Резюме від 3 травня 2024

Кристина

Менеджер по роботі із замовленнями, клієнтами, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 06.2023 по 11.2023 (5 місяців)
Військторг, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Знання військової амуніції!

- Управління системою CRM "МійДроп" для ведення актуального обліку товарів, приходу та списання на складі, переобліку та часткових закупівлях.
- Організація роботи з контрагентами Нової пошти, включаючи оформлення ТТН, вирішення питань щодо доставки, переадресації та контроль оплати.
- Проведення періодичних дзвінків щодо незабраних посилок.
- Пряма взаємодія з відділом продажів, бухгалтерією, складом та виробництвом для координації робочих процесів.

Адміністратор інтернет-магазину

з 06.2020 по 07.2022 (2 роки 1 місяць)
Destinarium, Вінниця (Роздрібна торгівля)

* Обробка замовлень, що надходять до інтернет-магазину destinarium.com.ua та на маркетплейси, такі як Prom, Rozetka, Allo, Epicenter, Kasta, через внутрішні панелі управління та CRM систему SalesDrive (є також досвід роботи в OneBox та Bitrix24), включаючи замовлення, що надійшли через Viber, Telegram, IP-телефонію та Business Suite від Meta (FB, Instagram).
* Контроль оплат від клієнтів та повернення коштів у разі форс-мажорних ситуацій.
* Робота з асортиментом, клієнтами та налаштуваннями в системах Prom та Rozetka.
* Створення та внесення даних про відвантаження замовлень у програму перевізника (Нова Пошта) через CRM систему.
* Комунікація з клієнтами, включаючи відповіді на запитання та консультації щодо продукції, обробку замовлень та відвантажень,інформування щодо термінів та вартості доставки, вирішення проблем та робота з претензіями, скаргами, відгуками.
* Ведення бази клієнтів та аналіз їх замовлень.
* Комунікація зі складом щодо формування, пакування та відправлення замовлень.
* Наповнення контентом маркетплейси Prom та Rozetka, а також редагування існуючих позицій.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2018 по 06.2020 (2 роки 3 місяці)
Оператор Call-centre, Vinnitsa (Роздрібна торгівля)

Тепла база клієнтів - продаж/апсейл/кроссейл
Вхідні/вихідні дзвінки. Консультування, вирішення суперечливих ситуацій. Упорядкування маршрутів для водіїв, контроль виконання замовлення своєчасно.

Менеджер проєкту, корректор

з 07.2017 по 12.2017 (5 місяців)
Туристична фірма, Винница (Туризм)

Написання статей, вичитування текстів на грамотність двома мовами, наповнення сайту контентом, ведення соціальних мереж.

Контент-менеджер

з 06.2014 по 01.2016 (1 рік 7 місяців)
Інтернет магазин товарів для тварин, Винница (Роздрібна торгівля)

Ведення інтернет магазину через соціальні мережі. Постінг новин та реклами відповідно до асортименту товару на сайті.

Касир бару

з 08.2010 по 12.2012 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "Картошка" РК "Амагама-Мегамолл", Винница (Готельно-ресторанний бізнес)

Розрахунок відвідувачів, барменів. Ведення касової дисципліни. Робота із системою R-KEEPER.

Круп'є

з 09.2006 по 06.2009 (2 роки 9 місяців)
Versal / Palace Hotel Ukaine / Storm, Вінниця (Приватні особи)

Здійснювати процес ведення азартних ігор, таких як Американська рулетка, Блек Джек, Покер, Тексас Холдем відповідно до чинних правил та положень грального бізнесу.

Проводити гральні операції, дотримуючись стандартів ефективності, безпеки та обслуговування клієнтів. Пояснювати правила азартної гри та смислове значення вживаних міжнародних термінів, керую грою.

Виконувати необхідні дії з роздачі (початкової та наступних) гральних карток (жетонів, фішок, карт) гравцям, керувати рулеткою, спостерігати за ходом та дотримуватись правил азартної гри.

Контролювати розміри мінімальних та максимальних ставок, приймати чи відхиляти ставки, приймати грошові суми за ставками. Оголошувати ставки відповідно до процедурних правил та забезпечувати їх правильне розташування, підраховувати суми ставок та виграшів.

Оголошувати виграшні номери, суми виграшних ставок, збирати гральні картки за програними ставками та здійснювати обмін грошей та гральних карток (жетонів, фішок, карток). Перевіряти суми виплат, підраховувати та фіксувати результати азартної гри (виграші, програші).

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

* Шукаю роботу в області обслуговування клієнтів з можливістю розвитку та отримання нових навичок. З графіком 9-17/9-18.

* Маю різноманітний досвід роботи з різними CRM системами та майданчиками, такими як МійДроп, Trello, 1С, Bitrix24, OneBox, SalesDrive; IP-телефонія Binotel/Nextell/MicroSIP; маркетплейси Prom, Rozetka, Business Suite від Meta (FB, Istagram, кабінет Нова Пошта та ін.)

* Також маю практичний досвід обслуговування клієнтів онлайн та по телефону.

* Володію українською та російською мовами, а також комунікативний рівень англійської.

* Здатна працювати швидко та уважно, гнучка та готова працювати овертайм, є можливість виділяти годину ввечері та на вихідні для комунікації з клієнтами та обробки важливих замовлень.

* Крім того, я впевнений користувач Google Sheets та MS Excel, маю невеликий досвід роботи з програмами документообігу Вчасно та 1С.

* Маю бажання зростати, розвиватися та отримувати нові знання та навички у сферах продажів, маркетингу та інших галузях.

* Здатна брати на себе відповідальність, вмію швидко та зрозуміло комунікувати у команді, енергійна та стресостійка, чесна, життєрадісна та відкрита.

* Легко навчаюсь новому, маю спостережливість, концентрацію, посидючість та старанність.

* Здатна розв'язувати проблеми та працювати з претензіями, скаргами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати