Резюме від 24 січня 2019

Світлана

Офіс-менеджер, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної роботи

з 05.2018 по нині (5 років 11 місяців)
Сенсорні системи України, Київ (виробництво та реалізація інформаційного сенсорного обладнання)

здійснення моніторингу оголошених тендерів на спеціалізованих сайтах з метою виявлення потенційно цікавих для Компанії конкурсів, оголошених як державними, так і приватними організаціями;
вивчення її вимог та підготовка інформації для прийняття рішення щодо участі у торгах;
аналіз відповідності компанії кваліфікаційним та іншим вимогам замовника згідно тендерної документації;
звернення до тендерного комітету щодо роз’яснень до вимог тендерної документації, у разі необхідності;
заповнення всіх необхідних форм та складання необхідних інформаційних довідок щодо компанії згідно вимог документації;
отримання всіх необхідних довідок, витягів, виписок та інших документів з відповідних державних структур, передбачених документацією конкурсних торгів;
підготовка повного пакету документації та контроль за своєчасним поданням;
представництво інтересів Компанії у процедурі розкриття тендерних пропозицій, за необхідності - фіксація порушень з боку замовника чи учасників;
відстеження результатів аукціону;
у випадку перемоги, прідготовка необхідних документів, погодження умов договору та контроль підписання;
за необхідності, оскарження результатів, порядку проведення конкурсних торгів.
Забезпечення життєдіяльності офісу.

Офіс-менеджер

з 09.2017 по 04.2018 (7 місяців)
ТОВ "Медбіоальянс", Київ (Виробництво та реалізація товарів медичного призначення)

Підготовка тендерної документації для участі в публічних закупівлях на Prozzoro. Підготовка повного пакету документації та контроль за своєчасним поданням; представництво інтересів Компанії у процедурі розкриття тендерних пропозицій, за необхідності - фіксація порушень з боку замовника чи учасників; відстеження результатів аукціону; у випадку перемоги, прідготовка необхідних документів, погодження умов договору та контроль підписання
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, договорами. Ведення таблиць обліку в Microsoft Excel. Робота з первинною документацією. Робота в 1С (первинна документація, внесення даних по номенклатурі і контрагентам)

Редактор-коректор (сумісництво)

з 06.2014 по 06.2017 (3 роки)
Видавничий дім "Слово", Київ (Видавництво наукової літератури)

Редагування понад 100 наукових та освітніх видань

Додаткова інформація

Долгова Світлана Володимирівна
м.Київ,
вул.Миропільська, 25, кв.42
моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження : 12 листопада 1968 р.
Сімейний стан: заміжня.
Освіта: Київський педагогічний університет ім. М.Драгоманова (1984-1988 рр.)
Спеціальність: педагог-психолог.
Курси бухгалтерів (2001р.).
Досвід роботи:

Посада: завідувач канцелярією.
Січень 2012 р. – вересень 2017
Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Посада: завідувач канцелярією.
Функціональні обов’язки: діловодство, робота з вхідною і вихідною
кореспонденцією, ведення журналів обліку, оформлення відряджень.

Посада: менеджер-управитель з постачання.
Лютий 2004 – грудень 2011 р.
ВАТ «Домобудівний комбінат №3».
Функціональні обов’язки:
- моніторинг цін на ринку будівельних матеріалів;
- складання порівняльних таблиць по цінам;
- ведення переговорів з постачальниками;
- планування закупок матеріалів (електроматеріали, спецодяг, будівельні
матеріали);
- оформлення і ведення первинної документації( угоди, акти виконаних робіт, видаткові і податкові накладні);
- поставка матеріалів на будівельні об’єкти, контроль за якістю буд. матеріалів;
- контроль за оплатами поставлених матеріалів.

Посада: оператор – бухгалтер первинної документації.
Вересень 2001-лютий 2004 г. - ТОВ «Галафарм». (Оптова торгівля ліками і товарами мед.призначення)
Функціональні обов’язки:
- обробка заявок в 1-С;
- створення на основі заявок пакета первинної документації;
- робота з сертифікатами на мед. препарати;
- переоблік товарів на складі.

Посада: бухгалтер первинної документації.
2000 -2001 р.-
ТОВ «СОВ. Гавань». (Переробка і реалізація риби цінних сортів).
Функціональні обов’язки:
- робота з первинною документацією (рахунки-фактури, видаткові, прибуткові, податкові накладні, виписка доручень);
- документальне оформлення товарів з торгових точок;
- проведення інвентаризації складів;
- ведення відділу кадрів підприємства.

Володіння мовами: російська і українська - вільно.
Комп’ютерні навички: Word,Excel,Outlook,1C.
Особисті якості:
оптимізм,комунікабельність, відповідальність, порядність, пунктуальність, організаторські навички, швидке засвоєння нових знань, вміння встановлювати дружні стосунки з колективом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: