Резюме от 13 октября 2017 PRO

Недашківська Галина Олександрівна

Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування, 15 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
24 ноября 1979 (37 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 03.2017 по наст. время (7 месяцев)
ТОВ "НВК "НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА", Київ (освіта)

«Фахівець-оркестр» :), який взяв на себе як кадрове діловодство, так і управління персоналом - хоча б в мінімальному, але необхідному обсязі. Функції ширші за передбачені кваліфікаційною характеристикою інспектора з кадрів, але занадто вузькі, аби вводити посаду менеджера з персоналу.

Штатна чисельність компанії близько 200 чол., включаючи ФОП.
Коло обов'язків включає в себе, але не обмежується :
•Пошук і підбір персоналу відповідно до цілей розвитку, виробничої програми та кадрової політики компанії;
•Виконання циклу робіт щодо працевлаштування, звільнення або переведення персоналу.
•Ведення, облік, зберігання особистих справ, трудових книжок персоналу, підготовку графіків відпусток, документів, необхідних для призначення пенсійного забезпечення, а також видачу службових посвідчень тощо.
•Складання звітності з обліку персоналу та роботи з ним.
•Табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль стану трудової дисципліни і дотримання персоналом правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Укладання трудових договорів (в тому числі строкових та контрактів)
•Формування бази даних кандидатів на вакантні посади та своєчасне їх оновлення.

Головний фахівець відділу кадрового адміністрування

с 10.2016 по 03.2017 (5 месяцев)
ТОВ "НОВУС Україна", Київ (роздрібна торгівля)

Кадровий аудит, інформаційна підтримка. Загальна чисельність співробітників компанії складає - 5000 чол. Кількість прямих підлеглих - 9 інспекторів з кадрів.Ведення кадрового діловодства. (Прийом (в тому числі іноземних громадян), звільнення, переведення). Розробка посадових інструкцій, Положення про кадрове діловодство, Положення про захист персональних даних і т.п. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок; визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення лікарняних листів; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами.Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (доплати, преміювання співробітників, внесення змін до штатного розпису і т.п.).Складання внутрішніх звітів, що стосуються використання робочого часу, чисельності та руху персоналу.Надання керівництву компанії і директорам магазинів, а також особам, відповідальним за кадрове діловодство, консультаційної підтримки по трудовому законодавству, діючим кадровим процедурам і внутрішнім нормативам. Деталізація обов'язків:
•Ведення кадрового діловодства компанії: підготовка наказів, довідок, прийом, переведення, звільнення (в тому числі "проблемні" звільнення, відпустки всіх видів, ведення трудових книжок, формування особових справ, табелів обліку робочого часу;
•Чіткий моніторинг змін в трудовому законодавстві;
•Контроль роботи інспекторів з кадрів;
•Ведення штатного розкладу по компанії (ЦО, філії);
•Ведення всіх форм звітності (держ. І внутрішніх);
•Розробка HR стандартів і процедур (посадових інструкцій, колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів);
•Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;
•Консультація працівників компанії з питань трудового законодавства.

Начальник сектору кадрового адміністрування

с 02.2015 по 10.2016 (1 год 8 месяцев)
ПІІ "Білла-Україна", Київ (роздрібна торгівля)

Ведення особового складу центрального офісу компанії і філій м.Києва (1485 чол.).Кураторство ведення особового складу по регіонах України (826 чол. + 419 по ДГПХ), аудиторські перевірки, інформаційна підтримка.
Загальна чисельність співробітників компанії складає - 2311 чол.
Кількість прямих підлеглих - 2 інспектора відділу кадрів + відповідальна особа за ведення військового обліку.
Ведення кадрового діловодства:
•прийняття (в тому числі іноземних громадян), звільнення, переведення;
•розробка посадових інструкцій, Правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про преміювання співробітників, Положення про кадрове діловодство і т.п.
•формування та ведення особових справ працівників;
•заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок; визначення трудового стажу;
•надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам;
•оформлення лікарняних листів;
•ведення табеля обліку використання робочого часу;
• - складання встановленої звітності про роботу з кадрами.
•підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (доплати, преміювання співробітників, внесення змін до штатного розпису і т.п.);
•складання внутрішніх звітів, що стосуються використання робочого часу, чисельності та руху персоналу.
•надання керівництву компанії і директорам філій, а також особам, відповідальним за кадрове діловодство, консультаційної підтримки по трудовому законодавству, діючим кадровим процедурам і внутрішнім нормативам.Успішний досвід проходження перевірок (Мінпраці, соцстрах, фонд інвалідів).

Деталізація обов'язків:
•Ведення кадрового діловодства компанії в повному обсязі: (підготовка наказів, довідок, прийом, переведення, звільнення (в тому числі "проблемні" звільнення: винних дій працівника, який безпосередньо обслуговує грошові, товарні або культурні цінності, якщо ці дії дають підставу для втрати довіри ; прогул; появи на роботі в нетверезому стані; виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі внаслідок недостатньої кваліфікації або стану здоров'я і т. д.), відпустки всіх видів, ведення трудових книжок, формування особових справ, табелів обліку робочого часу);
•Чіткий моніторинг змін в трудовому законодавстві;Контроль роботи інспекторів з кадрів;Ведення штатного розкладу по компанії (ЦО, філії);
•Ведення всіх форм звітності (держ. І внутрішніх);Розробка HR стандартів і процедур (посадових інструкцій, колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів);
•Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;Консультація працівників компанії з питань трудового законодавства.

Менеджер з персоналу

с 05.2010 по 01.2015 (4 года 8 месяцев)
ПІІ "Білла-Україна", Київ (роздрібна торгівля)

Ведення особового складу центрального офісу компанії і філій м.Києва (884 чол.)
Кураторство ведення особового складу по регіонах України (770 чол. + 293 по ДГПХ), аудиторські перевірки, інформаційна підтримка.
Загальна чисельність співробітників компанії складає - 1947 чол.
Ведення кадрового діловодства. (Прийом (в тому числі іноземних громадян), звільнення, переведення)
Розробка посадових інструкцій, Правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про преміювання співробітників, Положення про кадрове діловодство і т.п.
Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок; визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення лікарняних листів; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами: форма №5-ПН, №3-ПН, №1-ПВ, 10-ПІ, 2-ТМ, реєстраційні картки за формою N 1-ІМ і т.д.
Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (доплати, преміювання співробітників, внесення змін до штатного розпису і т.п.).
Складання внутрішніх звітів, що стосуються використання робочого часу, чисельності та руху персоналу.
Надання керівництву компанії і директорам філій, а також особам, відповідальним за кадрове діловодство, консультаційної підтримки по трудовому законодавству, діючим кадровим процедурам і внутрішнім нормативам.

Провідний фахівець відділу кадрів

с 11.2004 по 12.2009 (5 лет 1 месяц)
ТОВ "Белла-Трейд" ТМ Bella, Київ (оптова торгівля)

HR generalist.
Ведення особового складу (170 чол), організація та ведення кадрового діловодства з «нуля»; оформлення прийому (в тому числі іноземних громадян), переведення та звільнення працівників, в тому числі: звільнення за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул, систему порушень і т.п .; розробка посадових інструкцій, положень, про відділи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Положення про комерційну і конфіденційної інформації тощо. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами: форма №5-ПН, №3-ПН, №1-ПВ, 10-ПІ, 2-ТМ, реєстраційні картки за формою N 1-ІМ і т.д. Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани); підбір персоналу; представництво в суді.

Заступник начальника відділу кадрів

с 02.2002 по 10.2004 (2 года 8 месяцев)
ПАТ "АК"Київводоканал", Київ (комунальне господарство)

Досвід ведення особового складу (2179 чол.); організація і контроль роботи відділу кадрів (в підпорядкуванні знаходилося 4 чол.); оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку зі скороченням чисельності працівників, за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул, систему порушень, виходом на пенсію тощо; Розробка посадових інструкцій, положень, про відділи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, і т.д. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами: форма №5-ПН, №3-ПН, в тому числі №4-ПН (план) №4-ПН (факт), №10-ПІ. Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани, але ін.); ведення військового обліку; оформлення пенсій; розробка перспективних і річних планів комплектування персоналом з урахуванням перспектив його розвитку, змін складу працюючих, в зв'язку з впровадженням нової техніки і технології, а також пуском виробничих об'єктів; забезпечення, прийняття та розміщення молодих працівників згідно професії та спеціальності; організація підвищення кваліфікації працівників, зарахованих у резерв і підготовку їх до робіт на керівних посадах. Здійснення аналізу причин плинності в трудових колективах; вивчення потреб у кваліфікованих кадрах, розробка та впровадження заходів їх комплектування та інше.

Інженер 2 категорії

с 08.2001 по 02.2002 (6 месяцев)
ДКО "Київводоканал", Київ (комунальне господарство)

Виконання робіт по паспортизації, відповідно до обсягів і термінів, встановлених виробничим планам; твір робіт по паспортизації каналізаційного господарства: камер, колодязів та інших споруд, шляхом натурних обмірів, за даними виконавчих креслень і інструментальних зйомок, з нанесенням на планшети і заповненням паспортів на мережі, камер та інших споруд.Забезпечення схемами каналізації головний інформаційну систему (ГІС)Внесення змін схеми каналізації, що знаходяться в будівництві і реконструкції. Брала участь в технічних радах в межах компетенції.

Старший інспектор відділу кадрів

с 09.2000 по 08.2001 (11 месяцев)
ДКО "Київводоканал", Київ (комунальне господарство)

Досвід ведення особистого складу (1500 чол.); оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку зі скороченням чисельності працівників, формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності по роботі з кадрами; підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани); ведення військового обліку; оформлення пенсій і т.д.

Обхідник каналізаційних мереж

с 04.1999 по 08.2000 (1 год 4 месяца)
ДКО "Київводоканал", Киев (комунальне господарство)

Обхід магістральних водопроводів, колекторів каналізаційних, водопровідних, вуличних, дворових мереж і оглядових колодязів;- Підготовка зауважень про їх технічний стан, оформлення актів, протоколів та інших документів про порушення, неправильне або незаконному користуванні водопровідно-каналізаційними спорудами:- Складання графіка обходу;- Ведення журналу обходу споруд з відміткою в ньому всіх виявлених недоліків.- Оформлення встановленої технічної документації на проведення "розкопок" і т.д.


Образование

Університет економіки і права "КРОК", ", Учбово-науковий інститут магістерської підготовки і післядипломної освіти

Спеціальність «Управлінні персоналом організації», кваліфікація - директор з персоналу., Київ

Высшее, с 02.2010 по 05.2010 (3 месяца)

курси підвищення кваліфікації, 18.02.2010р. - 13.05.2010р.

Київський національний університет будівництва та архітектури

Санітарно-технічний факультет, спеціальність "водопостачання, водовідведення", Київ

Высшее, с 09.2000 по 06.2006 (5 лет 9 месяцев)

Київський механіко-металургійний технікум

Технологія зварювального виробництва, Киев

Среднее специальное, с 09.1994 по 06.1998 (3 года 9 месяцев)

кваліфікація "технік-технолог зварювального виробництва"


Дополнительное образование

  • Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство", ПрАТ "ВАЗ" Міжрегіональна академія управління персоналом" (2016, лютий)
  • Курси підвищення кваліфікації «Суботня Школа Кадровика" Міжнародному центрі фінансово-економічного розвитку (МЦФЕР) (03.03.2012 р. - 24.03.2012 р.)
  • Засоби мотивації персоналу в умовах сучасної конкуренції", ЗАТ „СК „Київ-Енерго-Поліс" (грудень 2004 р.)
  • "Основи кадрового менеджменту", "Корпоративна культура. Ефективне вирішення конфліктів.", "Лідерство. Командна робота" (Агенція з аутсорсингу "Прима НRМ", Київ, січень - лютий 2004р.)
  • “Основи кадрового діловодства”, ", Мінсоцполітики, Асоціація профспілок України, Аудиторська група "ЮРЕНКОМ" (вересень 2003 р.)
  • "Організація роботи кадрових служб. Правове регулювання трудових відносин", Інформаційно-консультативний центр "КОРТЕКС" (березень 2002 р.)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Office 2000, Internet, Outlook Express, 1С: Зарплата + Кадри :7.7; 1-С 8.2 ЗУП; Ліга-Закон, Peyrol, M.E.Doc, КУРС-ШКОЛА

Дополнительная информация

- треккінг,
- поезія (пишу вірші).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: