Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4104074/

Керівник проєкту

Розглядає посади: Керівник проєкту, Операційний менеджер
Вид зайнятості: повна, неповна
Місто: Львів
Розглядає посади:
Керівник проєкту, Операційний менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора

з 01.2024 по нині (2 роки)

- Забезпечую повне операційне управління локацією, відповідальна за роботу команди (адміністратори, технічний персонал) та високий
рівень задоволеності клієнтів.
- Здійснюю активну комунікацію з поточними і потенційними клієнтами та ефективно керую взаємодією з ними.
- Формую персональні пропозиції, договори клієнтам, координую фінальні рішення.
- Відповідаю за ведення фінансових процесів: рахунки, оплати, контроль надходжень, звірки та частково звітність.
- Формую графік команди, координую зміни, допомагаю у пошуку заміни.
- Працюю зі скаргами / нестандартними ситуаціями - вирішую ситуації підтримуючи позитивну атмосферу.
- Взаємодію з керівником та всією командою, координую роботу останньої.
- Займаюсь, підбором, адаптацією та навчанням адміністраторів.

Менеджер коворкінгу

з 11.2021 по 12.2023 (2 роки 2 місяці)
Kontora Lviv, Coworking & Offices, Львів (Нерухомість)

Відповідала за комплексне забезпечення ефективногофункціонування коворкінгу. Це включало повну організацію робочого простору, закупівлю всіх необхідних матеріалів та продукції, а також пошук та налагодження співпраці з новими постачальниками. Здійснювала операційний контроль щоденної роботи офісу, від замовлення товарів і контролю поставок до підтримки порядку та комфорту для резидентів. Займалася веденням первинної бухгалтерської документації (акти, накладні) та координацією роботи клінінгового персоналу. Брала активну участь в адміністративних заходах компанії.

Фахівець з прийому та розміщення відвідувачів

з 05.2021 по 10.2021 (6 місяців)
Kontora Lviv, Coworking & Offices, Львів (Нерухомість)

– Презентація простору новим резидентам та гостям, ознайомлення з усіма послугами й можливостями коворкінгу;
– Спілкування з резидентами, зустріч гостей та відвідувачів, допомога у вирішенні щоденних організаційних питань;
– Участь в організації подій і внутрішніх активностей коворкінгу;
- Відкриття та закриття простору;
– Бронювання переговорних кімнат;
– Прийом оплат і формування рахунків;
– Підготовка до щотижневих частувань для резидентів;
– Регулярна перевірка та контроль простору впродовж дня;

Адміністратор медичної клініки

з 05.2020 по 10.2020 (6 місяців)
Medialt, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- підготовлювала простір до відкриття та закриття;
- формувала запис пацієнтів до спеціалістів;
- зустрічала пацієнтів;
- допомагала при відвідуванні лабораторного центру;
- скеровувала пацієнтів у потрібні маніпуляційні кабінети;
- приймала оплати та працювала з касовим апаратом і КОРО;
- слідкувала за порядком у відділенні.

Старший адміністратор рецепції

з 11.2018 по 05.2021 (2 роки 7 місяців)
ГК " Жорж", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

-Робота з онлайн ресурсами - сайтами бронювань Booking.com, Expedia
- Бронювання номерів;
- Робота з гостями, вирішення конфліктних ситуацій;
- Виконання запитів та індивідуальних побажань гостей
- Навчання, стажування та адаптація персоналу служби прийому та розміщення;
- Допомога адміністраторам при поселенні та розрахунку гостей;
- Робота з груповими поселеннями.
- Контроль безперебійної роботи обладнання
- Здійснення касових операцій;
- Робота з рахунками, видатковими касовими ордерами.
- Ведення звітності в таблицях по кількості проданих номерів безпосередньо на рецепції готелю
- Організація та продаж додаткових послуг готелю
- Збільшення кількості бронювань напряму, що дозволило мінімізувати роботу з посередниками та онлайн ресурсами, та збільшити прибутковість готелю
- Контроль за дотриманням якості обслуговування гостей
- Створення інструкцій, стандартів для покращення роботи рецепції;
- Складання графіку робочих змін працівників рецепції.

Адміністратор готелю

з 07.2017 по 10.2018 (1 рік 4 місяці)
Кавальєр Бутік Готель, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- бронювання номерів;
- заселення/виселення гостей;
- розрахунок гостей;
- робота з касовим апаратом;
- робота із запитами гостей та їх виконання;
- контроль готовності номерів до заселення;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- організація додаткових послуг для гостей (таксі, трансфер, доставка їжі/квітів)

Освіта

Львівський державний університет фізичної культури

Туризм, Львів
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Бакалар та Магістр з туризму

Додаткова освіта та сертифікати

Ефективний менеджер: навички керівника, Бізнес-школа УКУ

2023, 2 дні

Знання і навички

  • SERVIO
  • Доктор Елекс
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Користувач 1С
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Сервіс Вчасно
  • Finmap
  • Користувач BAS
  • Управління персоналом
  • Чесність
  • Відповідальність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Маю досвід управління сервісною локацією, командою 5+ осіб, повний контроль операцій, сервісу, частково фінансів та взаємодії з клієнтами.
Орієнтована на результат, дисципліну та якісний клієнтський досвід.
Прагну самореалізації, професійного та особистісного розвитку.
Бажаю рости та розвиватися у команді однодумців, які націлені на якісний результат.
Клієнтоорієнтований працівник та людина, що прагне покращити, удосконалювати сервіс!
Досвід роботи на керівній посаді 2 роки.

З повагою,
Гончарук Юлія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: