кадрів

з 09.2000 по 08.2001 (11 місяців)
ДКО "Київводоканал", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Досвід ведення особистого складу (1500 чол.); оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку зі скороченням чисельності працівників, формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності по роботі з кадрами; підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани); ведення військового обліку; оформлення пенсій і т.д.

Обхідник каналізаційних мереж

з 04.1999 по 08.2000 (1 рік 4 місяці)
ДКО "Київводоканал", Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Обхід магістральних водопроводів, колекторів каналізаційних, водопровідних, вуличних, дворових мереж і оглядових колодязів;- Підготовка зауважень про їх технічний стан, оформлення актів, протоколів та інших документів про порушення, неправильне або незаконному користуванні водопровідно-каналізаційними спорудами:- Складання графіка обходу;- Ведення журналу обходу споруд з відміткою в ньому всіх виявлених недоліків.- Оформлення встановленої технічної документації на проведення "розкопок" і т.д.

Освіта

Університет економіки і права "КРОК", ", Учбово-науковий інститут магістерської підготовки і післядипломної освіти

Спеціальність «Управлінні персоналом організації», кваліфікація - директор з персоналу., Київ
Вища, з 2010 по 2010 (3 місяці)

курси підвищення кваліфікації, 18.02.2010р. - 13.05.2010р.

Київський національний університет будівництва та архітектури

Санітарно-технічний факультет, спеціальність "водопостачання, водовідведення", Київ
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 9 місяців)

Київський механіко-металургійний технікум

Технологія зварювального виробництва, Киев
Середня спеціальна, з 1994 по 1998 (3 роки 9 місяців)

кваліфікація "технік-технолог зварювального виробництва"

Додаткова освіта та сертифікати

Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство", ПрАТ "ВАЗ" Міжрегіональна академія управління персоналом"

2016, лютий

Курси підвищення кваліфікації «Суботня Школа Кадровика" Міжнародному центрі фінансово-економічного розвитку (МЦФЕР)

03.03.2012 р. - 24.03.2012 р.

Засоби мотивації персоналу в умовах сучасної конкуренції", ЗАТ „СК „Київ-Енерго-Поліс"

грудень 2004 р.

"Основи кадрового менеджменту", "Корпоративна культура. Ефективне вирішення конфліктів.", "Лідерство. Командна робота"

Агенція з аутсорсингу "Прима НRМ", Київ, січень - лютий 2004р.

“Основи кадрового діловодства”, ", Мінсоцполітики, Асоціація профспілок України, Аудиторська група "ЮРЕНКОМ"

вересень 2003 р.

"Організація роботи кадрових служб. Правове регулювання трудових відносин", Інформаційно-консультативний центр "КОРТЕКС"

березень 2002 р.

Знання і навички

MS Office Користувач Internet MS Outlook Outlook Express САПР M.E.Doc ЛІГА:ЗАКОН 1С ЗУП Нарахування зарплати Комінтех Express

Додаткова інформація

Навички та досягнення.
Вільно оперую Кодексом Законів про Працю України (КЗпП).
Представництво у суді.
Успішний досвід проходження перевірок Інспекцій з праці, ФСС з ТВП, стану ведення військового обліку РВК та ін.
Оформлення дозволів на працевлаштування та посвідок тимчасового проживання в Україні співробітників - нерезидентів України;
ПРО СЕБЕ:

40 років (24 листопада 1979 р.), заміжня, маю дитину - 2006 р.н.
Кадровик: від «кадри «з нуля»» до очолювання відділу з кількістю підлеглих 15 інспекторів, тому, вважаю себе «бойовою одиницею», здатною очолити «буденні походи ввіреного мені війська» або стати пліч о пліч у стрій до кадровиків-побратимів. На мій погляд, власне, це і має бути ментальною сутністю лідера, де на моїх очах зростатимуть послідовники, а не просто підлеглі.

Маю досвід автоматизації кадрових процесів, роботи з іноземцями (дозволи, посвідки і т.д.), проходження перевірок.

Не боюсь приймати рішення та брати на себе відповідальність, гіперактивна (в хорошому сенсі цього слова - якщо я бачу, що можна покращити кадрові процеси та/або процеси в компанії - я не залишусь байдужою і обов'язкової спробую їх спростити/удосконалити/замінити або виключити, як зайвий ланцюг) Тобто, ствердно можу заявити, що я: ініціативна, відповідальна і закохана у те, чим займаюсь (у кадрову справу).

В нещодавньому минулому - «Фахівець-оркестр», який взяв на себе як кадрове діловодство, так і управління персоналом - хоча б в мінімальному, але необхідному обсязі. Функції ширші за передбачені кваліфікаційною характеристикою інспектора з кадрів, але занадто вузькі, аби обіймати посаду менеджера з персоналу.

Маю досвід проведення навчання торгового керівного персоналу з основ трудового права та кадрового адміністрування

Маю досвід написання ТЗ для локального програмного забезпечення; проведення повного кадрового аудиту по групам компаній;перехід з програмного забезпечення "1С" на "Комінтех" юридичної особи з чисельністю штату понад 1900 чол.

А ще маю дві публікації на кадровому порталі:
1.https://www.kadrovik.ua/content/retrospektyva-malenkogo-kadrovyka-abo-yak-ne-zablukaty-u-tenetah-internetu?fbclid=IwAR0KoMIjZOJVQip5X9Fda6s5IYq0Jvll4Xy2JaEdfRhRNebEHkbyMjtu99Y
2.https://www.kadrovik.ua/content/odyn-den-iz-zhyttya-kadrovyka-abo-nesmishni-zharty-femidy?fbclid=IwAR1H-kdcB-AIU35QzqmYzRlrNDD4ZqKzKs3FZh6SqSmUxBc8nbPutxQo2tg

ЗАХОПЛЕННЯ:
- треккінг,
- поезія (пишу вірші).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: