Резюме від 8 січня 2024 PRO

Дмитро

Генеральний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 01.2021 по нині (3 роки 4 місяці)
STD Formation SRL, Кишинів (Молдова)/ Київ (Україна) (Проектування і постачання металоконструкцій (швидкомонтуємі повнокомплектні будівлі), експорт.)

Досвід партнерського розвитку бізнесу.
Створення позиціонування STD Formation як кращого партнера для індустрії проектування, постачання та монтажу металоконструкцій, а також повнокомплектних будівель.
Оберти компанії склали понад 1 млн євро за рік роботи 2021/2022.

Ключові зони відповідальності:

•Ефективне планування та реалізація проектів відповідно до бізнес-пріоритетів та стратегії;
•Планування та аналіз бюджету зовні-економічної діяльності;
•Аналіз витрат та контроль і оптимізація.
•Ведення переговорів з ключовими клієнтами (замовники); розширення зони представленості; вихід на інші ринки.
•Ведення переговорів з виробниками (заводи); зниження собівартості; оптимізація процесів; скорочення термінів виробництва; контроль якості виробництва.
•Маркетинг - колаборація з відомими виробниками цільового обладнання; створення корпоративного сайту з розробкою архітектури та контенту.
•Логістика - пошук оптимального логістичного партнера; митне оформлення експорту, розмитнення вантажів.
•Фінанси - бюджетування; рух грошових коштів (платіжний календар); баланс; P&L.

Директор з продажу та маркетингу

з 01.2017 по 08.2020 (3 роки 7 місяців)
Flagman™ Fishing&Outdoor, Київ (Мережа рибальських супермаркетів)

Маркетинг
Основні зони відповідальності:
• Підтримка та розвиток акційною політики, в т.ч. програми лояльності компанії;
• Забезпечення аналітики даних, з продажу, клієнтам, проведених маркетингових активностей;
• Планування рекламних кампаній;
• Контроль розробки дизайну продукції і виробництва POS-матеріалів;
• Взаємодія з BTL-агентствами і виробничими компаніями;
• Участь у виставкових заходах (Україна, Європа);
• Аналіз конкурентного середовища та формування аналітики для прийняття управлінських рішень.

Ключові досягнення:
• Проведено ребрендінг роздрібної мережі. Розроблено концепт магазину, що дозволяє переформатувати і відкривати нові об'єкти в єдиній стилістиці незалежно від формату;
• Впроваджено мерчендайзинг - побудова логіки зонування і викладення товару, розроблений комплекс POS-матеріалів;
• Впроваджено навігаційна система по магазину, що дало можливість покупцеві, легко і швидко орієнтуватися по зонам і групам товарів;
• Розроблено унікальний рітейл-концепт оформлення нового формату магазину, першого гіпермаркету в східній Європі загальною площею 1500 м.кв., включаючи сервісну модель обслуговування, екстер'єрні та інтер'єрне рішення, рекламно-інформаційну систему, навігаційну систему управління категоріями товару і виконаний підбір матеріалів та підрядників для реалізації проекту. Мета даного концепту є - створення нового, позитивного купівельного досвіду за допомогою: нового і універсального підходу представлення товару, зручних і чітких сервісних послуг, створенням приємною і сучасної атмосфери.

Управління роздрібною мережею
Основні зони відповідальності:
• Стратегічне планування продажів компанії.
• Визначення товарної, цінової і мотиваційної політики компанії.
• Розвиток роздрібної мережі.
• Контроль якості обслуговування клієнтів.
• Категорійний менеджмент

Ключові досягнення:
• Приріст EBIDTA + 30% рік / рік
• Відкрито 15 успішних супермаркетів
• Управління товарними залишками
• Запустив сервіс зворотного зв'язку «SARAFAN»
• Запустив програму таємного покупця

Операційний директор

з 10.2009 по 11.2016 (7 років 1 місяць)
ТМ "ringoo" Fozzy Group, Київ (Роздрібна мережа магазинів)

Роздрібна мережа магазинів з продажу мобільних телефонів, аксесуарів і послуг.
В управлінні: відділ продажів, відділ маркетингу, відділ оренди, адміністративно-господарський відділ, склад товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, регіональна служба безпеки, регіональні HR і тренера з навчання.
2009 - мережа налічувала 20 магазинів.
2010 - поглинання роздрібної мережі «Менс» 85 магазинів.
2011 - поглинання роздрібної мережі «Евросеть» 215 магазинів.
2012 - поглинання роздрібної мережі «Мобидик» 35 магазинів.
355 магазинів, 1500 співробітників у підпорядкуванні.
Запустив і впровадив проекти:
- «сезонні магазини», відкриття тимчасових 30 магазинів (в літній період, в курортних зонах АР Крим);
- «кредитний брокер»;
- «електронна вітрина»;
розробив:
- ексклюзивне обладнання під аксесуари (відкритий доступ), зростання продажів на 20%;
- нові формати магазинів «магазин Флагман», «магазин аксесуарів», «бутік аксесуарів», «острів аксесуарів».

Основні зони відповідальності:

• Стратегічне, оперативне управління роздрібною мережею
• Бюджетування (планування та контроль бюджетних показників, дохідна і витратна частини).
• Прогнозування і виконання планів продажів філіалами роздрібної мережі.
• Проведення регулярного фінансового і економічного аналізу діяльності компанії.
• Розробка та впровадження стратегії розвитку мережі: позиціонування на ринку, сегментація покупців, вибір цільової аудиторії, управління конкурентними перевагами, розробка програм лояльності.
• Управління персоналом: підбір, профадаптація, навчання, формування команди, побудова систем мотивації і оплати праці, атестація.
• Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів компанії, вжиття заходів щодо підвищення ефективності роботи компанії.
• Розподіл повноважень, показників компанії-магазину-персоналу, розробка системи KPI's, оптимізація бізнес-процесів, розробка регламентів бізнес-процесів, організація контролю в роздробі, звітність і чек-листи.
• Рішення адміністративно-господарських та фінансово-економічних питань мережі магазинів.
• Розробка асортиментної політики і політики ціноутворення для магазинів різних форматів: управління, класифікація, розвиток асортименту.
• Підвищення ефективності існуючих магазинів.
• Розробка та запуск нових форматів магазинів.
• Відкриття нових об'єктів. Переговори з ключовими орендодавцями.
• Управління фінансово-господарською діяльністю мережі магазинів.

Освіта

Одеська юридична академія

Менеджмент підприємств і організацій \ Менеджмент, Київ
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова

Телекомунікації \ Інформаційні мережі зв'язку, Одеса
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Київський коледж Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.

Телекомунікації \ Монтаж, обслуговування та ремонт автоматичного електрозв'язку, Київ
Середня спеціальна, з 2001 по 2005 (4 роки)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: