Резюме від 13 липня 2020 PRO

Андрій

Виконавчий директор, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Підприємець

з 04.2016 по нині (8 років 1 місяць)
ФО-П Коваль А.С, Залізний Порт (Послуги)

Засновник, т.в.о. директора

з 08.2014 по 03.2016 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "БРИЗАНТА", Дніпро (Медичні витратні матеріали)

Керівництво діяльністю компанії (12 співробітників).
Створено систему постачання витратних для бюджетних (держ.закупівлі в т.ч. програмного характеру) та небюджетних установ і організацій. Створення асортименту, пошук партнерів в Україні та закордоном, зовнішньоекономічна діяльність.

Директор

з 02.2010 по 04.2016 (6 років 2 місяці)
ТОВ "МК КСЕНКО", Донецьк (медичне устаткування)

Керівництво діяльністю компанії (28 співробітників)
Побудовано систему постачання устаткування від вітчизняних та іноземних виробників та їх дистриб’юторів до кінцевого споживача (бюджетні та приватні) та до торгуючих організацій України. Зовнішньоекономічна діяльність, пошук партнерів в Україні та за її межами, участь у тематичних виставках, робота з контролюючими та правоохоронними органами, судові спори.

Заступник директора

з 12.2009 по 01.2010 (1 місяць)
ТОВ "КСЕНКО", Донецьк (Медичне устаткування)

Організація роботи офісу, система постачання, імпорт, державні закупівлі, контракти з вітчизняними та закордонними партнерами.

Юрисконсульт

з 03.2005 по 12.2010 (5 років 9 місяців)
ТОВ "КСЕНКО", Донецк (медичне устаткування)

Договірна робота, документообіг під час державних закупівель, зовнішньоекономічні контракти, робота з контролюючими та правоохоронними органами, судова практика.

Освіта

Міжнародний інстітут бізнесу

General MBA, Киев
Вища, з 2015 по 2018 (3 роки)

ДонНУ

Економіко-правовий, правознавство, Донецк
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Таллінська школа менеджменту, курс Персональне управлінське мистецтво

2018-2019, 10 місяців

Талліннська школа менеджменту курс Олександра Фрідмана «Ви або хаос, професійне планування для регулярного менеджменту»

з 9.2019 по 11.2019

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Мета - отримання цікавої та надихаючої роботи на якій мої знання і навички підвищать вартість бізнесу роботодавця і дозволять мені та компанії вийти на новий рівень.

Шукаю роботу в зв'язку з переїздом до м. Одеса.

Яку роботу шукаю:
-керівником підприємства
-керівником одного із напрямків бізнесу
-керівником комерційного, логістичного або департаменту зовнішньо-економічної діяльності у великому системному бізнесі
-консультантом з питань ведення бізнесу, проведення стратегічних сесій, побудови бізнес-моделей та налагоджування бізнес-процесів, впровадження системи управлінського обліку.

Основні навички:
- проведення аналізу існуючого або нового бізнесу, побудова, виконання та контроль виконання стратегій,
- побудова бізнес-моделей та налагоджування бізнес-процесів,
- досвід керування колективом, підбір команди, що працює не результат, побудова системи мотивації,
- проведення переговорів щодо закупівлі або продажу товарів та послуг на будь-якому рівні, в тому числі експорт та імпорт,
- побудова системи імпорту або експорту товарів, досвід належного оформлення товаросупровідних документів між виробником, закордонним постачальником та отримувачем товару в Україні,
- досвід міжнародних перевезень в тому числі мультимодальних, знання правил та норм оформленні документів для перевезення різного роду товарів з боку імпортера, експортера, посередника,
- широкий досвід участі у державних закупівлях, як з боку замовника так і з боку учасника,
- глибоке знання українського законодавства, досвід реєстрації, перереєстрації, та закриття підприємств та організацій, досвід отримання ліцензій та дозвільних документів різного профілю,
- позитивний досвід отримання фінансування за грантовими програмами (виграно три гранти на розвиток власного бізнесу 2017, 2018 та 2019 роки),
- досвід відносин з правоохоронними та контролюючими органами,
- досвід судових спорів,
- знання бухгалтерського та управлінського обліку, бюджетування,
- досвід в проведенні різного роду маркетингових заходів, участі у виставках, в т.ч. закордоном,
- досвідчений користувач ПК (MacOS та Windows) Word, Excel, PowerPoint, 1C, досвід впровадження CRM-систем.

Особисті якості:
- проактивна життєва позиція, прагнення до особистого та професійного зростання;
- вміння правильного делегування підлеглим та контролю їх роботи для досягнення високих результатів;
- готовність брати на себе відповідальність за свої рішення і дії підлеглих, вимогливість до себе і підлеглих;
- здатність оперативно виявляти ключові проблеми і приймати раціональні рішення, в тому числі в критичних ситуаціях;
- стратегічне та аналітичне мислення, системність та послідовність;
- високорозвинені управлінські якості, вміння добиватися поставлених цілей;
- хороша пам'ять і широкий кругозір, швидко рахую;
- хобі – кулінарія, подорожі та читання.


Водійське посвідчення категорії В, власний автомобіль.
Одружений, двоє дітей (20 та 13 років).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: