- PRO
Константин
Керівник сервісного відділу, сервіс-центру
- Розглядає посади:
- Керівник сервісного відділу, сервіс-центру, Керівник з розвитку, Керівник складу, Начальник майстерні, Керівник з доставки, Начальник виробництва, Завідувач складу, Керівник виробничої дільниці, Директор філії, Менеджер з закупівель
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 42 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро, Інші країни, Київ, Львів, Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4054110/
Досвід роботи
Керівник з розвитку філіалу
з 12.2024 по 02.2025
(2 місяці)
ServiceinUa, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Основні обов'язки: Стратегічний розвиток напряму: Розробка та реалізація стратегії розвитку напряму ремонту побутової техніки. Дослідження ринку та аналіз конкурентного середовища. Розробка пропозицій щодо розширення спектру послуг. Операційне управління: Організація процесів ремонту дрібної та великої побутової техніки. Впровадження стандартів якості та контроль за їх дотриманням. Оптимізація бізнес-процесів підвищення ефективності роботи сервісного центру. Робота з персоналом: Підбір, навчання та атестація спеціалістів з ремонту. Розробка системи мотивації підвищення продуктивності співробітників. Контролює дотримання техніки безпеки та стандартів роботи. Взаємодія з клієнтами та партнерами: Розвиток клієнтської бази та робота з ключовими клієнтами. Взаємодія з постачальниками запчастин та обладнання. Розробка та впровадження програм лояльності для клієнтів. Фінансовий та адміністративний контроль: Планування бюджету та контроль витрат на розвиток напряму. Аналіз фінансових показників та розробка заходів щодо їх поліпшення. Взаємодія з керівництвом компанії та звітність за результатами роботи
Аналіз існуючих бізнес-процесів у сервісному центрі. Впровадження нових підходів та технологій для підвищення ефективності роботи центру.
Керівник сервісного центру
з 08.2024 по 12.2024
(4 місяці)
PixoPhone / Смарфтони & Сервіс, Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)
Забезпечення стабільної та ефективної роботи сервісного центру для забезпечення високої якості обслуговування клієнтів, ефективного управління персоналом, оптимізації операційних процесів та досягнення фінансових показників.1. Управління операційною діяльністю сервісного центруОрганізувати та контролювати роботу сервісного центру, забезпечуючи високу якість виконання ремонтних робіт.Встановлювати та підтримувати стандарти обслуговування клієнтів.Забезпечувати своєчасне та якісне виконання всіх замовлень.2. Розвиток сервісного центру та інноваціїВпровадження нових технологій та методів ремонту, включаючи оновлення обладнання та програмного забезпечення.Постійний моніторинг новинок на ринку мобільної техніки та впровадження нових послуг для клієнтів.Розробка стратегії розвитку сервісного центру з метою розширення спектру послуг та залучення нових клієнтів.3. Контроль якості виконаних робітЗдійснювати перевірку якості виконаних ремонтних робіт. Впроваджувати процедури контролю за якістю, включаючи перевірку готових пристроїв перед видачею клієнтам.Проводити аналіз помилок та розробляти заходи для їх мінімізації.4. Управління персоналомНабір, навчання та розвиток персоналу сервісного центру, включаючи майстрів з ремонту, менеджерів та адміністраторів.Встановлення та підтримка робочих графіків.Мотивація співробітників, оцінка їхньої роботи та надання зворотного зв'язку.5. Залучення клієнтівРозробка та реалізація маркетингових стратегій для підвищення впізнаваності сервісного центру та залучення нових клієнтів.Співпраця з відділом маркетингу просування послуг сервісного центру через різні канали.Аналіз ринку та конкурентів для розробки пропозицій, що виділяють сервісний центр на ринку.6. Розробка та впровадження стандартів обслуговування клієнтівСтворення та впровадження стандартів обслуговування клієнтів, спрямованих на підвищення рівня задоволеності клієнтів. Забезпечення виконання цих стандартів усіма працівниками сервісного центру.7. Взаємодія з клієнтами та вирішення конфліктних ситуаційОсобистий контроль за вирішенням складних чи конфліктних ситуацій із клієнтами. Ведення переговорів із клієнтами у разі рекламацій чи невдоволення наданими послугами. Розробка та впровадження методів зниження кількості конфліктів та підвищення задоволеності клієнтів.8. Оптимізація бізнес-процесів сервісного центру
Менеджер з закупівель
з 10.2023 по 07.2024
(9 місяців)
ФЛП Кондренко К.С, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Контроль та супровід повного циклу закупівлі: від отримання запиту до надходження товару на склад.
Робота з первинною бухгалтерською документацією (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, акти звірки).
Постійна взаємодія з постачальниками для моніторингу виконання умов контрактів, оновлення інформації про терміни та обсяги поставок.
Узгодження супровідних документів із логістикою та внесення замовлень у систему ERP.
Пошук надійних постачальників в Україні,Європі таСША які пропонують найкращі умови щодо якості, вартості та термінів доставки
Керівник відділу сервісу
з 10.2020 по 11.2023
(3 роки 1 місяць)
Support.ua, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Організація роботи та взаємодія з сервісними центрами (ремонт цифрової техніки);
контроль за термінами ремонту цифрової техніки;
контроль термінів врегулювання (компенсація/ремонт);
врегулювання складних випадків, конфліктних та нестандартних ситуацій;
розвиток партнерської мережі (сервісні центри);
оптимізація витрат за ремонт техніки;
організація логістики;
організація прийому техніки на діагностику;
первинна діагностика при прийомі;
вести облік ТМЦ; проводити інвентаризації;
ведення звітності.
Керівник відділу сервісу
з 03.2020 по нині
(5 років 4 місяці)
FRAME Rental, Киев (Послуги для населення та бізнесу)
Обеспечение бесперебойной работы парка техники;
Внутренние ремонты фото и видео - техники;
Контроль за техническим состоянием техники (вид, состояние, комплектность);
Работа с подрядчиками (ремонт, сервис);
Обновление парка техники;
Обеспечение бесперебойной работы офиса и хозяйственные вопросы.
Керівник відділу сервісу
з 07.2013 по 02.2019
(5 років 7 місяців)
EDG Group, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функції:
- Робота з кінцевими споживачами та корпоративними клієнтами
- Ведення первинної документації, системи внутрішнього обліку
- Взаємодія з дилерами з питань відправлення товарів на ремонт
- Обробка заявок, що надходять на сервісне та гарантійне обслуговування
- Постановка завдань до виконання, контроль, мотивація персоналу
- підготовка статистичної та фінансової звітності за результатами діяльності спрямування;
- ведення обліку складських та логістичних операцій, формування необхідної звітності
- Контроль руху техніки (логістика, ремонт, списання, утилізація)
Керівник філіалу
з 02.2013 по 07.2013
(5 місяців)
Интернет магазин "Фотомаг", Київ (Роздрібна торгівля)
Функції:
- ведення бази даних з усіх видів товару, його ремонту, прийому-видачі товару тощо;
- вирішення спірних питань щодо обміну або повернення коштів згідно із Законом України «ОЗПП»;
- планування роботи відділу;
- управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання
Сервіс-менеджер
з 10.2012 по 02.2013
(4 місяці)
Интернет магазин "Фотос", Киев (Роздрібна торгівля)
Функции:
- Сопровождение клиента на всех этапах ремонта
- Работа с поставщиками по возвратам товаров;
- Контроль сервисных агентов и партнерских СЦ (сроки ремонтов, списание и т.д.)
- Ведение документооборота;
- Участие в инвентаризациях;
- Работа в учетных системах: 1С, Service Desk.
Керівник відділу сервісу
з 06.2010 по 09.2012
(2 роки 3 місяці)
Алло, ГК, Київ (Роздрібна торгівля)
Функції:
- Укладання договорів із сервісними центрами на виконання ремонтних робіт
- ведення бази даних з усіх видів товару, його ремонту, прийому-видачі товару тощо;
- вирішення спірних питань щодо обміну або повернення коштів згідно із Законом України «ОЗПП»;
- ведення регіонального складу шлюбу;
- проведення інвентаризації за складом;
- Консультативна робота зі співробітниками торгових точок «Алло» щодо
питанням гарантійного обслуговування;
- Розподіл та відправка, як сам безпосередньо, так і через
кур'єрські служби, товару до сервісних центрів для подальшого ремонту;
- стратегічне планування розвитку підрозділу, контроль та аналіз діяльності спрямування;
- підготовка статистичної та фінансової звітності за результатами діяльності спрямування сервісу;
- управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання;
- робота з клієнтською базою;
- робота з юридичним відділом;
- робота з проблемними клієнтами, своєчасне оперативне реагування та відповіді у письмовій формі на скарги клієнтів;
- робота з VIP-клієнтами;
- ведення переговорів різних спрямованостей;
- побудова дилерської мережі;
Спеціаліст по логістиці
з 08.2009 по 06.2010
(10 місяців)
МТI IT-Distribution, Київ (Машинобудування)
Функції:
- врегулювання спірних питань, робота з претензіями;
- оформлення супровідних документів, страхування перевезень;
- оптимізація схем, розрахунок термінів та вартості доставки;
- контроль прийому та розміщення продукції на складі;
- підготовка товаросупровідних та транспортних документів;
- Проведення інвентаризацій.
Оператор 1С
з 02.2009 по 05.2009
(3 місяці)
ТОВ / Новая Почта, Київ (Транспорт, логістика)
Функції:
- прийом та обробка телефонних дзвінків;
- прийом та відправлення факсів;
- ведення вхідної та вихідної кореспонденції;
- робота в 1С-«надання вантажоперевезень» (рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, приходи, акти).
Адміністратор сервісного центру. Бренд менеджер
з 12.2003 по 01.2009
(5 років 1 місяць)
КРОК ТТЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Функції:
- управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання (15 осіб у підпорядкуванні);
- складання повної звітності про ремонти (щоденної, щомісячної);
- квартальне та помісячне планування роботи відділу;
- Контроль руху техніки та запасних частин у СЦ
- управління товарними запасами, контроль складських залишків та періоду їх оборотності;
- затвердження роздрібних цін та їх контроль;
- формування замовлень на постачання продукції (аксесуари, запасні частини, витратні матеріали);
- формування мережі сервісних агентів по Україні, контроль їх діяльності
- підготовка та укладання договорів (з корпоративними клієнтами) для подальшої спільної роботи;
- контроль якості роботи майстрів;
- робота з клієнтською базою;
- робота з VIP-клієнтами;
- формування та контроль робочого графіка відпусток та лікарняних персоналу;
- побудова дилерської мережі;
Бренд-менеджер
Функції:
- моніторинг ринку, контроль позиції бренду на ринку;
- проведення досліджень, соцопитувань, аналітичних завдань;
- консолідація та аналіз звітної інформації для представництва України;
- досвід у побудові довгострокових відносин з клієнтами;
- участь у тематичних виставках;
- проведення тренінгів для персоналу.
- Підготовка та проведення презентацій;
- Складання офіційних листів
Менеджер по роботі з клієнтами
з 07.2001 по 04.2003
(1 рік 9 місяців)
ЗАО «Стриж» (Сервисный центр аудио, видео, оргтехники), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Функції:
- прийом та консультування клієнтів;
- Обробка заявок, що надходять на сервісне та гарантійне обслуговування
- занесення даних до програми обліку, формування звітів;
- Заповнення нарядів та розподіл техніки на ремонт майстрам
- видача готової продукції з ремонту;
- робота з касовим апаратом.
Освіта
Київський національний економічний університет
Финансовая экономика, Киев
Незакінчена вища, з 2002 по 2003 (1 рік)
Специальность экономист Бакалавр,
Київське професійно-технічне училище №11
Монтажник радиоэлектронной аппарату, Киев
Середня спеціальна, з 2000 по 2001 (1 рік)
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Adobe Photoshop
- 1С:Предприятие
- Работа с оргтехникой
- Графические редакторы
- Графический дизайн
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Дополнительная информация
Личные качества
Организованность, пунктуальность, внимательность, ответственность, коммуникабельность, умение работать в команде, быстрая обучаемость.
Большой опыт сопровождения сделок, подготовки документов, работа с заказчиками, ведение переговоров, заключение договоров, управление отделом логистики, складом готовой продукции, формирование региональной сети, управление персоналом, поиск, подбор, обучение, контроль и мотивация персонала.
Увлечения и интересы
Психология, компьютеры, техника
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Дніпро, Київ , ще 4 міста -
Керівник відділу
Дніпро, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу психологічної підтримки
Львів -
Керівник департаменту
Одеса -
Керівник відділу
70000 грн, Київ -
Заступник директора департаменту
Львів