Резюме від 13 березня 2019 PRO

Інна

Керуючий, топ-менеджер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 08.2017 по 12.2018 (1 рік 4 місяці)
Gents Club, Київ (Надання послуг)

1.Організація і керування роботи персоналу ( 10 чол);
2.Організація і контроль процесу навчання нових працівників;
3.Робота з 1С. Заказ і контроль товару, матеріалу;
4.Робота з AMO crm, Bitrix, Binotel;
5.Контроль сроку виконання робіт та якості;
6.Комунікації з клієнтами;
7.Комунікації і допомага персоналу на різних етапах виконня роботи;
8.Нарахування та видача заробітньої плати.

Управляющий магазином

з 02.2013 по 03.2017 (4 роки 1 місяць)
ТОВ "АТБ-Маркет", Киев (Роздрібна торгівля)

Організація і координація роботи магазину:
1.1 Організація і керування роботою персоналу (50-55 чол.);
1.2 Керування процесом підбору персоналу, проведення співбесід;
1.3 Організація та контроль процесу навчання нових працівників, удосконалення та стажування штатних працівників;
1.4 Забезпечення наявності кадрового резерву;
1.5 Контроль за складанням та дотриманням оптимальних графіків роботи працівників магазину;
1.6 Організація і контроль обліку робочого часу працівників;
1.7 Розподіл і забезпечення виконання щомісячних/щоквартальних цілей роботи магазину (планів товарообороту, % втрат). Аналіз структури товарообігу і витрат магазину.

Забезпечення і контроль основних технологічних процесів:
2.1 Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічного стану магазину згідно діючих Санітарних правил і норм для підприємств торгівлі;
2.2 Щоденний контроль ведення касових процедур згідно діючих інструкцій (інкасації, забезпечення магазину і порядок видачі розмінної монети, ліміт каси, касова документація, закриття дня, передача потрібних документів і звітів в бухгалтерію, інвентаризація центральної і операційних кас);
2.3 Організація ведення обліково-звітної та іншої встановленої документації;
2.4 Контроль за дотриманням працівниками умов та правил експлуатації торгово-виробничого обладнання, інвентарю тощо згідно вимог ЗУ «Про охорону праці» та інших нормативних актів, підтримання їх в робочому стані, забезпечення своєчасності проведення планових та капітальних ремонтів після узгодження з керівництвом, приймання участі у інвентаризаціях основних засобів.

Контроль дотримання стандартів аренди арендодаторами площ магазну.

Контроль і облік витрачання енергоресурсів.

Взаємодія з контролюючими органами.

Забезпечення і виконання норм охорони праці та протипожежної безпеки.

Піклування про покращення якості діяльності магазину, дотримання встановлених правил і надання основної послуги.

Освіта

Полтавский университет Економіки и Права

Фінанси, Полтава
Вища, з 2016 по 2017 (9 місяців)

Додаткова інформація

Високий рівень відповідальності, чесність та цілеспрямованість, організаторські здібності, вміння працювати в команді, висока працездатність, орієнтованість на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: