Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 березня 2024 PRO

Валерій

Начальник управління нерухомістю

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
60 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник центру управління нерухомим майном та інфраструктурою

з 02.2022 по 11.2023 (1 рік 9 місяців)
АТ Укрпошта, Киев (Транспорт, логістика)

- управління бізнес-процесами підрозділів нерухомого майна у відповідності до стратегії підприємства;
- організація ефективного використання нерухомого майна, матеріальних та енергетичних ресурсів підприємства;
- організація взаємодії між відділами адміністрування орендних та комунальних договорів, екcплуатації будівель та інфраструктури, ремонтно-будівельним та господарським;
- організація отримання правовстановлюючих документів на нерухоме майно та земельні ділянки підприємства;
- планування, бюджетування та оптимізація витрат.

Начальник відділу експлуатації та капітальних ремонтів будівель та споруд

з 08.2018 по 02.2022 (3 роки 6 місяців)
Комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль виконання бюджету, оптимізація витрат;
•організація експлуатації та управління власними та орендованими об’єктами нерухомості банку, контроль за їх використанням та станом;
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем;
•контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт (поточні та капітальні ремонти);
•організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, екології
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Директор підприємства

з 10.2015 по 07.2017 (1 рік 9 місяців)
Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу» Міністерства Фінансів України, Київ (real estate and facility managment)

•організація, координація та контроль роботи підприємства;
•організація ефективної взаємодії структурних підрозділів підприємства;
•планування стратегії розвитку підприємства та реалізація;
•оперативне планування та контроль за діяльністю підрозділів підприємства щодо виконання затверджених планів;
•ведення фінансово-господарської діяльності;
•контроль ефективного використання ресурсів підприємства;
•організація загальновиробничих процесів;
•проведення переговорів з ключовими клієнтами;
•організація діловодства, юридичне та економічне опрацювання договорів;
•контроль за дотриманням трудової дисципліни;
•підбір, навчання та організація роботи персоналу;
•забезпечення безпечної експлуатації будівлі класу А (18 000 кв м) та споруд міністерства, інженерних мереж та обладнання (теплопостачання, водопостачання, електропостачання (включаючи резервне живлення), вентиляція, кондиціювання, ліфтове господарство, радіо- та телетранслювання);
•забезпечення функціонування інтегрованої системи засобів безпеки ( контролю доступу, відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, газового та водяного пожежегасіння);
•забезпечення економного споживання енергоресурсів;
•забезпечення контрольно-перепускного режиму;
•забезпечення проведення поточних та капітальних ремонтів;
•забезпечення харчування співробітників міністерства та заходів (конференцій, семінарів);
•забезпечення функціонування готелю ( http://ministersky-hotel.minfin.gov.ua );
•забезпечення міністерства автотранспортом.

Заступник директора департаменту загальної підтримки (адміністративно-господарська діяльність)

з 11.2011 по 08.2014 (2 роки 9 місяців)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль виконання бюджету, оптимізація витрат;
•розробка та впровадження нормативних документів: політик, положень, інструкцій, проектів розпоряджень, договорів, актів;
•організація документування управлінської діяльності (канцелярія, архів, асистенти);
•організація експлуатації та управління власними та орендованими об’єктами нерухомості банку (240 об’єктів), контроль за їх використанням та станом;
•аналіз ефективності та підготовка пропозицій (презентацій) щодо оптимізації використання об’єктів нерухомості банку на погодження рішень Правлінням банку;
•організація пошуку та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку та релокації, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
•ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•організація пошуку орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, , погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•організація оформлення правовстановлюючих документів та техпаспортів на нерухомість, узаконення перепланувань, реєстрації прав власності;
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
•контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт (поточні та капітальні ремонти);
•управління закупівлями: організація проведення тендерів, укладення та контроль виконання договорів закупівель товарів, робіт та послуг;
•організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку (120 авто);
•реєстрація відділень та їх керівників у НБУ;
•контроль діяльності управління інкасації;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, екології, цивільного захисту;
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Начальник управління загальної підтримки регіонів банку

з 10.2010 по 10.2011 (1 рік)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль за використанням бюджету;
•укладання та контроль виконанням договорів оренди приміщень для структурних підрозділів банку, автостоянок, площ для АТМ та реклами, договорів надання комунальних послуг;
•моніторинг ринку нерухомості з метою пошуку об’єктів нерухомості для розширення мережі банку, перегляду орендної плати для орендованих та переданих в оренду об’єктів банку;
•аналіз ефективності та підготовка пропозицій (презентацій) щодо оптимізації використання об’єктів нерухомості банку на погодження рішень Правлінням банку;
•пошук та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку та релокації, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
•ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•пошук орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•оформлення правовстановлюючих документів та техпаспортів на нерухомість, узаконення перепланувань, реєстрації прав власності;
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
•контроль виконання ремонтно-будівельних робіт у відділеннях банку;
•реєстрація відділень та їх керівників у НБУ;
•організація обліку матеріальних цінностей;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки у регіональних відділеннях банку;
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Начальник управління справами/ заступник начальника управління справами

з 11.2007 по 06.2010 (2 роки 7 місяців)
АТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль за використанням бюджету, оптимізація витрат;
•організація документування управлінської діяльності;
•організація експлуатації та управління об’єктами нерухомості банку (91 об’єкт), контроль за їх використанням та станом;
•планування, організація та контроль діяльності з розвитку мережі банку;
•пошук та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
•ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
•контроль виконання ремонтно-будівельних робіт;
•організація закупівель: проведення тендерів, укладення та контроль виконання договорів на обслуговування інженерно-технічних систем будівель, надання послуг, закупівлю обладнання (комп’ютерної та оргтехніки, дизель-генераторів, кондиціонерів), легкових авто, сейфів, меблів, канцелярських та господарських товарів;
•організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки (4 група допуску), цивільного захисту;
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Заступник начальника відділу документообігу та архіву

з 05.2007 по 10.2007 (5 місяців)
ТОВ «Комерційний банк «Дельта», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Заступник начальника центру інформаційних систем управлення підприємством (ІT)

з 01.2002 по 11.2006 (4 роки 10 місяців)
ВАТ «Міттал Стіл Кривий Ріг» (ВАТ «Криворіжсталь»), Кривий Ріг (металургійна промисловість)

•розробка та реалізація бізнес-плану, політик, стратегії розвитку ІT інфраструктури
підприємства;
•розробка технічних завдань на проектування інформаційних систем управління
підприємством;
•планнування, контроль впровадження та супроводження інформаційних систем управління підприємством;
•укладання договорів на придбання програмного забезпечення, засобів обчислювальної та копіювальної техніки, сервісне обслуговування обладнання, надання послуг інтернет- провайдерами;
•організація обліку матеріальних цінностей ;
•організація робіт з експлуатації та сервісного обслуговування серверного, телекомунікаційного обладнання, комп’ютерної та копіювальної техніки підприємства (понад 4 000 одиниць);
•планування та контроль робіт з експлуатації ( у т.ч. капітальні та поточні ремонти) обладнання, будівель та споруд (2 500 кв. м) та інженерно-технічних систем центру;
•контроль функціонування системи охрани праці, пожежної безпеки, электробезпеки (4 група допуску).

Начальник сектору розробки інформаційних систем основного виробництва

з 01.2000 по 01.2002 (2 роки)
КДГМК «Криворіжсталь», Кривий Ріг (металургійна промисловість)

організація та контроль робіт з розробки, впровадження та супроводу інформаційних систем основного виробництва (UNIX, DG UNIX, СУБД ORACLE, MS Windows)

Ведучий програміст системний відділу розробки та впровадження систем основного виробництва

з 06.1996 по 01.2000 (3 роки 7 місяців)
КДГМК «Криворіжсталь», Кривий Ріг (металургійна промисловість)

•забезпечення системної та мережевої підтримки для розробки, введення в експлуатацію та супроводження інформаційних систем основного виробництва (UNIX, DG UNIX, СУБД ORACLE, MS Windows);
•розробка технічної документації техноробочого проекту.

Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Економічний факультет, Облік та аудит, Київ
Вища, з 2009 по 2011 (1 рік 9 місяців)

Криворізький гірничорудний інститут

Електротехнічний факультет, Електропривід та автоматизація промислових установок, Кривий Ріг
Вища, з 1982 по 1989 (6 років 9 місяців)

Отримав диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-тренінг "Корпоративна культура, спрямована на продажі", Майстерня управлінського консультування (Київ)

28/01/2012

Семінар "Facility Management. Efficiency of the Business Process Integration", Arzinger (Київ),

09/09/2011

Курси " ISO 14001-97 " Системи управління навколишнім середовищем. Склад і опис елементів і керівництво щодо їх застосування. ",

25/10/05 - 29/12/05

Курси "OHSAS 18001"Системи управління охороною здоров'я і безпекою персоналу "", ВАТ «Криворіжсталь»,

16/02/04 - 18/05/04

Курси "Фінансово-економічна діяльність підприємства, бухоблік і правознавство", КДГМК «Криворіжсталь»,

14/03/02 - 07/05/02

Курси "Вивчення нормативних документів міжнародного стандарту ISO 9001", КДГМК «Криворіжсталь»,

26/06/99 - 28/10/99

Курси "073PT Oracle server: Performance tuning" (Київ, Oracle),

22/02/99 - 24/02/99

Курси "Мережеві технології протоколів ТСP / IP і IPX на базі обладнання фірми CISCO", КДГМК «Криворіжсталь»,

01/04/98 - 16/04/98

Знання і навички

Користувач ПК Управление предприятием Enterprise management, Administrative management

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: